ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Συνεργασία Facebook με τη Ray-Ban για έξυπνα γυαλιά

Tο Facebook κυκλοφόρησε τα πρώτα του έξυπνα γυαλιά σε συνεργασία με την εταιρεία EssilorLuxotica, τη μητρική εταιρεία της Ray-Ban, κάνοντας έτσι ένα βήμα για την υλοποίηση του στόχου του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης να προσφέρει πραγματικές δυνατότητες επαυξημένης πραγματικότητας στους χρήστες του.

 

Τα γυαλιά, με την ονομασία «Ray-Ban Stories», σε 20 διαφορετικά στυλ και με αρχική τιμή 299 δολάρια, επιτρέπουν στους χρήστες να ακούν μουσική και podcast, να απαντούν σε τηλεφωνήματα, να τραβούν φωτογραφίες και βίντεο και να τα μοιράζονται με άλλους χρήστες του Facebook με τη βοήθεια μιας συνοδευτικής εφαρμογής. Τα γυαλιά διαθέτουν δύο κάμερες, δύο μικροσκοπικά ηχεία, τρία μικρόφωνα και μικροεπεξεργαστή Snapdragon. Φορτίζονται μέσω καλωδίου USB-C σε περίπου έξι ώρες και, για τη χρήση τους, πρέπει να συνδεθούν σε λογαριασμό Facebook. Μπορούν να τραβήξουν έως 35 βίντεο των 30 δευτερολέπτων ή 500 φωτογραφίες, που στη συνέχεια μεταφορτώνονται ασύρματα στη συνοδευτική εφαρμογή, η οποία τα κρυπτογραφεί. Στη συνέχεια, μέσω του Facebook View, ο κάτοχος των γυαλιών μπορεί να μοιραστεί αυτό το περιεχόμενο με άλλους. Οι φωτογραφίες μπορούν επίσης να αποθηκευθούν στο τηλέφωνο του χρήστη πέραν της ειδικής εφαρμογής του Facebook. 

 

 

Το Facebook έχει κάνει μεγάλες επενδύσεις στο πεδίο της εικονικής και της επαυξημένης πραγματικότητας – virtual (VR) και augmented reality (AR) αντίστοιχα. Ο επικεφαλής επιστήμονάς του είχε δηλώσει πέρυσι ότι η εταιρεία απέχει πέντε έως δέκα χρόνια από το να φέρει στην αγορά «αληθινά» γυαλιά AR, τα οποία θα προβάλλουν εικονικά αντικείμενα πάνω στον πραγματικό κόσμο. Ο επικεφαλής του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η εταιρεία δουλεύει για τη δημιουργία ενός κοινού εικονικού περιβάλλοντος (metaverse), το οποίο θα διαδεχθεί το σημερινό Διαδίκτυο. Οπως είπε, τα έξυπνα γυαλιά θα αποτελέσουν απαραίτητο εργαλείο για μια τέτοια εξέλιξη.

 

Τα γυαλιά περιλαμβάνουν επίσης έναν προαιρετικό ψηφιακό βοηθό (Facebook Assistant) που επιτρέπει στον χρήστη να τραβάει με αυτά φωτογραφίες και βίντεο μόνο με φωνητικές εντολές. Ακόμη, το Facebook έκανε γνωστό ότι δεν θα προβάλλονται διαδικτυακές διαφημίσεις μέσω των γυαλιών.

Τέλος, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης διαβεβαίωσε ότι δεν θα χρησιμοποιεί χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών το περιεχόμενο των φωτογραφιών και βίντεο που θα τραβούν τα έξυπνα γυαλιά. Σημειώνεται ότι οι άλλες μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας (Amazon, Google, Microsoft, Apple κ.ά.) αναπτύσσουν παρόμοια έξυπνα γυαλιά.

Διαβάστε επίσης

Χειρόγραφο του Βαν Γκογκ, αφίσα του Χέντριξ και φωτ. των Beatles σε διαδικτυακή δημοπρασίαLifestyle

Ιστορικά αυτόγραφα, σπάνια βιβλία, έργα τέχνης, αφίσες, φωτογραφίες και συλλεκτικά αντικείμενα που φέρουν την υπογραφή διάσημων προσωπικοτήτων πωλούνται στην επόμενη μεγάλη διαδικτ...

The Sun: Οι πιο σεξουαλικοί λαοί στον κόσμο -Πρωταθλητές οι Έλληνες, ποιοι ακολουθούνLifestyle

  Τον παγκόσμιο ερωτικό χάρτη παρουσιάζει σε δημοσίευμα της η βρετανική "The Sun", με τους Έλληνες εραστές να κατέχουν τα πρωτεία στο σεξ.   Η αρθρογράφος Γιασμίν Χαρίσα που συνέτα...

Καλλιτέχνες της αυστραλιανής μουσικής ενώνουν τις δυνάμεις τους για το μέγιστο δυνατό εμβολιασμό της χώραςLifestyle

Τα μεγαλύτερα ονόματα της αυστραλιανής μουσικής βιομηχανίας ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μία εθνική διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «#Vaxthenation», υπέρ του εμβολιασμού.  Συμμετέχο...

Τα επαγγέλματα του «μέλλοντος»Lifestyle

  O μετασχηματισμός της εργασίας σε τηλεργασία ή εξ αποστάσεως εργασία δημιουργεί νέα δεδομένα, πολλά και εύλογα ερωτήματα αλλά και εξελίξεις. Δεν είναι τυχαίο πως διάφορες μελέτες...

Νίκος Οικονομόπουλος – Λαμβάνει θεραπεία με οξυγόνο λόγω κοροναϊού – Όλα τα νεότερα για την υγεία τουLifestyle

Όπως έχει γίνει γνωστό, ο Νίκος Οικονομόπουλος νοσηλεύεται τις τελευταίες ώρες στον Ευαγγελισμό, εξαιτίας των έντονων συμπτωμάτων που του έχει προκαλέσει ο κοροναϊός. Ο τραγουδιστή...