Συνεχίζοντας το Πρωτοποριακό Πρόγραμμα Ανακύκλωσης "The Green City" ο Δήμος Σπετσών ανακοινώνει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα "πράσινα" σημεία που θα μπορούν οι πολίτες να ανακυκλώνουν διαχωρίζοντας τα απορρίματα. 
 
Η νέα ανακοίνωση του Δήμου Σπετσών: 
 
 
"Σας ενημερώνουμε πως σήμερα Δευτέρα 19/02/24 το κινητό πράσινο σημείο θα βρίσκεται στην πλατεία του παιδικού σταθμού από τις 11:30-15:00.
 
Σας υπενθυμίζουμε ότι οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να ανακυκλώνουν τα διαχωρισμένα οικιακά απορρίμματα υλικών των εξής κατηγοριών: (χαρτί-χαρτόνι, πλαστικά, μεταλλικά αντικείμενα, αλουμίνιο, ηλεκτρονικός, ηλεκτρικός εξοπλισμός, βρώσιμα υλικά και λίπη καθώς ρούχα και υφάσματα, για να επιβραβεύονται.
 
Ανάλογα με τον τύπο και το βάρος κάθε υλικού που θα προσκομίζουν στα κινητά πράσινα σημεία, θα υπάρχει ζυγιστικό μηχάνημα σε κάθε πράσινο σημείο, ώστε οι πολίτες να κερδίζουν πόντους THE GREEN CITY."