ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description

ΣΕΕΝ: Καλούμε την ΠΝΟ να αποδεχτεί τις προτάσεις μας και να ματαιώσει την απεργία

Ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας

Μετά από διαπραγματεύσεις 40 ημερών για την υπογραφή της ΣΣΕ 2019, ο Σύνδεσμός μας πρότεινε στην ΠΝΟ ποσοστό αύξησης των αποδοχών των ναυτικών 2% με αναδρομική ισχύ από 1/1/2019. Επίσης συμφωνήσαμε για την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού.

Στο διάστημα των 40 ημερών πραγματοποιήθηκαν 4 συναντήσεις, συνεπώς δεν υπήρξε καμία κωλυσιεργία εκ μέρους μας, όπως πολύ κακώς ισχυρίζεται η ΠΝΟ.

Η πρότασή μας για παροχή αύξησης 2% το 2019, καθώς επίσης και η συμφωνηθείσα αναδρομική αύξηση 2% το 2018, αποτελούν τις υψηλότερες αυξήσεις οι οποίες έχουν συμφωνηθεί σε ΣΣΕ την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα.

Η πρότασή μας συμπεριλαμβανομένης και της αύξησης του προσωπικού, ξεπερνά τις πραγματικές δυνατότητές μας σε μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο, λόγω του ήδη αυξημένου κόστους καυσίμων κατά 50% τα δύο τελευταία χρόνια και της αναμενόμενης σημαντικής περαιτέρω αύξησής του μετά την 1/1/2020, λαμβανομένων υπόψη των νέων περιβαλλοντολογικών κανονισμών και την αλλαγή του τύπου του καυσίμου το οποίο καταναλώνουν τα πλοία μας.

Επίσης τονίζουμε για μία ακόμα φορά ότι η υπάρχουσα στελέχωση των πλοίων μας ξεπερνάει κατά πολύ τις προβλεπόμενες νόμιμες υποχρεώσεις. Οι πραγματικές ανάγκες καλύπτονται όπως εξάλλου αποδεικνύεται από τις εξαιρετικές υπηρεσίες που προσφέρουν τα πλοία μας και τα πληρώματά τους στο επιβατικό κοινό. Παρόλα αυτά συμφωνήσαμε για την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού ικανοποιώντας σχετικές απαιτήσεις της ΠΝΟ.

Τα θέματα που αφορούν τη ναυτεργασία και τη στελέχωση των πλοίων δεν είναι θέματα τα οποία έχει αρμοδιότητα να επιλύσει ο Σύνδεσμός μας, αλλά ούτε και τη δυνατότητα δεδομένου ότι αποτελούμε ένα πολύ μικρό μέρος της Ελληνικής Ναυτιλίας.

Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω εκφράζουμε τη μεγάλη έκπληξή μας για τη μη αποδοχή της πρότασής μας, αλλά και για την προκήρυξη απεργίας εν μέσω τουριστικής περιόδου με απρόβλεπτες συνέπειες για τον τουρισμό και την οικονομία της χώρας μας. Επίσης διερωτώμεθα πως είναι δυνατόν, κάτω από τις σημερινές συνθήκες, να αποφασίζεται η διακοπή των θαλάσσιων συγκοινωνιών και η απομόνωση των νησιών μας. Τέλος δεν κατανοούμε τους λόγους της απόρριψης της πρότασής μας, η οποία είναι σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με αυτήν του 2018 που έτυχε της άμεσης αποδοχής της ΠΝΟ.

Για μία ακόμα φορά καλούμε την ΠΝΟ να αποδεχτεί τις προτάσεις μας και να ματαιώσει την προκηρυχθείσα απεργία.

 

Διαβάστε επίσης

image descriptionΝαυτιλία

Την ανηφόρα έχει τραβήξει το κόστος ασφάλισης των πετρελαιοφόρων πλοίων, λίγα 24ώρα μετά τον νέο γύρο επιθέσεων σε τάνκερ, στην Κόλπο του Ομάν. Σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείο...

image descriptionΝαυτιλία

Την ανησυχία του για τις σημερινές επιθέσεις σε δύο δεξαμενόπλοια με αθώα διέλευση σε διεθνή ύδατα στον κόλπο του Ομάν εξέφρασε ο πρόεδρος της Διεθνής Ένωσης Δεξαμενόπλοιων INTERTA...

image descriptionΝαυτιλία

Σε 800.000 τόνους, από 2,7 εκατ. τόνους σε 1,9 εκατ. τόνο, υπολογίζεται η συρρίκνωση της αγοράς ναυτιλιακού καυσίμου στην Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της υποχρεωτικής εφαρμογής του κανον...

image descriptionΝαυτιλία

Άκρως ενδιαφέροντα είναι τα απολογιστικά νέα που «κατέπλευσαν» από την Transport Logistic του Μονάχου όπου κορυφαία στελέχη του λιμενικού τομέα και των logistics συζήτησαν για τον ...

image descriptionΝαυτιλία

Εντός του τέταρτου τριμήνου του 2019 εκτιμάται ότι θα έχει εγκατασταθεί ο ανάδοχος, που θα αναλάβει την επέκταση της 6ης προβλήτας στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, με προοπτική...

image descriptionΝαυτιλία

Από το Λιμεναρχείο Σαρωνικού ανακοινώνεται η απαγόρευση κυκλοφορίας των ιδιωτικής χρήσης ή εκμισθούμενων ατομικών σκαφών - θαλάσσιων μοτοποδηλάτων, καθώς και των προσομοιάζοντων πρ...