ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ν. Σαντορινιός: Εξηγήσεις πρέπει να δώσει το Υπουργείο Ναυτιλίας για τις μεγάλες καθυστερήσεις στις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου

 

«Εξηγήσεις πρέπει να δώσει το Υπουργείο Ναυτιλίας για τις μεγάλες καθυστερήσεις στις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου», υπογραμμίζει ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός, σε σημερινό δελτίο Τύπου στο οποίο αναφέρει:

 

Έντονες είναι οι αντιδράσεις από το σύνολο των νησιωτών για την μεγάλη καθυστέρηση που παρατηρείται στις πληρωμές των εισιτηρίων, στο πλαίσιο του Μεταφορικού Ισοδυνάμου.

 

Ο κόσμος των νησιών έχει φτάσει πια στα όριά του, με την περίπου τριών μηνών, «παύση» πληρωμής των πραγματοποιημένων μετακινήσεών τους, την ώρα που η προηγούμενη Κυβέρνηση, η οποία και καθιέρωσε το μόνιμο μέτρο του Μεταφορικού Ισοδυνάμου, αποζημίωνε τους νησιώτες κάθε τριάντα μέρες.

 

Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι το ΜΙ στηρίζει την ανάγκη των νησιωτών για τις μετακινήσεις τους και η επιστροφή μέρους των χρημάτων από αυτό το κόστος, αποτελεί τη βασική αναγνώριση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και συνθηκών των νησιωτικών περιοχών.

 

Τα μηνιαία ταξίδια των νησιωτών συνίστανται σε ένα πάγιο μηνιαίο έξοδο που επιβαρύνει τα νοικοκυριά και τα χρήματα του μέτρου είναι παραπάνω από απαραίτητα για την μέση νησιωτική οικογένεια.

 

Η καθυστέρηση αυτών των πληρωμών, πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι τον μόνο που πλήττουν είναι τον νησιώτη και τον αποτρέπουν από τις αναγκαίες και απαραίτητες μετακινήσεις του.

 

Είναι άραγε άλλο ένα δείγμα της διοικητικής αβελτηρίας του περίφημου επιτελικού κράτους της ΝΔ ή είναι απόδειξη της συντονισμένης προσπάθειας για την υποβάθμιση, και τελικά κατάργηση, του Μεταφορικού Ισοδύναμου;

 

Το Υπουργείο οφείλει να απαντήσει πρώτα και κύρια στους νησιώτες και τις οικογένειες τους, που θεωρούν το ΜΙ ως το μόνο μέτρο των τελευταίων χρόνων που κάνει πράξη τη στήριξη της Νησιωτικότητας.

 

Διαβάστε επίσης

Ανάπτυξη και αξιοποίηση των δέκα μεγάλων περιφερειακών λιμανιών της χώραςΝαυτιλία

Ανάλυση των μελετών αξιολόγησης του ΤΑΙΠΕΔ από Σταϊκούρα - Πλακιωτάκη Κατεύθυνση άμεσης έναρξης των διαδικασιών για την ανάπτυξη και αξιοποίηση των δέκα μεγάλων περιφερειακών λιμαν...

Τα Λιμενικά Ταμεία στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής ΠολιτικήςΝαυτιλία

Τέλος εποχής για την κατακερματισμένη λιμενική πολιτική. Τα 75 λιμενικά ταμεία της χώρας που ήταν υπό τον έλεγχο των δήμων και κοινοτήτων περνούν στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτ...

Η ελληνική εμπορική ναυτιλία στα χρόνια του Ελευθερίου ΒενιζέλουΝαυτιλία

Συνέδριο στο Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη «Η ελληνική εμπορική ναυτιλία στα χρόνια του Ελευθερίου Βενιζέλου» είναι το θέμα του συνεδρίου που συνδιοργανώνουν το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνώ...

Πενήντα τρεις εκπρόσωποι του κλάδου της ναυτιλίας θα συμμετάσχουν ως ομιλητές στο ετήσιο συνέδριο Slide2Open Shipping Finance 2020Ναυτιλία

Πενήντα τρεις εκπρόσωποι του κλάδου της ναυτιλίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό συμμετέχουν ως ομιλητές στο καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο Slide2Open Shipping Finance 2020, που θα π...

Πρωτοβουλία με στόχο την αύξηση του ποσοστού των γυναικών στη ναυτιλία από την ΔανίαΝαυτιλία

Η Ναυτιλία της Δανίας ακολουθώντας τα βήματα του Ηνωμένου Βασιλείου, παρουσίασε εχθές μία νέα πρωτοβουλία με στόχο την αύξηση του ποσοστού των γυναικών στις ναυτιλιακές εταιρείες τ...

Ρουμουλκείται σε ασφαλές αγκυροβόλιο στην Κάλυμνο, φορτηγό πλοίο που έμεινε ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβηςΕλλάδα

 Σε ασφαλές αγκυροβόλιο στη θαλάσσια περιοχή της Καλύμνου ρυμουλκείται, από ρυμουλκό σκάφος, φορτηγό πλοίο με σημαία Παναμά που χθες τα μεσάνυχτα έμεινε ακυβέρνητο, λόγω μηχανικής ...