Ο πολυνίκης, ιστορικός Ναυτικός Όμιλος Πόρου Τροιζηνίας πρεσβευοντας τα ιδεώδη του αθλητισμού και καλλιεργώντας το πνευμα της συνεργασίας και τής συλλογικότητας, για μια ακόμη χρονιά σε μια όμορφη και ζέστη εκδήλωση το Σάββατο 2 Μαρτίου στο κτήριο Συγγρού, έκοψε την Βασιλόπιτα του και βράβευσε τους αθλητές του για τις διακρίσεις τους κατά το έτος 2023.
Ο Πρόεδρος και το Δ. Σ. του Ν. Ο. Π. Τ. ευχαριστούν θερμά όλους όσους τιμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση και τον Όμιλο.