ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Αργοσαρωνικού: Γράμμα προς τους γονείς των μαθητών μας για την απεργία 28 Φλεβάρη

Συγκέντρωση στην Παλιά Προβλήτα του λιμανιού της Αίγινας, προγραμματίζει στις 28 Φεβρουαρίου ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργοσαρωνικού. 
 
Ο Σύλλογος εξέδωσε το ακόλουθο κάλεσμα - γράμμα στους γονείς των μαθητών:
 
 
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ, ώρα 11.00 π.μ
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ
Αγαπητοί γονείς των μαθητών & μαθητριών μας
Το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε μια συνεχή επίθεση στο δημόσιο χαρακτήρα όλων των κοινωνικών αγαθών με ιδιαίτερη ένταση στην υγεία και την παιδεία. Μοναδικός στόχος: η μετατροπή τους σε εμπορεύματα. Η ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης αφορά ολόκληρη την κοινωνία! Ιδιωτικά πανεπιστήμια - Οι φοιτητές, τα παιδιά μας, βρίσκονται 7 η εβδομάδα στους δρόμους για να υπερασπιστούν τα δημόσια και δωρεάν πανεπιστήμια, ενάντια στην ιδιωτικοποίησή τους. Η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων συνοδεύεται από υποβάθμιση των δημόσιων ΑΕΙ, καθώς, τα λεφτά που δίνονται στα δημόσια πανεπιστήμια, θα μοιράζονται από το κράτος και στους επενδυτές των ιδιωτικών. Αυτό συνεπάγεται: δίδακτρα για τα δημόσια πανεπιστήμια (όπως για τα μεταπτυχιακά), κατάργηση των δωρεάν βιβλίων, υποβάθμιση της ποιότητας των σπουδών. Τα πολλών ταχυτήτων ΑΕΙ και κάθε είδους κολλέγια που θα δημιουργήσουν θα κατακερματίσει τα επαγγελματικά δικαιώματα και την αξία των πτυχίων υπονομεύοντας και το εργασιακό μέλλον των παιδιών μας. Ιδιωτικά πανεπιστήμια σημαίνει ότι σπουδάζει όποιος έχει οικονομική ευχέρεια και αποκλεισμός των παιδιών μας από τις πανεπιστημιακές σπουδές από την ίδια τη μόρφωση αλλά και από καλύτερη θέση στην εργασία.
Η κατάσταση στα δημόσια σχολεία δεν είναι καλύτερη. Ήδη το δημόσιο σχολείο υποβαθμίζεται. Τα αναλυτικά προγράμματα και τα βιβλία που επικεντρώνουν στις δεξιότητες και όχι στη βαθιά γνώση, η εντατικοποίηση της ύλης και η λογική των διαπιστωτικών εξετάσεων (πχ PISA) «φτωχαίνει» το σχολείο και το κάνει ξένο στα παιδιά και τις ανάγκες τους. Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών ακόμα και σε δάσκαλους τάξης, μαθήματα ειδικοτήτων, υπεράριθμα τμήματα με 25-26 μαθητές και περικοπές τμημάτων και προσλήψεων είναι εικόνες από την καθημερινότητα των σχολείων. Δραματική είναι και η μείωση προσλήψεων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Έτσι οι μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μένουν ακάλυπτες. Τμήματα ένταξης που θα έπρεπε να έχει κάθε σχολείο δεν λειτουργούν ακόμη κι εκεί που είναι ιδρυμένα και ο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης μοιράζεται σε 1, 2, 3, 4 μαθητές/τριες αντί σε έναν.
Την ίδια στιγμή, τα ειδικά σχολεία λειτουργούν χωρίς το απαραίτητο προσωπικό, και στεγάζονται σε ακατάλληλους χώρους, ενώ έχουν σε πολλές περιπτώσεις, κοπεί οι δωρεάν μετακινήσεις των μαθητών. Οι γονείς αναγκάζονται να κάνουν τεράστιες αποστάσεις για να πάνε τα παιδιά στο σχολείο, ή τα κρατάνε σπίτι ή τα στέλνουν στο σχολείο της γειτονιάς πληρώνοντας ιδιωτικές παράλληλες στηρίξεις.
Μεγάλα είναι τα προβλήματα της σχολικής στέγης και των υποδομών (αίθουσες προκάτ, συντήρηση σχολείων, ακατάλληλα ενοικιαζόμενα κτίρια κλπ) Η αξιολόγηση που διαφημίζει το ΥΠΑΙΘΑ, σε καμία περίπτωση δεν έρχεται να τα βελτιώσει, αλλά έρχεται να κατηγοριοποιήσει και τελικά να συνδέσει με τη χρηματοδότησή τους ακόμα και να κλείσει σχολεία που θεωρεί μη αποδοτικά.
