ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΞΕΕ - “Love to host you”: Ξεπέρασε τα 200 μέλη το πρόγραμμα "Boutique Hotels"

Η νέα στρατηγική επικοινωνίας

 Με κύριο μήνυμα Love to host you το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος παρουσίασε σήμερα τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του σήματος “Boutique Hotel” εξέλιξη που σηματοδοτεί την έναρξη της δυναμικής φάσης εξωστρέφειας του εν λόγω προγράμματός του.

 

Η εκδήλωση για την παρουσίαση της στρατηγικής και της δημιουργικής αποτύπωσης της επικοινωνίας του σήματος Boutique Hotel που δίνει νέα πνοή, εικόνα και προοπτική ανάπτυξης και προβολής στο πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε  στο Ιστορικό Μέγαρο Λυκιαρδόπουλου στην Αθήνα, την οποία και παρακολούθησαν εκπρόσωποι των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και των ξενοδοχείων- μελών του προγράμματος Boutique Hotel.

 

Υπογραμμίζεται ότι το σήμα Boutique Hotel του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι η επίσημη σφραγίδα πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων απαράμιλλης αισθητικής και καινοτόμων υπηρεσιών και η κορυφαία κοινότητα μικρών διακεκριμένων ξενοδοχείων στην Ελλάδα. Στην εκδήλωση έγινε αναφορά στην εντυπωσιακή αύξηση συμμετοχής με 200 πλέον μέλη, γεγονός που δικαιολογεί την χάραξη μίας νέας επικοινωνιακής στρατηγικής για το Πρόγραμμα, με στόχο την εγχώρια και τη διεθνή τουριστική αγορά, που θα προσδώσει στους ξενοδόχους ακόμα περισσότερα οφέλη και αναγνωσιμότητα, ενώ επισημάνθηκε η σημασία της πιστοποίησης ως κριτήριο επιλογής του σύγχρονου ταξιδιώτη που αναζητά ποιοτική και διαφοροποιημένη τουριστική εμπειρία.

 

Επισημαίνεται ότι το Boutique Hotel είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει διαδικασία πιστοποίησης και προσφέρει προνόμια στα μέλη του, όπως δυνατότητα αναβάθμισης κατηγορίας αστεριών, προοπτικές ανάπτυξης μέσω επαγγελματικών επαφών (B2b forum), οργανωμένης συμμετοχής σε Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις, συμμετοχή σε διαφημιστικές καμπάνιες, προβολή στη διαδικτυακή πύλη και τα social media του προγράμματος, συμμετοχή σε εξειδικευμένα workshops κ.ά.

 

Με βάση την επικοινωνιακή στρατηγική του ΞΕΕ,  που στηρίζεται στην έννοια της «δημιουργίας κοινότητας μελών Boutique Hotels» που λειτουργεί ως μία μεγάλη οικογένεια η οποία αλληλεπιδρά, μοιράζεται εμπειρία, επικοινωνεί, ενημερώνεται και εκπαιδεύεται o κ. Μάριος Λινάκης, επικεφαλής της Sputnik Design Team | Linakis Digital εμπνεύστηκε και δημιούργησε τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας. Στην παρουσίαση του εστίασε στο γεγονός ότι στην Ελλάδα η φιλοξενία είναι παράδοση, μία πράξη προσφοράς, ζωγραφισμένη στην ψυχή των ανθρώπων, στο ζεστό τους χαμόγελο, και στο αυθεντικό καλωσόρισμα που αποτέλεσε και την πηγή έμπνευσης του νέου σήματος. Τόνισε δε, ότι «όταν ερωτεύεσαι ο δεσμός είναι βαθύς και δυνατός».

 

Το νέο λογότυπο του Προγράμματος, το αρχίγραμμα Β, σχηματίζει μία ζεστή φιλόξενη ελληνική καρδιά που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο.

 

Τα στελέχη του προγράμματος: η κα. Χριστίνα Τετράδη, Αντιπρόεδρος του ΞΕΕ, η κα. Αιμιλία Βλάμη, Επιστημονική Υπεύθυνη του Προγράμματος και η κα. Μαρία Τζάννου, Σύμβουλος Marketing του Προγράμματος, έδωσαν το στίγμα της επόμενης μέρας και του άμεσου προγραμματισμού σημειώνοντας ότι η προσεχής μεγάλη εκδήλωση θα είναι το B2B Forum που επανέρχεται με νέο concept, μετά τα χρόνια του covid-19.

