ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Από τον Ιούνιο Πειραιάς-αεροδρόμιο σε 45 λεπτά με ηλεκτροκίνητο τρένο

Από τις αρχές του καλοκαιριού, τον Ιούνιο του 2017, θα συνδέεται απευθείας ο Πειραιάς με το αεροδρόμιο, σε μόλις 45 λεπτά, με την ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομική γραμμή, εξυπηρετώντας όχι μόνο τους κατοίκους του Πειραιά, αλλά και τους τουρίστες που θα καταφθάνουν στο λιμάνι, ενώ το δρομολόγιο Αθήνα- αεροδρόμιο από τον σταθμό Λαρίσης, θα ξεκινήσει να λειτουργεί από τον Απρίλιο του 2017. Όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, στην σημερινή επίσκεψή του στις νέες αποβάθρες του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών, μετά την ολιγόλεπτη διαδρομή που πραγματοποίησε με το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο ηλεκτράμαξας, «ο κεντρικός σταθμός σιδηροδρόμου της χώρας ήταν κλειστός, έξι χρόνια το έργο ήταν κολλημένο. Επιτέλους, είναι έτοιμη η ηλεκτροκίνηση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Τον Απρίλιο ο σταθμός θα είναι σε πλήρη λειτουργία και θα παραδοθεί στους πολίτες, στο κοινό, για να μπορεί να απολαύσει έναν σύγχρονο ηλεκτροκίνητο σιδηρόδρομο. Τον Ιούνιο θα φτάσει μέχρι τον Πειραιά και τα έργα συνεχίζονται προκειμένου να γίνει υπογειοποίηση στα Σεπόλια και να μην υπάρχουν τα προβλήματα μέσα στον αστικό ιστό, όπως συνεχίζεται η σύνδεση του σιδηροδρομικού σταθμού με τον σταθμό του Μετρό ως νέο έργο» Τόνισε ακόμα ότι η προτεραιότητα που έχει δοθεί στην ιεράρχηση των έργων στα μέσα σταθερής τροχιάς και στον σιδηρόδρομο, «παίρνει σάρκα κι οστά» και συμπλήρωσε ότι «δεν μπορεί να έχουμε μια σύγχρονη χώρα χωρίς να έχουμε ολοκληρώσει τις σιδηροδρομικές μας υποδομές». Όσον αφορά στην ηλεκτροκίνηση στην σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ο υπουργός τόνισε ότι «τα έργα του σιδηροδρόμου για την ΠΑΘΕ με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης υπολογίζονται το 2019. Δίνουμε μια μάχη, ώστε μεγάλα κομμάτια όπως είναι το Αθήνα - Θεσσαλονίκη ή όπως είναι η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Αίγιο να τελειώσουν πολύ νωρίτερα. Εκτιμούμε ότι το πρώτο τρίμηνο του 2018 η Αθήνα- Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμη και θα έχουμε ξεκινήσει και τα νέα έργα για τον σιδηρόδρομο και τον προαστικό». Ο κ. Σπίρτζης αναφερόμενος στο συγκεκριμένο έργο της ηλεκτροκίνητης σιδηροδρομικής γραμμής, υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα από τα κλασικά παραδείγματα ντροπής «για τους χρόνους, για το κόστος, για το πόσο πίσω έχουν μείνει οι σιδηροδρομικές υποδομές της χώρας, για το πώς δεν έχει αξιοποιηθεί ο σιδηρόδρομος για την χώρα μας και για τις επιβατικές μεταφορές και τις σιδηροδρομικές. Κι ας αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για αυτό».   ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Η Περιφερειάρχης Αττικής στα παιδικά χωριά SOS στον ΠειραιάΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Το Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS στον Πειραιά, επισκέφθηκε σήμερα η Περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου. Τη συνόδευε η Γενική Γραμματέας της Πανελ...

Στοίχημα το Τουρκολίμανο!ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Καθώς συμπληρώνονται δυο χρόνια από την ανάληψη της δημοτικής αρχής Μώραλη και σχεδόν τρία από την νίκη του συνδυασμού του στις εκλογές του 2014, προκύπτει ευλόγως η ανάγκη ενός πρ...

Απαλλαγές από δημοτικά τέλη για τις αδύναμες κοινωνικές ομάδες στον Δήμο Κερατσινίου- ΔραπετσώναςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Από τα δημοτικά τέλη απαλλάσσει και το 2017, ο Δήμος Κερατσινίου- Δραπετσώνας, τους μακροχρόνια άνεργους, τους άπορους, τους πολύτεκνους, όλους τους τρίτεκνους και τους ανάπηρους μ...

Αλλαγές στο πρόγραμμα αναρτήσεων των δασικών χαρτών στον ΠειραιάΑΓΚΙΣΤΡΙ

Μόνο στο νησιωτικό τμήμα αρμοδιότητας των Δασαρχείων Πειραιά και Πόρου θα γίνουν αναρτήσεις δασικών χαρτών την ερχόμενη Παρασκευή, όπως προβλέπει απόφαση της αρμόδιας υπηρεσίας του...