Σύμφωνα με ενημέρωση του Δημάρχου Πόρου Γιάννη Δημητριάδη, από το πρωί λειτουργεί ξανά κανονικά το πρόγραμμα αποκομιδής του Δήμου Πόρου, καθώς τα ξημερώματα στις 03:00 διενεργήθηκε δρομολόγιο μεταφοράς του Δήμου Πόρου στην Φυλή και κατέστη δυνατή η εναπόθεση των απορριμμάτων στον ΧΥΤΑ, ενώ όπως φαίνεται δεν θα υπάρχει νέα αναστολή λειτουργίας του ΧΥΤΑ.
 
 
Ο Δήμος Πόρου ευχαριστεί ιδιαίτερα την εταιρία καθαριότητας ΑΠΑΝΑ και το προσωπικό της για την προσαρμογή των ωραρίων τους στις έκτακτες ανάγκες που προέκυψαν, καθώς και τους κατοίκους και επιχειρηματίες της περιοχής για την προσπάθεια που κατέβαλαν το τελευταίο 24ωρο να περιορίσουν την εναπόθεση απορριμμάτων στους κάδους.