Η "οικονομία του πάθους" η νέα μεγάλη τάση στα ταξίδια το 2023
Χριστίνα Λαϊνοπούλου*
Tα κίνητρα των ανθρώπων για διακοπές έχουν εξελιχθεί μετά την πανδημία, καθώς επιθυμούν να εξερευνήσουν νέα τμήματα του κόσμου όμως, περισσότερο από ποτέ, επιθυμούν να δαπανήσουν τον πολύτιμο χρόνο αναψυχής τους κάνοντας πράγματα που τους ενθουσιάζουν και τους εμπνέουν περισσότερο.
Για το λόγο αυτό, τα ταξίδια που βασίζονται στην «οικονομία του πάθους» αποτελούν τάση-κλειδί της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, την οποία δεν θα πρέπει να αγνοήσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αλλά να την εντάξουν στην επιχειρηματική στρατηγική τους για το ερχόμενο 12μηνο.
Αυτό επισημαίνει σε άρθρο του στο TravelWeekly ο επικεφαλής Μάρκετινγκ της μητρικής της Spirited Stories, Dharma, Dan Christian, ωθώντας τα ταξιδιωτικά γραφεία να στραφούν το 2023 στις ταξιδιωτικές εμπειρίες οι οποίες κυριαρχούνται από το πάθος.
Η κατανόηση του τι προκαλεί το πάθος των πελατών και η διαμόρφωση σχετικών ταξιδιωτικών εμπειριών που αφορούν αυτά τα ενδιαφέροντα, θα ξεκλειδώσουν μεγάλες δυνατότητες εσόδων για τις τουριστικές επιχειρήσεις, επισημαίνει ο κ. Christian. Οι εμπειρίες είναι πλέον το ίδιο, εάν όχι περισσότερο, σημαντικές με τον προορισμό κατά την επιλογή διακοπών. Εάν τα ταξιδιωτικά γραφεία απευθυνθούν σε ο,τι οι πελάτες τους αγαπούν και προσφέρουν διακοπές γεμάτες με τις αγαπημένες τους δραστηριότητες, τότε οι πωλήσεις διακοπών είναι διασφαλισμένες.
Η τάση αυτή θα διαμορφώσει το μέλλον των ταξιδιών και βάσει των εκτιμήσεων αυτών, η Dharma ίδρυσε μια νέα ταξιδιωτική εταιρία για την οικονομία του πάθους, την Spirited Stories, η οποία θα προσφέρει μοναδικές εμπειρίες γύρω από το κρασί από τον Ιανουάριο του 2023.
Οι εμπειρίες που καθοδηγούνται από το πάθος δημιουργούν επίσης ένα άκρως ευχάριστο περιβάλλον, όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να απολαμβάνουν κοινά ενδιαφέροντα παρέα με άλλους ανθρώπους με παρόμοια κίνητρα. Τα ίδια πάθη μπορούν να δημιουργήσουν τις πιο ουσιαστικές συνδέσεις μεταξύ των ανθρώπων, ενισχύοντας και εμπλουτίζοντας τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.
Η δύναμη των συνδέσεων που μπορούν να δημιουργήσουν τα ταξιδιωτικά brand οικονομίας πάθους ήταν βασικός παράγοντας για την επιτυχία μιας από τις πιο καθιερωμένες μάρκες της Dharma, της Looking FC, η οποία προσφέρει ταξίδια για τους λάτρεις του ποδοσφαίρου σε συνεργασία με τον Eric Cantona.