Τα εγκαίνια του Νέου Σταθμού Κρουαζιέρας της ΟΛΘ Α.Ε. με την ονομασία «Μέγας Αλέξανδρος» πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη (16/11) στον Προβλήτα 2 του Λιμένα Θεσσαλονίκης, από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστο Στυλιανίδη και τον Εκτελεστικό Πρόεδρο Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε, Θάνο Λιάγκο.
Το παρών στην τελετή έδωσαν, ο Υφυπουργός Εσωτερικών σε θέματα Μακεδονίας - Θράκης, Στάθης Κωνσταντινίδης, ο Συντονιστής του Γραφείου του Πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη, Γιάννης Παπαγεωργίου, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Λιμένων, Ευάγγελος Κυριαζόπουλος, η Αντιπεριφερειάρχης Μ.Ε. Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, καθώς και εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, αρχών, φορέων, ΜΜΕ κ.ά.
Ο Νέος Σταθμός Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις αρχές του καλοκαιριού, διευρύνει σημαντικά το αποτύπωμα του Λιμένα Θεσσαλονίκης στον τομέα της κρουαζιέρας και αναβαθμίζει ουσιαστικά το τουριστικό προϊόν της πόλης και της ευρύτερης περιοχής, συμβάλλοντας συνολικά στην ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας. Η ΟΛΘ Α.Ε. υλοποίησε μια σημαντική επένδυση σε υποδομές για τη δημιουργία του νέου Σταθμού, συνολικού εμβαδού 2.000 τ.μ., ώστε να εξυπηρετούνται ποιοτικά τα κρουαζιερόπλοια που ελλιμενίζονται στον Προβλήτα 2 (κρηπιδώματα 9 και 10), οι επιβάτες τους και τα μέλη πληρώματος.
Στο πλαίσιο των εγκαινίων του Νέου Σταθμού Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος», ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, σημείωσε: «Η ανάπτυξη της κρουαζιέρας αποτελεί έναν διαρκή εθνικό αναπτυξιακό στόχο, από τον οποίο ο τουρισμός της χώρας μας έχει σημαντικά οφέλη. Το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο λιμάνι της Ελλάδας που έχει υιοθετήσει το αυτοματοποιημένο Σύστημα Πυλών Σένγκεν Εισόδου - Εξόδου (EES) και το Ευρωπαϊκό Σύστημα Πληροφοριών και Αδειοδότησης Ταξιδιού (ETIAS) σύμφωνα με την Οδηγία 2017/2226/ΕΕ της ΕΕ. Θα ήθελα να συγχαρώ την ΟΛΘ Α.Ε. για τη σημαντική αυτή επένδυση για τη δημιουργία ενός νέου σύγχρονου Σταθμού Κρουαζιέρας, εντός του οποίου στεγάζονται οι αρμόδιες αρχές (Λιμεναρχείο, Τελωνείο, Υπηρεσία Διαβατηριακού Ελέγχου), προκειμένου οι επιβάτες και τα πληρώματα να εξυπηρετούνται γρήγορα και αποτελεσματικά. Η νέα υποδομή ενισχύει ακόμη περισσότερο το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης, της Βόρειας Ελλάδας και της χώρας συνολικά».
Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος, τόνισε σχετικά: «Στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης είμαστε περήφανοι για τον νέο Σταθμό Κρουαζιέρας «Μέγας Αλέξανδρος». Ο νέος σταθμός αποτελεί μια ακόμη σημαντική επένδυση, που αναβαθμίζει τη θέση μας στο διεθνές λιμενικό στερέωμα και δημιουργεί επιπλέον αναπτυξιακές προοπτικές για τη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για έναν πλήρως εξοπλισμένο σταθμό, ικανό να εξυπηρετεί αφίξεις homeporting και transit, περισσότερους από 6.000 επιβάτες και πληρώματα 2 πλοίων ταυτόχρονα σε καθημερινή βάση. Παραμένουμε προσηλωμένοι στην υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου για την αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών και στη στενή συνεργασία μας με τους φορείς της Θεσσαλονίκης, αποτελώντας ζωτικό μέρος της προσπάθειας για την ανάπτυξη της πόλης και της ευρύτερης περιοχής της Βόρειας Ελλάδας».
Διαβάστε επίσης
Η οικονομία της γνώσης και η ελληνική ναυτιλιακή και παραναυτιλιακή βιομηχανία συνεχίζουν να συγκλίνουν, δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον κλάδο αλλά και για τις κοινωνί...
Οι Έλληνες εφοπλιστές αυξάνουν συνεχώς τις παραγγελίες στα ναυπηγεία, κυρίως της Νότιας Κορέας, της Κίνας και της Ιαπωνίας, για την ναυπήγηση νεότευκτων πλοίων. Σύμφωνα με τις κα...
Τι αποκαλύπτουν για τους ναυτικούς τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας της Danica για το 2023 Μετάφραση-απόδοση κειμένου στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Οι αποδοχές ακολουθούν ανοδι...
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Αυστραλία, δύτες του πολεμικού ναυτικού της χώρας υπέστησαν ελαφρείς τραυματισμούς και αναγκάστηκαν εσπευσμένα να εγκαταλείψουν την αποστολή τους, μετά ...
Τα πλοία στις θάλασσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν σημαντικά πρόστιμα όχι μόνο για πετρελαιοκηλίδες, αλλά και για απόρριψη λυμάτων και σκουπιδιών , δήλω...
Ένα υποβρύχιο που κατευθυνόταν προς την Κεντρική Αμερική μεταφέροντας μία τεράστια ποσότητα κοκαΐνης εντοπίστηκε και κατασχέθηκε με επιτυχία από το Κολομβιανό πολεμικό ναυτικό στα ...
Tα σχόλια των επικεφαλής των εισηγμένων στη Wall Street ναυτιλιακών Σε ρότα κερδοφορίας βρίσκονται οι εισηγμένες στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακές εταιρίες. Kαλές τοποθετήσε...
Οι επόμενες κινήσεις του υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Η πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, η αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης, η ασφάλεια των λιμανιών και η περαιτέρω ενί...
O τομέας της ενέργειας πρέπει να είναι ο πρώτος που θα φτάσει στο καθαρό μηδέν το 2043 O νορβηγικός νηογνώμονας DNV δημοσίευσε την έκθεσή της Pathway to Net Zero Emissions ως...
Το τελικό κόστος κατασκευής είναι το μεγάλο ζητούμενο για τη φετινή χρονιά Ένα παιχνίδι ψυχολογίας μεταξύ ναυπηγείων, κυρίως νοτιοκορεάτικων, ναυλωτών αλλά και ναυτιλιακών εταιρειώ...
Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της BIMCO. Οι ελληνικές και οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες κατέχουν πλέον συλλογικά το ένα τρίτο της μεταφορικής ικανότητας του παγκόσμιου στόλου ...