ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τουρισμός: 60 ξενοδοχειακά projects την επόμενη τετραετία στην Ελλάδα

Περισσότερα από 60 ξενοδοχειακά projects θα αναπτυχθούν στην Ελλάδα μέσα στην επόμενη τετραετία ενώ 4 στα 10 νέα ξενοδοχεία θα λειτουργούν κάτω από τη σκέπη διεθνών brands. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα του «Greek Market Report | Hotel Investments 2024 – 2027», το οποίο προετοίμασε η Travelworks Public Relations.

Στο πλαίσιο αυτής της έκδοσης, σημαντικοί παίκτες της αγοράς και διεθνών ξενοδοχειακών αλυσίδων αναφέρονται στα σχέδιά τους για την Ελλάδα αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού.

Grivalia Hospitality

Η Ναταλία Στράφτη, Deputy CEO της Grivalia Hospitality, εκφράζει την εκτίμηση ότι η branded ultra-luxury φιλοξενία, όπου επικεντρώνεται η εταιρεία, έχει σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης στον ελλαδικό χώρο. Στόχος της Grivalia είναι να διευρύνει τους ορίζοντες της παραδοσιακής ελληνικής φιλοξενίας μέσα από συνεργασίες με κορυφαία international flags και Έλληνες operators, με προτεραιότητα τη δημιουργία πολυτελών και αειφόρων τουριστικών προϊόντων και την προσφορά καινοτόμων εμπειριών.

Hotel Brain

Η HotelBrain του Πάνου Παλαιολόγου, υποδέχτηκε το 2024 με συμφωνίες για 7 νέα ξενοδοχεία, ενώ το 2023 είδε τον κύκλο εργασιών της να κλείνει σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, ξεπερνώντας τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Για το 2024 οι προβλέψεις δείχνουν 20% αύξηση στον τζίρο, καθώς στο portfolio του ομίλου θα προστεθούν τουλάχιστον 10 ξενοδοχεία ακόμη. Μάλιστα για πέντε από αυτά έχουν ήδη υπογραφεί οι σχετικές συμφωνίες και η εταιρεία θα τα παραλάβει στους επόμενους δύο μήνες, ενώ υπάρχει ένα Pipeline τουλάχιστον 15 ακόμη ξενοδοχείων. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά η HotelBrain ξεπέρασε τον αριθμό ρεκόρ των 100 μισθωμένων ξενοδοχείων -αριθμός που αυξάνεται συνεχώς, καθώς προσθέτει νέες μονάδες και -πολύ σημαντικό- καινούργιους προορισμούς στο χαρτοφυλάκιό της.

Hilton

Η Hilton διαθέτει οκτώ ξενοδοχεία στην Ελλάδα, με σχέδια να ανοίξει έξι ακόμη τα επόμενα χρόνια. «Τα τελευταία χρόνια, έχουμε επενδύσει στην ανάπτυξή μας στην Ελλάδα, με την παρουσία Hilton brands τόσο σε αστικά κέντρα όσο σε νησιωτικούς προορισμούς, με ξενοδοχεία στη Σαντορίνη, την Κρήτη και τη Ρόδο. Τα επόμενα projects μας θα φέρουν τα Conrad Hotels & Resorts στην Αθήνα, καθώς και το πρώτο μέλος της Curio Collection by Hilton στην ηπειρωτική χώρα. Πέρα από τους κύριους τουριστικούς προορισμούς και την πρωτεύουσα, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν για εμάς και οι ανερχόμενοι προορισμοί, όπως και το άνοιγμα σε νέες αγορές», σημειώνει ο Ανδρέας Κουκάς, Director Development για Ελλάδα και Κύπρο.

