ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΜέΡΑ25: Ένοχη για την τραγωδία η ιδιωτικοποίηση που δρομολόγησε το ΠΑΣΟΚ, ολοκλήρωσε ο ΣΥΡΙΖΑ κι ενίσχυσε η ΝΔ

«Επικίνδυνες αμαξοστοιχίες πτωχευμένης ιταλικής εταιρείας κινούμενες σε ράγες (και στο έλεος σημάτων) απαξιωμένης κρατικής εταιρείας της οποίας το προσωπικό συρρικνώθηκε ώστε τα έργα να παραδοθούν σε σκοτεινούς εργολάβους. Αυτή είναι η πραγματική αιτία της αδιανόητης τραγωδίας των Τεμπών», υπογραμμίζει σε σημερινή του ανακοίνωση το ΜέΡΑ25.


«Η αιτία της τραγωδίας είχε διαπιστωθεί πολύ πριν την τραγωδία. Μηχανικοί, εργοδηγοί, συντηρητές φώναζαν καιρό τώρα: “Παραδίδουν το έργο μας σε άσχετους. Μας στερούν τα εργαλεία και το προσωπικό, χωρίς τα οποία θα κλαίμε νεκρούς”. Και, τώρα, που μετράμε τους νεκρούς, ο κ. Μητσοτάκης αποφάνθηκε ότι ήταν… “ανθρώπινο λάθος”», τονίζει, σχολιάζοντας πως «το πρώτο πείραμα ιδιωτικοποίησης εθνικών σιδηρόδρομων έγινε την περίοδο 1993-1997 στη Βρετανία όταν ο ύστερος Θατσερισμός αποφάσισε, μετά την δική τους ΔΕΗ, να ξεπουλήσει και τους σιδηρόδρομους». «Για να μην τους κατηγορήσουν ότι δημιουργούν ιδιωτικό μονοπώλιο, έσπασαν την ενιαία εταιρεία σε κομμάτια τα οποία πούλησαν ένα-ένα. Το αποτέλεσμα; Η τραγωδία με τους 31 νεκρούς στο Πάντιγκτον τον Οκτώβρη του 1999. Ζηλεύοντας την “επιτυχία” του βρετανικού εγχειρήματος, τα ίδια έκαναν εδώ. Πρώτα το ΠΑΣΟΚ, μετά -υπό την πίεση της τρόικας- ο ΣΥΡΙΖΑ και, πιο πρόσφατα, η Νέα Δημοκρατία», προσθέτει το ΜέΡΑ25.


«Το απαρχαιωμένο δίκτυο του ΟΣΕ χρειαζόταν πολλά δισεκατομμύρια για να αναβαθμιστεί. Τι θα μπορούσε να έχει γίνει αντί για την εγκληματική ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ; Μια τέτοια επένδυση μπορούσε να γίνει, διατηρώντας τόσο το “ενιαίο” του ΟΣΕ όσο και τον δημόσιο χαρακτήρα του, με συμφωνία ανάλογη της κινεζικής κυβέρνησης με την ιαπωνική Kawasaki που οδήγησε στην κατασκευή της υπερσύγχρονης γραμμής Πεκίνου-Σανγκάη- το πρώτο βήμα πριν κατασκευαστεί το πιο εντυπωσιακό δημόσιο σύστημα σιδηροδρόμων, μήκους 25 χιλιάδων χιλιομέτρων, στον κόσμο», εξηγεί και καταλήγει:


«Με τον λαό μας να θρηνεί, δεν θα επιτρέψουμε να “ξεπλυθεί” η ένοχη ιδιωτικοποίηση που μας έφερε ως εδώ. Αποτελεί χρέος μας σ’ ένα λαό που, τον Ιούλιο του 2015, είχε πει ΟΧΙ σε όλα αυτά τα εγκλήματα».

 

 

Πηγή: libre.gr 

Διαβάστε επίσης

«Οι ζωές μας μετράνε»: Μαζικές πορείες διαμαρτυρίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για την τραγωδία στα ΤέμπηΕλλάδα

Κύμα οργής για την ανείπωτη τραγωδία στα Τέμπη πλημμύρισε την Πέμπτη το απόγευμα τους δρόμους της Αθήνας. Παρά την καταρρακτώδη βροχή, μεγάλη ήταν το απόγευμα η συγκένρωση στο Σύντ...

Τραγωδία στα Τέμπη: 57 οι νεκροί – 56 αγνοούμενοι – 48 για νοσηλεία ο νεότερος απολογισμόςΕλλάδα

Σε 57 ανέρχονται έως τώρα οι επιβεβαιωμένα νεκροί από τη μοιραία σύγκρουση των δύο τρένων το βράδυ της Τρίτης στην κοιλάδα των Τεμπών, όπως ενημέρωσαν το απόγευμα της Πέμπτης οι εκ...

Τραγωδία στα Τέμπη: Κατατέθηκε η πρώτη αγωγή από τον δικηγόρο πολυτραυματία Ελλάδα

Κατατέθηκε ήδη η πρώτη αγωγή  από τον  δικηγόρο  πολυτραυματία που νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση σε νοσοκομείο της Λάρισας, μετά την φονική  σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη. Ο  Γι...

Τέμπη: "Όλων των νεκρών θα γίνουμε φωνή" - Μαζική συγκέντρωση στα γραφεία της Hellenic TrainΕλλάδα

Νέα συγκέντρωση πραγματοποιείται αυτή την ώρα έξω από τα γραφεία της Hellenic Train, στη λεωφόρο Συγγρού. Στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την τραγωδία στα Τέμπη συμμετέχουν ομοσπο...

Τέμπη: Το συγκλονιστικό βίντεο του CNN Turk με τη φωνή της Φαραντούρη– "Μοιραζόμαστε τον πόνο σας"Ελλάδα

Συγκινητικά μηνύματα και βίντεο από το CNN Turk, το οποίο αναφέρει ότι στέκεται στο πλευρό της Ελλάδας και μοιράζεται τον πόνο της εθνικής τραγωδίας στα Τέμπη.   Η τραγωδία στα Τέμ...

Η μοιραία διαδρομή του Intercity 62 με 431 επιβαίνοντες μέχρι τη σύγκρουση – Νέες μαρτυρίεςΕλλάδα

Η IC62 αναχώρησε από την Αθήνα στις 19:22 με 431 επιβαίνοντες και τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη.  Στο σταθμό της Λάρισας αποβιβάστηκαν 81 άτομα και η αμαξοστοιχία συνέχισε την πο...