Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Τροιζηνίας – Μεθάνων, κ. Τάσο Μούγιο. Συζήτησαν τις ανάγκες του Δήμου στον Τομέα Ύγείας, όπως Δράσεις Πρόληψης, Υγείας και Δημοτικών Ιατρείων στον Δήμο.
 
Ο Δήμαρχος Τροιζηνίας Τάσος Μούγιος ανάρτησε το ακόλουθο μήνυμα: 
 
 
"Η κοινωνική ευαισθησία μας είναι δεδομένη και ενώ γνωρίζουμε ότι το Κέντρο Υγείας και η λειτουργία του, δεν άπτονται των αρμοδιοτήτων του Δήμου, σήμερα επισκέφθηκα τον Υπουργό Υγείας κο Άδωνι Γεωργιάδη.
Τον ευχαριστώ θερμά για την εποικοδομητική συζήτηση.
Επίσης, ευχαριστώ τον γιατρό και Αντιδήμαρχο κο Γιώργο Κεραμίδα, ο οποίος συγκέντρωσε και κατέγραψε, μετά από επικοινωνία με τη Διοίκηση του Κέντρου Υγείας, τα ζητήματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του.
Η θεματολογία της συζήτησης ήταν εκτενής, όμως αναφέρθηκα επισταμένα στα κάτωθι ζητήματα:
- Έλλειψη ιατρικού προσωπικού
- Έγκαιρη προκήρυξη αγροτικών ιατρών
- Λειτουργία μικροβιολογικού
- Λειτουργία οδοντιατρείου
- Περιοδική επίσκεψη ιατρών με διαφορετικές ειδικότητες
- Πληρώματα ασθενοφόρων (ΕΚΑΒ)
- Προμήθεια νέου ασθενοφόρου
- Συντήρηση των υποδομών του Κέντρου Υγείας
- Επίσπευση της ενεργειακής και λειτουργικής αναβάθμισης και ανακαίνισης.
Ο Υπουργός δεσμεύτηκε πως σύντομα τα περισσότερα από τα αιτήματά μας θα ικανοποιηθούν, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.
Ανανεώσαμε το ραντεβού μας στον Γαλατά και τα Μέθανα."