Τα σχολεία καλούνται να χρηματοδοτηθούν από την τσέπη των γονέων ή από «ζητιανιά» σε χορηγούς και άλλους πελάτες με ανταλλάγματα φυσικά. Για υλικά, ρεύμα, πετρέλαιο, εξοπλισμό, προγράμματα, θα πρέπει να πληρώνουν οι γονείς. Η αξιολόγηση του σχολείου, συνδέεται και με την επίδοση των μαθητών, αφού τα καλά σχολεία θα πρέπει να έχουν καλούς μαθητές. Έτσι αναπόφευκτα και τα καλά σχολεία θα διώχνουν τους «κακούς» μαθητές, με αποτέλεσμα αυτοί να ψάχνουν για σχολείο σε κοντινές ή μακρινές αποστάσεις, όπως συμβαίνει στα ιδιωτικοποιημένα δημοτικά των ΗΠΑ. Αξιολόγηση σημαίνει διαρκείς εξετάσεις, με αντίστοιχη εκτόξευση του άγχους των μαθητών. Ως εκπαιδευτικοί θέλουμε ένα σχολείο γνώσης και ελευθερίας που δε διαχωρίζει αλλά ενώνει, δεν αποκλείει αλλά αγκαλιάζει! Δεν θα επιτρέψουμε να αποκλειστεί κανένα παιδί και κανένα σχολείο από τα ίσα δικαιώματα στη μόρφωση! Δε θα επιτρέψουμε να εξαρτάται η παιδεία από κανέναν χορηγό! Πρόσφατη είναι η εξαγγελία Πιερρακάκη για εισαγωγή στα πανεπιστήμια, μέσω εθνικού απολυτηρίου. Η δήθεν κατάργηση των πανελλήνιων θα γίνει με τριπλασιασμό των εξετάσεων.
Το Εθνικό απολυτήριο θα αποκτάται από πανελλήνιου χαρακτήρα εξετάσεις με Τράπεζα Θεμάτων και διορθωτές εκτός του σχολείου στην Α’ , Β’, Γ’ λυκείου σε όλα τα μαθήματα! Προβλέπεται η επέκταση διαπιστωτικών εξετάσεων τύπου PISA στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Μαθητές και γονείς «θα την πληρώσουν» με φροντιστήρια και άγχος. Στην ίδια κατεύθυνση η υγεία υποβαθμίζεται και εμπορευματοποιείται. Ήδη ανακοινώνουν και τιμοκατάλογο για τις εγχειρήσεις στα δημόσια νοσοκομεία! Συγκοινωνίες, ρεύμα και νερό χάνουν την έννοια του κοινωνικού αγαθού και υποτάσσονται στην κερδοφορία των ιδιωτών στους οποίους εκχωρούνται ενώ την ίδια ώρα υποβαθμίζονται και ακριβαίνουν οι υπηρεσίες !
ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ φέρνουν ακρίβεια-θάνατο -υποβάθμιση! Δεν ξεχνάμε τους νεκρούς μας και απαιτούμε δικαίωση και δικαιοσύνη!
Την Τετάρτη 28 Φλεβάρη κλείνει ένας χρόνος ατιμωρησίας από το έγκλημα στα Τέμπη όπου 57 νέα παιδιά και συνάνθρωποι μας έχασαν άδικα τη ζωή τους. Σε αυτό τον χρόνο όχι μόνο δεν έχουν αναδειχθεί οι ευθύνες αλλά έχουν βγάλει από τη συζήτηση την ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων που στο κυνήγι του κέρδους απαξιώνεται η ανθρώπινη ζωή. Όλες & όλοι υποφέρουμε από την ακρίβεια και το μισθό που δε φτάνει «να βγει ο μήνας». Η ακρίβεια στα είδη πρώτης ανάγκης εκτοξεύεται καθημερινά κι ενώ οι αγρότες πουλάνε κάτω από το κόστος, εμείς αγοράζουμε σε 4πλάσια τιμή. Αντίθετα τα κέρδη των μεγάλων εταιρειών στην ενέργεια, τα καύσιμα, τα super market, τις βιομηχανίες φαρμάκων, φυτοφαρμάκων, λιπασμάτων σπόρων και τροφίμων πολλαπλασιάζονται ασύλληπτα. Την ίδια στιγμή οι μισθοί μας παραμένουν καθηλωμένοι μετά από τις αλλεπάλληλες μνημονιακές μειώσεις. Είδαμε 40 ευρώ αύξηση στους μισθούς μας σε αντιστάθμισμα των 400 ευρώ περικοπών! Αγαπητοί γονείς, είμαστε κομμάτι μιας κοινωνίας που αγωνίζεται για ένα καλύτερο αύριο. Ζούμε ό,τι ζείτε, είμαστε μαζί κι όχι απέναντι!
Την Τετάρτη 28 Φλεβάρη 2024 ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ και αγωνιζόμαστε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για δημόσια δωρεάν παιδεία , αυξήσεις στους μισθούς μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια από το μισθό μας, κοινωνικά αγαθά αποκλειστικά δημόσια, για όλους/ες, Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας & μόνιμη δουλειά για όλους/όλες!
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΧΡΙΣΤΟΣ ΡΕΠΠΑΣ ΓΚΟΥΝΕΛΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

