ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

«Αδειάζουν» οι μαρίνες από τα ξένα σκάφη εξαιτίας του τέλους πλόων

Οι μαρίνες στη δυτική Ελλάδα αρχίζουν να αδειάζουν από ξένα πλοία λόγω επιβολής του Τέλους Παραμονής και Πλόων (ΤΠΠ), προειδοποιεί η Ένωση Μαρίνων Ελλάδος, η οποία εκφράζει σοβαρές ενστάσεις σε άρθρα του σχεδίου νόμου για τα σκάφη αναψυχής. Στο ίδιο νομοσχέδιο κάνει παρέμβαση και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), ο οποίος όπως αποκάλυψε η «Νaftemporiki» ζητά την απόσυρση του άρθρου για το πλοίο ασφαλείας που περιλαμβάνεται στο σχέδιο νόμου. Ειδικότερα σε τοποθέτησή της στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης στο σχέδιο νόμου «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις», η Ένωση Μαρίνων Ελλάδος, επισημαίνει ότι κατόπιν επιβολής του ΤΠΠ, οι μαρίνες της χώρας και ειδικά εκείνες στο Ιόνιο και στα Δωδεκάνησα, λαμβάνουν μηνύματα/ερωτήματα από ξένους επισκέπτες τι είναι το ΤΠΠ, πόσο είναι, πού και πώς καταβάλλεται κ.λπ. απειλώντας ότι θα αποχωρήσουν με το σκάφος τους από την Ελλάδα. Παράλληλα, συνεχίζει η Ένωση, η περαιτέρω επιβολή διπλότυπου αξίας 50 ευρώ με τη γραφειοκρατία που προκαλεί θα δημιουργήσει επιπλέον προβλήματα στους ξένους κυρίως επισκέπτες, οι οποίοι θα πρέπει να πηγαίνουν στην αντίστοιχη ΔΟΥ κατά την είσοδό τους, όπου αυτή βρίσκεται -η οποία βέβαια την Κυριακή ή τις αργίες δε λειτουργεί- για να πληρώσουν επιπλέον 50 ευρώ. Μετά πρέπει με το διπλότυπο είσπραξης που θα πάρουν από τη ΔΟΥ, να προσέλθουν στο τοπικό Λιμεναρχείο, όπου θα το υποβάλουν, ώστε να μην υποστούν κυρώσεις ή απαγόρευση απόπλου σε περίπτωση ελέγχου. Ταυτόχρονα, ο ΣΕΕΝ με επίσημη τοποθέτησή του ζητά την απόσυρση της διάταξης που προβλέπει τη δρομολόγηση πλοίου ασφαλείας σε έκτακτες συνθήκες, καθώς όπως υποστηρίζει, μεθοδεύεται η επί της ουσίας επίταξη των υπηρεσιών των ιδιωτικών επιχειρήσεων της ελληνικής ακτοπλοΐας. Το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου συνεχίζει ο Σύνδεσμος θέτει το σύνολο των εταιρειών επιβατηγών πλοίων στη διάθεσή του, προκειμένου να εξυπηρετούν τις κάθε φορά αποφάσεις του, χωρίς προηγούμενη διαβούλευση, χωρίς ουσιαστική αιτιολογία και χωρίς να παρέχει τη δυνατότητα προσφυγής των εταιρειών στη Δικαιοσύνη! Στη συνέχεια ο ΣΕΕΝ θέτει ορισμένα ερωτήματα: · Ποιος και με ποια κριτήρια καθορίζει την «ελάχιστη επικοινωνία»; · Γιατί η απόφαση ΥΝΑ δεν δημοσιεύεται στο ΦΕΚ; · Γιατί η απόφαση αυτή «δεν θεμελιώνει ουδεμία αξίωση αστικής φύσεως κατά του Δημοσίου»; · Οι υποχρεώσεις αυτές θα επιβάλλονται στις ακτοπλοϊκές γραμμές αλλά και στις συνδέσεις με τρίτες χώρες και σε πλοία με άλλες ευρωπαϊκές σημαίες ή τούτο θα συμβαίνει μόνο στα πλοία με ελληνική σημαία; Για τους παραπάνω λόγους ζητάμε την άμεση άρση του αρ. 26 από το προτεινόμενο σχέδιο νόμου, καταλήγει ο ΣΕΕΝ. Πηγή:zouglaport.gr

Διαβάστε επίσης

Παρουσίαση του βιβλίου της Γιάννας Αγγελοπούλου στον ΠειραιάΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Οι απόφοιτοι της Ελληνογαλλικής Σχολής Πειραιά “Saint-Paul” έχουν προσκαλέσει τη Γιάννα Αγγελοπούλου να παρουσιάσει στους Πειραιώτες το βιβλίο της με τίτλο "ΓΙΑΝΝΑ" την Τρίτη, 3 Δε...

Στη σύνοδο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού ο Μ. ΒαρβιτσιώτηςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Στην έναρξη των εργασιών της 28ης Συνόδου της Ολομέλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) θα παραστεί, την Δευτέρα 25/11, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβι...

Kρουαζιερόπλοιο προσέκρουσε στον λιμενοβραχίονα του ΠειραιάΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Μόνο υλικές ζημιές και μικρό ρήγμα, υπέστη το κρουαζιερόπλοιο Magnifica με σημαία Παναμά που τις πρωϊνές ώρες της Τετάρτης προσέκρουσε στον λιμενοβραχιόνα του Πειραιά. Στο πλοίο επ...

2,6 εκατ. ευρώ το ετήσιο μίσθωμα για τα Δικαστήρια Πειραιά στον «ΚΕΡΑΝΗ»ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Στο ποσό των 2,6 εκατ. ευρώ προσδιορίστηκε το ετήσιο μίσθωμα για τη στέγαση των Δικαστηρίων του Πειραιά στις πρώην «Αποθήκες της Καπνοβιομηχανίας ΚΕΡΑΝΗ». Σύμφωνα με έγγραφο του Τα...