Σήμερα το απόγευμα θα συνεδριάσει, σύμφωνα με πληροφορίες, η Μόνιμη Ειδική Επιστημονική Επιτροπή Εκτίμησης Σεισμικού Κινδύνου και Μείωσης της Σεισμικής Διακινδύνευσης του ΟΑΣΠ.
Η σύγκληση και η συνεδρίαση της Επιτροπής γίνεται, σύμφωνα πάλι με τις ίδιες πληροφορίες, κατόπιν συνεννόησης του υπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστου Στυλιανίδη με τον πρόεδρο του ΟΑΣΠ και πρόεδρο της Επιτροπής, καθηγητή Ευθύμη Λέκκα, με σκοπό την αξιολόγηση του σεισμικού φαινομένου σε όλη τη χώρα.











