Με χαρούμενα πρόσωπα και παιδικά γέλια πλημμύρησε με πλήθος κόσμου η πλατεία Δημαρχείου στον Πόρο, την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου, στην εναρκτήρια εκδήλωση της "Γειτονιάς των Χριστουγέννων", που διοργανώνει ο Δήμος Πόρου.
 
Οι καφετέριες της πλατείας γέμισαν με κόσμο, ενώ οι όρθιοι εφοδιάστηκαν ποπ κορν και χριστουγεννιάτικες λιχουδιές από το σταντ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Πόρου. 
 
 
Το παιδικό τρενάκι γέμισε με χαρούμενα παιδικά πρόσωπα και δεν σταμάτησε τα "δρομολόγια", δίνοντας μια εικόνα διαρκούς κίνησης στην πλατεία. 
 
Στην εξέδρα της πλατείας, ανέβηκαν οι μαθήτριες του χοροδιδασκαλείου του ΝΟΠΤ, με χορούς σε χριστουγεννιάτικα τραγούδια και swing μουσική και καταχειροκροτήθηκαν από τον κόσμο. 
 
Ακολούθησε χριστουγεννιάτικη ζούμπα με τη συμμετοχή του κοινού. Την έναρξη των εκδηλώσεων έκανε με σύντομο χαιρετισμό ο Δήμαρχος Πόρου Γιάννης Δημητριάδης, από την εξέδρα της πλατείας. 
 
 
 
Σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων, στις 12 το μεσημέρι, η Φιλαρμονική του Δήμου Πόρου θα παιανίσει τα κάλαντα στο κέντρο της πλατείας, ενώ αύριο, ανήμερα των Χριστουγέννων, ο Άγιος Βασίλης θα επισκεφθεί την πλατεία χαρίζοντας δώρα σε όλα τα παιδιά του Πόρου.