Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια κατά πλειοψηφία το νομοσχέδιο για τους όρους αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας σε παραθαλάσσιες περιοχές. Επί της αρχής του το νομοσχέδιο ψήφισε η ΝΔ και καταψήφισαν όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης.

 

Στο σχέδιο νόμου εντάσσονται και οι τροπολογίες: