ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 317 ποντοπόρα πλοία

Οι Έλληνες εφοπλιστές αυξάνουν συνεχώς τις παραγγελίες στα ναυπηγεία, κυρίως της Νότιας Κορέας, της Κίνας και της Ιαπωνίας, για την ναυπήγηση νεότευκτων πλοίων.

 

Σύμφωνα με τις καταγραφές, οι παραγγελίες έφτασαν τα σε 317 πλοία, που είναι κατά 41% περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

 

Σύμφωνα με την Naftiliaki Greek Shipping Review, στις αρχές Οκτωβρίου οι νέες παραγγελίες από Έλληνες πλοιοκτήτες ανήλθαν σε 317 πλοία.

Οι Κινέζοι πλοιοκτήτες είναι αυτοί που έχουν κάνει τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών σε παγκόσμια κλίμακα, με 554 πλοία, μπροστά από τους Ιάπωνες συναδέλφους τους που έχουν παραγγείλει 496 πλοία. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες βρίσκονται στην τρίτη θέση.

 

Οι αναλυτές της Naftiliaki επικοινώνησαν με 66 εταιρείες, οι οποίες φέρονται να έχουν κάνει παραγγελίες για νέα πλοία τους τελευταίους 12 μήνες. Από αυτούς, 54 απάντησαν και οι 51 ανέφεραν ότι έκαναν παραγγελίες, δύο περισσότερες από την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

 

Οι 51 εταιρείες που έχουν επιβεβαιώσει παραγγελίες έχουν συνολικό βιβλίο παραγγελιών όσον αφορά την ολική χωρητικότητα λίγο πάνω από 26,42 εκατομμύρια τόνους.

Το βιβλίο παραγγελιών περιλαμβάνει 122 δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 12,77 εκατομμυρίων τόνων, 80 bulkers, 5,9 εκατομμυρίων τόνων, 48 πλοία μεταφοράς αερίου, χωρητικότητας 4,48 εκατομμυρίων τόνων, 15 πλοία μεταφοράς υγραερίου, χωρητικότητας για 619.420 τόνων, 44 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, χωρητικότητας 2,57 εκατομμυρίων τόνων και οκτώ άλλους τύπους πλοίων για συνολικά 100.200 τόνων, δηλαδή έξι πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων, ένα ρυμουλκό και ένα πορθμείο.

Διαβάστε επίσης

Οι Έλληνες ναυτικοί δεν επαρκούν για να επανδρώσουν τα ελληνικών συμφερόντων πλοίαΝαυτιλία

«Εάν έρθουν σήμερα να εγγραφούν στο ελληνικό νηολόγιο 100 πλοία δεν θα βρεθούν 600 Έλληνες Αξιωματικοί όπως προβλέπεται από την οργανική σύνθεση πληρώματος» -  Τι ειπώθηκε στην άτυ...

Ελληνική spin-off του Πανεπιστημίου Αιγαίου διακρίνεται πανευρωπαϊκά για τον έξυπνο καθαρισμό ακτώνΝαυτιλία

Η οικονομία της γνώσης και η ελληνική ναυτιλιακή και παραναυτιλιακή βιομηχανία συνεχίζουν να συγκλίνουν, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον κλάδο αλλά και για τις κοινωνί...

Έρευνα για τη ναυτεργασία 2023: Αύξηση αποδοχών και περιθώρια βελτίωσης εργασιακών συνθηκώνΝαυτιλία

Τι αποκαλύπτουν για τους ναυτικούς τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας της Danica για το 2023 Μετάφραση-απόδοση κειμένου στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»   Οι αποδοχές ακολουθούν ανοδι...

Ναυτικό επεισόδιο με μικροτραυματισμούς δυτών μεταξύ Αυστραλίας – Κίνας στα διεθνή ύδαταΝαυτιλία

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Αυστραλία, δύτες του πολεμικού ναυτικού της χώρας υπέστησαν ελαφρείς τραυματισμούς και αναγκάστηκαν εσπευσμένα να εγκαταλείψουν την αποστολή τους, μετά ...

Χρήστος Στυλιανίδης: Πράσινη μετάβαση και αναβάθμιση της ναυτιλίαςΝαυτιλία

Οι επόμενες κινήσεις του υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Η πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, η αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης, η ασφάλεια των λιμανιών και η περαιτέρω ενί...