ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η "οικονομία του πάθους" η νέα μεγάλη τάση στα ταξίδια το 2023

Χριστίνα Λαϊνοπούλου*

 

Tα κίνητρα των ανθρώπων για διακοπές έχουν εξελιχθεί μετά την πανδημία, καθώς επιθυμούν να εξερευνήσουν νέα τμήματα του κόσμου όμως, περισσότερο από ποτέ, επιθυμούν να δαπανήσουν τον πολύτιμο χρόνο αναψυχής τους κάνοντας πράγματα που τους ενθουσιάζουν και τους εμπνέουν περισσότερο.

 

Για το λόγο αυτό, τα ταξίδια που βασίζονται στην «οικονομία του πάθους» αποτελούν τάση-κλειδί της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, την οποία δεν θα πρέπει να αγνοήσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αλλά να την εντάξουν στην επιχειρηματική στρατηγική τους για το ερχόμενο 12μηνο.

 

Αυτό επισημαίνει σε άρθρο του στο TravelWeekly ο επικεφαλής Μάρκετινγκ της μητρικής της Spirited Stories, Dharma, Dan Christian, ωθώντας τα ταξιδιωτικά γραφεία να στραφούν το 2023 στις ταξιδιωτικές εμπειρίες οι οποίες κυριαρχούνται από το πάθος.

 

Η κατανόηση του τι προκαλεί το πάθος των πελατών και η διαμόρφωση σχετικών ταξιδιωτικών εμπειριών που αφορούν αυτά τα ενδιαφέροντα, θα ξεκλειδώσουν μεγάλες δυνατότητες εσόδων για τις τουριστικές επιχειρήσεις, επισημαίνει ο κ. Christian. Οι εμπειρίες είναι πλέον το ίδιο, εάν όχι περισσότερο, σημαντικές με τον προορισμό κατά την επιλογή διακοπών. Εάν τα ταξιδιωτικά γραφεία απευθυνθούν σε ο,τι οι πελάτες τους αγαπούν και προσφέρουν διακοπές γεμάτες με τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, τότε οι πωλήσεις διακοπών είναι διασφαλισμένες.

 

Η τάση αυτή θα διαμορφώσει το μέλλον των ταξιδιών και βάσει των εκτιμήσεων αυτών, η Dharma ίδρυσε μια νέα ταξιδιωτική εταιρία για την οικονομία του πάθους, την Spirited Stories, η οποία θα προσφέρει μοναδικές εμπειρίες γύρω από το κρασί από τον Ιανουάριο του 2023.

 

Οι εμπειρίες που καθοδηγούνται από το πάθος δημιουργούν επίσης ένα άκρως ευχάριστο περιβάλλον, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαμβάνουν κοινά ενδιαφέροντα παρέα με άλλους ανθρώπους με παρόμοια κίνητρα. Τα ίδια πάθη μπορούν να δημιουργήσουν τις πιο ουσιαστικές συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων, ενισχύοντας και εμπλουτίζοντας τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.

 

Η δύναμη των συνδέσεων που μπορούν να δημιουργήσουν τα ταξιδιωτικά brand οικονομίας πάθους ήταν βασικός παράγοντας για την επιτυχία μιας από τις πιο καθιερωμένες μάρκες της Dharma, της Looking FC, η οποία προσφέρει ταξίδια για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου σε συνεργασία με τον Eric Cantona.

 

 
*Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

Ανοίγει τον Μάρτιο η τουριστική σεζόν με τις απευθείας πτήσεις από ΗΠΑ προς ΑθήναΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μέσα στο πρώτο 15θήμερο του Μαρτίου θα ξεκινήσουν οι απευθείας πτήσεις αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών προς τη χώρα μας, σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από το υπουργείο ...

Κικίλιας: Οι εναλλακτικοί προορισμοί ενισχύθηκαν με το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τη δυναμική που εμφάνισε ο τουρισμός στην Ελλάδα το 2022, αλλά και τις θετικές προβλέψεις για περαιτέρω ανάπτυξή του και το 2023, υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας...

Αυτές είναι οι τάσεις που θα διαμορφώσουν την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2023ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Χριστίνα Λαϊνοπούλου*   Τις σημαντικότερες τάσεις που διαμορφώνουν τη ξενοδοχειακή βιομηχανία διερεύνησε και παρουσιάζει το κορυφαίο σύστημα διαχείρισης ξενοδοχείων RoomRaccoon, στ...

Τουρισμός: Υψηλές πληρότητες και μεγάλη κινητικότητα το δεκαπενθήμερο των γιορτών - Ποιους προορισμός επέλεξαν οι ταξιδιώτεςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ικανοποιητικά κινείται η τουριστική αγορά κατά την περίοδο των εορτών, τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά ενώ ίδια είναι και η εικόνα στο τριήμερο των Φώτων. Αυτό, όπως αναφέρει ο...

Κικίλιας: "Ρεκόρ με 31 εκ. επιβάτες στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας"ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Για τις επιδόσεις της τουριστικής σεζόν και τις προοπτικές για το 2023, την άρρηκτη σύνδεση της πολιτιστικής κληρονομιάς με τον τουρισμό αλλά και για το διακύβευμα των επικείμενων ...

Συνεργασία Περιφέρειας και ΕΟΤ με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής και  πολιτιστικής ταυτότητας της ΑττικήςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η δρομολόγηση κοινών δράσεων με στόχο την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Αττικής στον τουριστικό και πολιτιστικό τομέα, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφε...

«Η μεγάλη επιτροφή του ελληνικού τουρισμού» - Τα έσοδα για το 2022 εκτιμάται πως θα φτάσουν τα 18 δισ. ευρώΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με ένα βίντεο αποτυπώνει το υπουργείο Τουρισμού την εφετινή επιτυχία σε ταξιδιωτικά έσοδα και αφίξεις, καθώς και την επέκταση της σεζόν που φαίνεται ότι γίνεται πράξη. Στο απολογισ...

ΙΝΣΕΤΕ: H ακτινογραφία του τουριστικού τομέα στις 13 Περιφέρειες της χώρας το 2021ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Την τουριστική κίνηση στις 13 Περιφέρειες της χώρας το 2021, σκιαγραφεί η έκθεση του  Ινστιτούτου Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) .   Η σύγκριση του 2021, γίν...