ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αυτές είναι οι καταναλωτικές συνήθειες των Millennials στα ταξίδια

 

To 82% των δαπανών των millennials ποικίλλει από μήνα σε μήνα με βάση τα μεταβαλλόμενα ενδιαφέροντα και τις προτεραιότητές τους. Αυτό προέκυψε από πρόσφατα στοιχεία έρευνας της Citibank σε 1.009 Αμερικανούς ηλικίας 25-34 ετών.

 

Επιπλέον, το 87% εξέφρασε την επιθυμία για μια πιστωτική κάρτα με υψηλές ανταμοιβές με βάση τα μεταβαλλόμενα πρότυπα δαπανών τους.

 

Οι περισσότερες εταιρείες πιστωτικών καρτών έχουν αρκετά άκαμπτες δομές ανταμοιβών. Ορισμένες πιστωτικές κάρτες είναι πιο επωφελείς για ταξίδια, δίνοντας διπλούς ή τριπλούς πόντους για αγορές που πραγματοποιούνται σε αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και εστιατόρια.

 

Περισσότερο από το ένα τρίτο δήλωσε ότι οι δαπάνες τους έχουν αλλάξει τον τελευταίο χρόνο και οι τρέχουσες πιστωτικές κάρτες τους δεν ανταμείβουν τα νέα τους πρότυπα δαπανών.

 

  • Το 66% ανυπομονεί να ταξιδέψει.
  • Το 45% είναι πιο ενθουσιασμένοι για να πάει σε ένα εστιατόριο.
  • Το 31% ανυπομονεί για μια συναυλία.
  • Το 25% προετοιμάζεται για ένα πάρτι.
  • Το 17% θέλει να επιστρέψει στα μαθήματα γυμναστικής.

 

Η έρευνα έδειξε επίσης ότι το 69% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η επιστροφή χρημάτων είναι «απολύτως απαραίτητη ή πολύ σημαντική για αυτούς κατά την υποβολή αίτησης για νέα πιστωτική κάρτα.

Η μετατόπιση των προγραμμάτων ανταμοιβών υποδηλώνει ότι τα μέλη της κάρτας κατέχουν πλέον το προβάδισμα στην πιστωτική αγορά.

 

 

Πηγή: tourismtoday.gr

Διαβάστε επίσης

ΣΕΤΚΕ: Στο 30%-40% του 2019 οι πληρότητες των μικρών καταλυμάτων- Μέτρα στήριξης του κλάδουΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ασταθής και αβέβαιη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η φετινή τουριστική χρονιά, με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τις νέες μεταλλάξεις του κορωνοϊού να καθορίζουν, εν πολλοίς, την πορ...

Η τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης: «Crete, Sense the Authentic»ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες...

«Τουρισμός για Όλους»:Άνοιξε σήμερα η διαδικασία των ενστάσεωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοίγει σήμερα Δευτέρα 26 Ιουλίου η διαδικασία ενστάσεων για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους». Συγκεκριμένα, σε συνέχεια της ανάρτησης των προσωρινών πινάκων δικαιούχων και αποκλ...

Σοφία Ζαχαράκη: Αυξάνονται οι αφίξεις τουριστών – Είμαστε στο 60% του 2019 έως τώραΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αισιόδοξη για την πορεία του τουρισμού στην χώρα παρουσιάστηκε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, μιλώντας στην «Κοινωνία Ώρα MEGA», τονίζοντας ότι οι κρατήσεις και οι αφίξεις...

Έρευνα CWT: Τα τρία βασικά σημεία που πρέπει να εστιάσει η βιομηχανία του τουρισμού τα επόμενα χρόνιαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Με τα μάτια στραμμένα στη μετάλλαξη Δέλτα και με την ταυτόχρονη πίεση για τη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών εγκαίρως, πριν χαθεί και η φετινή θερινή σεζόν, 3 είναι τα βασι...

Κοινωνικός Τουρισμός: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες- Πώς θα δείτε αν είστε ωφελούμενοιΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αναρτήθηκαν σήμερα, Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021, οι οριστικοί πίνακες Δικαιούχων, Ωφελουμένων και Παρόχων Τουριστικών Καταλυμάτων – Ακτοπλοϊκών Εισιτηρίων, καθώς και Αποκλειομένων, του ...

Όμιλος jet2: Ξεκίνησαν οι διακοπές των Άγγλων σε 40 προορισμούς χωρίς καραντίναΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με πτήσεις και πακέτα διακοπών σε πάνω από 40 προορισμούς της πορτοκαλί λίστας (όπου συγκαταλέγεται και η Ελλάδα) ξεκίνησε ο όμιλος Jet2 το πρόγραμμά του την λεγόμενη 'Ημέρα Ελευθε...

Τουρισμός: Πιθανή ανατροπή από την Μεγάλη Βρετανία λόγω των μέτρων - Τι είναι η “Amber Plus”ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Φόβους για την πορεία του Τουρισμού μετά την λήψη των έκτακτων μέτρων στην χώρα με την επιβολή των τοπικών lockdown εκφράζονται για τον Τουρισμό. Επιπλέον 5 νησιά απειλούνται με lo...