Marriott International

Με σταθερή παρουσία στην Ελλάδα από το 2016, η Marriott διαθέτει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων διεθνούς αλυσίδας στη χώρα με 33 ενεργά ξενοδοχεία και τέσσερα ακόμη στο pipeline. Το 2023 ήταν μια ιδιαίτερα παραγωγική χρονιά για τον Όμιλο, καθώς υπογράφηκαν τέσσερις νέες συμφωνίες, μία εκ των οποίων αφορά στην άφιξη στην Ελλάδα του πρώτου Tribute beach resort στην περιοχή Σταλίδα της Κρήτης, το οποίο θα αποτελέσει και το πρώτο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. «Για το 2024, στόχος μας παραμένει η περαιτέρω ενίσχυση της ήδη επιτυχημένης παρουσίας της Marriott στον τομέα του luxury και lifestyle hospitality, τόσο στην Αθήνα – που ως ξενοδοχειακή αγορά καταγράφει σημαντικά αποτελέσματα τους τελευταίους 24 μήνες – όσο και στα ελληνικά νησιά – το 2023 ήταν ίσως η καλύτερη χρονιά για την πλειονότητα των ελληνικών προορισμών αναψυχής, καθώς κατέγραψαν πολύ υψηλό ADR και πολύ καλές πληρότητες», αναφέρει ο Νίκος Χάντζος, Consultant, International Hotel Development της Marriott για Ελλάδα και Κύπρο.

Accor Hotels

Η Accor στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ελλάδα μέσω βιώσιμης ανάπτυξης και συμπράξεων με Έλληνες ξενοδόχους, εξηγεί ο αντιπρόεδρος της ξενοδοχειακή αλυσίδας, Frank Reul, υπεύθυνος για την ανάπτυξη σε Ανατολική Ευρώπη, Βαλκάνια, Ιταλία και Ελλάδα. Σκοπός της εταιρείας είναι ο διπλασιασμός του χαρτοφυλακίου της, προσθέτοντας οκτώ ακόμη ξενοδοχεία, αλλά και να εισάγει νέες εμπειρίες και πρότυπα στον τομέα της ελληνικής φιλοξενίας.

Brown Hotels

Η Brown Hotels έχει εξελιχθεί σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες διαχείρισης στην Ελλάδα και ο ιδρυτής και συν-ιδιοκτήτης της Leon Avigad, δηλώνει την εμπιστοσύνη του στον προορισμό αλλά και τη δέσμευση της εταιρείας να συνεισφέρει στην τουριστική ανάπτυξη της χώρας. «Ο κλάδος της ελληνικής φιλοξενίας -γνωστή για τη ζεστασιά και την αυθεντικότητά της- υπήρξε σημαντικός παράγοντας της επιτυχίας μας», σημειώνει.

Wyndham Hotels & Resorts

Το 2024, σηματοδοτεί έναν νέο κύκλο ανάπτυξης για τη Wyndham Hotels & Resortsστην Ελλάδα, καθώς εκκινεί τη διαδικασία ενίσχυσης της παρουσίας της σε δημοφιλείς προορισμούς και σε προορισμούς με χαμηλότερη τουριστική διείσδυση αλλά σημαντικές προοπτικές εξέλιξης. «Ήδη τα μηνύματα από την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς καταγράφεται ενεργό ενδιαφέρον για νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων της Wyndham Hotels & Resorts», αναφέρει ο Βασίλης Θεμελίδης, Regional Director South & East Europe.

Radisson Hotel Group

Για την επέκταση της παρουσίας της Radisson στην Ελλάδα μίλησε και ο αντιπρόεδρος ανάπτυξης Elie Milky, δηλώνοντας ότι στόχος είναι τόσο στα μεγάλα αστικά κέντρα όσο και οι δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί, ιδιαίτερα μέσα από τα brands Radisson RED και Radisson Collection. Το 2025 η αλυσίδα έχει προγραμματίσει το άνοιγμα τριών νέων ξενοδοχείων στην Ελλάδα, των Radisson RED Mitropoleos Square Athens και Radisson Theatrou Square στην Αθήνα, καθώς και του Radisson Blu Resort, Mani στη Μάνη που θα είναι το πέμπτο Radisson Blu στη χώρα.

