ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ναύλωση επαγγελματικών σκαφών από τουριστικά γραφεία με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου

Τη δυνατότητα σε τουριστικά γραφεία να αναλαμβάνουν τη ναύλωση επαγγελματικών τουριστικών πλοίων αναψυχής, δίνει Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία τροποποιείται το άρθρο 3 του ν. 4256/2014.

Συγκεκριμένα, η ΠΝΠ που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως αναφέρει:

«Σύμβαση ναύλωσης επαγγελματικού τουριστικού πλοίου αναψυχής στην οποία ως ναυλωτής συμβάλλεται τουριστικό γραφείο, στο πλαίσιο προγράμματος οργανωμένου ταξιδιού(πακέτο)κατά την έννοια του άρθρου 3 του π.δ 7/2018(Α’ 12), επιτρέπεται υπό την προϋπόθεση ότι η διάρκεια της σύμβασης:

αα) είναι μεγαλύτερη των είκοσι τεσσάρων ωρών

ββ) είναι ίση ή μικρότερη των είκοσι τεσσάρων ωρών, εφόσον ο αριθμός των επιβατών του πλοίου αντιστοιχεί στον αριθμό των κλινών που διαθέτει το πλοίο, ανεξάρτητα αν το ταξίδι περιλαμβάνει διανυκτέρευση.

Στις ναυλώσεις του προηγουμένου εδαφίου τα τουριστικά γραφεία μπορεί να προσλαμβάνουν τον κυβερνήτη του επαγγελματικού πλοίου αναψυχής. Στο ναυλοσύμφωνο πρέπει να αναφέρεται ότι το ταξίδι πραγματοποιείται στο πλαίσιο προγράμματος οργανωμένου ταξιδιού που διοργανώνει το ταξιδιωτικό γραφείο. 

Το τουριστικό γραφείο εκδίδει ατομικές διατακτικές ταξιδιού(voucher), με τις οποίες εφοδιάζει τους επιβάτες. Το ναυλοσύμφωνο και η κατάσταση επιβατών τηρούνται στο πλοίο και επιδεικνύονται σε κάθε έλεγχο της λιμενικής αρχής. Το τουριστικό γραφείο καθίσταται συνυπεύθυνο με τον πλοιοκτήτη ή τον εφοπλιστή του πλοίου για την τήρηση των διατάξεων του παρόντος νόμου και των όρων του ναυλοσυμφώνου.

Διαβάστε επίσης

ΣΕΕΝ: Καλούμε την ΠΝΟ να αποδεχτεί τις προτάσεις μας και να ματαιώσει την απεργίαΝαυτιλία

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Μετά από διαπραγματεύσεις 40 ημερών για την υπογραφή της ΣΣΕ 2019, ο Σύνδεσμός μας πρότεινε στην ΠΝΟ ποσοστό αύξησης των ...

 Η κρίση στη μέση Ανατολή έβαλε φωτιά στο κόστος ασφάλισης των τάνκερΝαυτιλία

Την ανηφόρα έχει τραβήξει το κόστος ασφάλισης των πετρελαιοφόρων πλοίων, λίγα 24ώρα μετά τον νέο γύρο επιθέσεων σε τάνκερ, στην Κόλπο του Ομάν. Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείο...

Intertanko: Ανησυχία για τις επιθέσεις σε δεξαμενόπλοια στον κόλπο του Ομάν - Το 30% του αργού πετρελαίου διέρχεται από τα ΣτενάΝαυτιλία

Την ανησυχία του για τις σημερινές επιθέσεις σε δύο δεξαμενόπλοια με αθώα διέλευση σε διεθνή ύδατα στον κόλπο του Ομάν εξέφρασε ο πρόεδρος της Διεθνής Ένωσης Δεξαμενόπλοιων INTERTA...

Ρομπέρτο Καραχαννάς (ΕΛΠΕ): Συρρικνώθηκε η αγορά ναυτιλιακού καυσίμου στην ΕλλάδαΝαυτιλία

Σε 800.000 τόνους, από 2,7 εκατ. τόνους σε 1,9 εκατ. τόνο, υπολογίζεται η συρρίκνωση της αγοράς ναυτιλιακού καυσίμου στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της υποχρεωτικής εφαρμογής του κανον...

Transport Logistic: Λιμενικές συνέργειες με «κλειδί» τη σιδηροδρομική κάλυψη - Η περίπτωση του ΠειραιάΝαυτιλία

Άκρως ενδιαφέροντα είναι τα απολογιστικά νέα που «κατέπλευσαν» από την Transport Logistic του Μονάχου όπου κορυφαία στελέχη του λιμενικού τομέα και των logistics συζήτησαν για τον ...

ΟΛΘ: Ρεκόρ πενταετίας το 2018 στη διακίνηση containers - Ανάδοχος για την επέκταση της 6ης προβλήτας Ναυτιλία

Εντός του τέταρτου τριμήνου του 2019 εκτιμάται ότι θα έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος, που θα αναλάβει την επέκταση της 6ης προβλήτας στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, με προοπτική...