Διαβάστε επίσης

Η Σίλα Αλεξίου για την κρίση του αγωγού "'Ηταν ένα τεστ, ευτυχώς σε καλή εποχή, αλλά βρεθήκαμε όλοι απροετοίμαστοι, ας προετοιμαστούμε τώρα για το μέλλον..."Αίγινα

Το νερό της Αίγινας δεν είναι ακόμα πόσιμο σε όλες τις περιοχές του νησιού σε αντίθεση με όσα ανακοίνωσε πρόσφατα ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς, αφού ακόμα υπάρχει στις ...

Η Καποδιστριακή Βιβλιοθήκη Αίγινας γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου Αίγινα

H ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ  ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ                                        ...

Αποκαταστάθηκε η υδροδότηση στο νησί της Αίγινας - Ν. Χαρδαλιάς: Υποχρέωσή μας να μην μένει κανείς μόνοςΑίγινα

Ολοκληρώθηκε η προσωρινή επισκευή του υποθαλάσσιου αγωγού ύδρευσης της Αίγινας και όπως πιστοποίησαν οι σχετικοί έλεγχοι που έγιναν από τον Δήμο, το νερό το νησιού είναι πλέον πόσι...

Αίγινα: Προβληματισμός για τον υποθαλάσσιο αγωγό υδροδότησης - Δημοσίευμα της "Καθημερινής"Αίγινα

Αν και ξεκίνησε πάλι η υδροδότηση της Αίγινας παραμένει ακόμη αδιευκρίνιστο εάν η βλάβη στον υποθαλάσσιο αγωγό προέκυψε λόγω κατασκευαστικού λάθους ή αστοχίας υλικού Γιώργος Λιάλιο...

Αίγινα: Ευφορία Ζορμπά για την αποκατάσταση του αγωγού, αιχμές της αντιπολίτευσης για τον χαμένο χρόνο...  Αίγινα

Αισιόδοξος για την επόμενη μέρα του υποθαλάσσιου αγωγού μετά την προσωρινή αποκατάσταση της βλάβης, εμφανίστηκε ο δήμαρχος Αίγινας Γιάννης Ζορμπάς κατά την σημερινή συνεδρίαση της ...