Melia Hotels International

Σημαντικές ευκαιρίες επέκτασης σε διάφορες περιοχές της Πελοποννήσου στην Αθηναϊκή Ριβιέρα και στη Χαλκιδική βλέπει η Maria Zarraluqui, αντιπρόεδρος της ισπανικής αλυσίδας και υπεύθυνη για την παγκόσμια ανάπτυξη. Στο στόχαστρο βρίσκονται τα παραδοσιακά δημοφιλή νησιά, καθώς και αναδυόμενοι προορισμοί ενώ παραμένει αμείωτο το ενδιαφέρον για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Hyatt Hotels Corporation

Τον Μάιο του 2024 θα εγκαινιαστεί το Zoetry Halkidiki, ένα πολυτελές resort με 104 δωμάτια, της Hyatt, ενώ όπως αναφέρει ο Carlos Paredes Fernandez, υπεύθυνος ανάπτυξης της αλυσίδας για την περιοχή EMEA, η στρατηγική ανάπτυξής της εστιάζει σε τουριστικούς προορισμούς όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως, η Πάρος, η Κέρκυρα, η Ζάκυνθος, αλλά και σε ηπειρωτικούς προορισμούς, όπως η Χαλκιδική και η Αθηναϊκή Ριβιέρα.

SWOT Hospitality

«Το χαρτοφυλάκιο της SWOT Hospitality αντικατοπτρίζει τις πιο πρόσφατες τάσεις πολυτελών ξενοδοχείων με την πλειονότητα των νέων έργων μας να αναπτύσσονται σε συνεργασία με τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους διεθνώς», αναφέρει ο Πάνος Κωνσταντινίδης, CEO της SWOT, η οποία συνεργάζεται με Marriott, Accor, Hilton, Hyatt, Nikki Beach & Hotels, ενώ αποτελεί White Label Operator της Intercontinental και των Leading Hotels of the World. Στις προτεραιότητες της SWOT είναι η ενασχόληση με έργα μεγάλης κλίμακας ή εμβληματικά boutique ξενοδοχεία και resort που βρίσκονται σε δημοφιλείς και ανερχόμενους τουριστικούς προορισμούς, από την Αθηναϊκή Ριβιέρα μέχρι τα μικρά, σχεδόν άγνωστα, νησιά.

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός για Όλους: Πότε θα ανοίξει η πλατφόρμα για αιτήσεις – Οι δικαιούχοιΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στα μέσα Μαρτίου αναμένεται να ανοίξει η πλατφόρμα για το πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους 2024"  καθώς λόγω τεχνικών προβλημάτων, που δεν είχαν σχέση με το υπουργείο Τουρισμού, δεν ...

Όλγα Κεφαλογιάννη: Θα κάνουμε την Ελλάδα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο όραμα αλλά και στη στρατηγική ώστε να γίνει η Ελλάδα πρότυπο βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, αναφέρθηκε η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη στην εισαγωγική ομιλία της στη...

ΞΕΕ: 5ο Idea Platform του CapsuleT - Οι αιτήσεις άνοιξαν - "Αναζητούμε έξυπνες ιδέες τεχνολογίας για τον τουρισμό!" ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δόθηκε το εναρκτήριο λάκτισμα δήλωσης συμμετοχών από σήμερα Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου μέχρι τη Τρίτη 26 Μαρτίου 2024, στον  5 ο  νεανικό Διαγωνισμό Ιδεών "Idea Platform"  του  Capsule...

Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία θα είναι και το 2024 οι μεγάλοι πρωταγωνιστές στις αφίξεις ξένων επισκεπτών στην ΕλλάδαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

 Αισιόδοξα μηνύματα στέλνουν οι σημαντικότερες αγορές-χώρες που τροφοδοτούν με επισκέπτες την Ελλάδα κάθε χρόνο, καθώς οι μέχρι τώρα ενδείξεις από τις αεροπορικές εταιρίες αλλά και...

HolidayCheck: Το 18% των Γερμανών «ψηφιζει» διακοπές στην Ελλάδα για το 2024 – Με ποια κριτήρια επιλέγουν προορισμόΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Χριστίνα Λαΐνοπούλου/tornosnews.gr   Το 70% των Γερμανών σχεδιάζουν να ταξιδέψουν το 2024 παρά την τάση τους για εξοικονόμηση χρημάτων σε όλα τα είδη εξόδων. Δημοφιλέστερος προορ...

Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Προοπτική ενίσχυσης των τουριστικών ροών από τη ΓερμανίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νέες ευκαιρίες για τον ελληνικό εναλλακτικό τουρισμό διαπίστωσαν οι συμμετέχοντες της ελληνικής αποστολής σε δύο διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στη Γερ...