ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης: «Crete, Sense the Authentic»

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες

 Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα ad formats και αποκλειστικά ad placements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό,  σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle) κλπ. 

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.  

Τα τρία θεματικά  διαφημιστικά σποτ  αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος- Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

 

(Περιπέτεια-Δραστηριότητες): “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”: https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

 

(Ήλιος & Θάλασσα): “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”: https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

 

(Γαστρονομία): “Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

 Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

ΣΕΤΚΕ: Στο 30%-40% του 2019 οι πληρότητες των μικρών καταλυμάτων- Μέτρα στήριξης του κλάδουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ασταθής και αβέβαιη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η φετινή τουριστική χρονιά, με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τις νέες μεταλλάξεις του κορωνοϊού να καθορίζουν, εν πολλοίς, την πορ...

«Τουρισμός για Όλους»:Άνοιξε σήμερα η διαδικασία των ενστάσεωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοίγει σήμερα Δευτέρα 26 Ιουλίου η διαδικασία ενστάσεων για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους». Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανάρτησης των προσωρινών πινάκων δικαιούχων και αποκλ...

Σοφία Ζαχαράκη: Αυξάνονται οι αφίξεις τουριστών – Είμαστε στο 60% του 2019 έως τώραΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αισιόδοξη για την πορεία του τουρισμού στην χώρα παρουσιάστηκε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA», τονίζοντας ότι οι κρατήσεις και οι αφίξεις...

Έρευνα CWT: Τα τρία βασικά σημεία που πρέπει να εστιάσει η βιομηχανία του τουρισμού τα επόμενα χρόνιαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Με τα μάτια στραμμένα στη μετάλλαξη Δέλτα και με την ταυτόχρονη πίεση για τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών εγκαίρως, πριν χαθεί και η φετινή θερινή σεζόν, 3 είναι τα βασι...

Κοινωνικός Τουρισμός: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες- Πώς θα δείτε αν είστε ωφελούμενοιΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αναρτήθηκαν σήμερα, Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021, οι οριστικοί πίνακες Δικαιούχων, Ωφελουμένων και Παρόχων Τουριστικών Καταλυμάτων – Ακτοπλοϊκών Εισιτηρίων, καθώς και Αποκλειομένων, του ...

Όμιλος jet2: Ξεκίνησαν οι διακοπές των Άγγλων σε 40 προορισμούς χωρίς καραντίναΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με πτήσεις και πακέτα διακοπών σε πάνω από 40 προορισμούς της πορτοκαλί λίστας (όπου συγκαταλέγεται και η Ελλάδα) ξεκίνησε ο όμιλος Jet2 το πρόγραμμά του την λεγόμενη 'Ημέρα Ελευθε...