Ο Δήμος Πόρου καλεί τους πολίτες στην ανοικτή συζήτηση για τα κρίσιμα θέματα που απασχολούν την περιοχή αύριο στις 16:00 στο κτήριο Συγγρού.
Στην συζήτηση έχουν κληθεί να δώσουν το παρών οι κυβερνητικοί βουλευτές της Ά Πειραιά & Νήσων.
*Η συζήτηση θα μεταδοθεί σε livestreaming από το προφίλ Μπάμπης Πόροσνιουζ Κανατσιδης