 

Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός «η σημαντική αύξηση των Μελών του Προγράμματος, επιβεβαιώνει την στρατηγική και το όραμα του Επιμελητηρίου, να στηρίξει και να αναδείξει τις επιχειρήσεις που προσφέρουν αναβαθμισμένες και ποιοτικές υπηρεσίες σε μία αγορά που αναζητά το διαφοροποιημένο τουριστικό προϊόν. Τα ελληνικά ξενοδοχεία απαντούν πλέον με αξιώσεις απέναντι στα διεθνώς καταξιωμένα brands και σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ θα προβούμε άμεσα σε οργανωμένες και στοχευμένες ενέργειες προώθησης της κοινότητας των μελών μας στις διεθνείς τουριστικές αγορές».

 

 

Διαβάστε επίσης

Τουρισμός: Ρεκόρ εισπράξεων με €20,5 δισ. το 2023 αλλά οι τουρίστες ξοδεύουν… τα ίδια ή και λιγότερα (γραφήματα)ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μένουν λιγότερο και γι’ αυτό ξοδεύουν λιγότερα οι τουρίστες στην Ελλάδα με βάση τη μέση κατά κεφαλή δαπάνη, που διαμορφώνεται από τα 653 ευρώ του 2013, στα 620 ευρώ το 2022 και κον...

Συνάντηση Δόμνας Μιχαηλίδου με το προεδρείο του ΣΕΤΕ: Έλλειψη προσωπικού και ψηφιακή κάρτα εργασίας στο επίκεντροΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με το προεδρείο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) συναντήθηκε την Τρίτη η υπουργός Εργασίας Δόμνα Μιχαηλίδου, στο πλαίσιο των επαφών με τους κοινωνικούς εταίρ...

Τουρισμός: Αύξηση 10% στις αφίξεις επιβατών κρουαζιέρας αναμένεται εφέτος λόγω της κατάστασης στην Ερυθρά ΘάλασσαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβληματισμό στις εταιρείες κρουαζιέρας προκαλούν οι συνεχιζόμενες επιθέσεις ανταρτών Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα κατά της διεθνούς ναυτιλίας, καθώς η διώρυγα του Σουέζ αποτελεί μια...

ΞΕΕ -ΙΤΕΠ: Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο - Κατά 23% αύξηση του τζίρου το 2023 σε σχέση με το 2022ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ετήσια Έρευνα για τον Ξενοδοχειακό Κλάδο το 2023, την οποία  πραγματοποίησε το ΙΤΕΠ για λογαριασμό του ΞΕΕ,  παρουσιάστηκε σήμερα κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου. Ο Προέδρος τ...

Υποψήφια για Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Νεολαίας η Νέα Σμύρνη -Στόχοι και προτεραιότητεςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τη συμπλήρωση των πρώτων 50 ημερών της νέας δημοτικής Αρχής στη Νέα Σμύρνη γίνεται εμφανές πως μια από τις βασικές προτεραιότητές της είναι η νεολαία. Σε αυτό συνηγορούν το ότι ...

Τουρισμός: Άνοιξη μέσα στον χειμώνα για την Αθήνα – Η καλύτερη ιστορικά περίοδοςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τον καλύτερο χειμώνα, εν μέσω χαμηλής σεζόν, διανύει φέτος η πρωτεύουσα, την ίδια στιγμή που οι ξένες αλυσίδες χτίζουν συνεχώς θέση στον ελληνικό τουρισμό ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΣΟΥΚΗ/newmoney.g...

Συνάντηση Κεφαλογιάννη με ΠΟΕΣΕ: Αναβάθμιση του Γαστρονομικού Τουρισμού - Επικαιροποίηση του Σήματος Ελληνικής ΚουζίναςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τον Πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων κ. Γιώργο Καββαθά και τον Γενικό Γραμματέα της ΠΟΕΣΕ κ. Ιωάννη Δαβερώνη συναντήθηκε η Υπουργός Τουρ...