«Πλέει» τάχιστα προς το ηλεκτρονικό σφυρί το «Αγία Μαρίνα Αιγίνης»
Προς τη διαδικασία του ηλεκτρονικού πλειστηριασμού «πλέει» από την Παρασκευή το επιβατηγό πλοίο «Αγία Μαρίνα Αιγίνης», γνωστό στους πιστούς επισκέπτες του συγκεκριμένου νησιού, αλλά και της Ύδρας. Ωστόσο, αν και το σφυρί έχει προγραμματιστεί για τις 28 Ιουνίου, το πιθανότερο είναι ότι θα οδηγηθεί σε αναστολή λόγω των επικείμενων εκλογών της 25ης Ιουνίου, και αυτό, αν επιβεβαιωθεί, θα μεταθέσει το κρίσιμο ορόσημο για την «επόμενη μέρα» του πλοίου λίγες μέρες αργότερα.
Το «Αγία Μαρίνα Αιγίνης» ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα το 2000, είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από χάλυβα και μετασκευάστηκε το 2003. Έχει μήκος 41,97 μέτρα και πλάτος 8,90 μέτρα, ενώ αναπτύσσει ταχύτητα 15 μιλίων την ώρα και η χωρητικότητα φτάνει τους 500 επιβάτες. Επίσης είναι εφοδιασμένο με δύο μηχανές εσωτερικής καύσεως MTU 12V2000 M.70, 2X1074 BHP (2X788 KW/2100 RPM). Εκτός από τα δρομολόγια από τον Πειραιά προς την Αίγινα και αντίστροφα, από τον Ιούλιο του 2019 ξεκίνησε μέχρι κάποιο διάστημα, και δρομολόγια από τον Πειραιά για το νησί της Ύδρας.
Ο πλειστηριασμός στρέφεται κατά της «Άκουα Βέρα Ναυτική Εταιρεία», η οποία το εξαγόρασε από την «Πορθμειακή Ι Ναυτική Εταιρεία» αντί τιμήματος 300.000 ευρώ. Όπως σημειώνεται, με την μεταβίβαση κυριότητας εκδόθηκε την 28.02.2020 νέο έγγραφο εθνικότητας.
Σύμφωνα με την περιγραφή στην κατασχετήρια έκθεση, το πλοίο είναι μεταφοράς επιβατών, έχει πρύμνη πλάκα υπό κλίση, όπου βρίσκεται ο καταπέλτης του. Στο πρώτο αυτό επίπεδο υπάρχει κλειστό κατάστρωμα επιβατών, με το μπαρ του πλοίου και διάφορα τραπεζάκια και καρέκλες. Αμφίπλευρες κλίμακες (σκάλες) ανόδου οδηγούν στο δεύτερο κατάστρωμα επιβατών το οποίο είναι ανοιχτό γύρωθεν και όπου βρίσκεται η γέφυρα του πλοίου. Πάνω από αυτό βρίσκεται και το τελευταίο πλήρως ανοιχτό κατάστρωμα επιβατών, καθώς επίσης μία σωστική λέμβος χρώματος πορτοκαλί, ένα ανυψωτικό μηχάνημα και όργανα κινήσεως και επικοινωνίας του πλοίου, κεραίες κλπ. Ακόμη, υπάρχουν διάφορα βοηθητικά εξαρτήματα προσδέσεως, όπως σκοινιά, αλυσίδες, σωσίβια ατομικά, καλωδιώσεις ηλεκτρολογικές και εγκαταστάσεις.
Ο πλειστηριασμός επισπεύδεται από ιδιώτη για οφειλή ύψους 21.320 ευρώ, πλέον νομίμων τόκων και εξόδων εκτελέσεως. Το πλοίο βρέθηκε και κατασχέθηκε χωρίς πλοίαρχο και πλήρωμα στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, εντός των εγκαταστάσεων των Ναυπηγείων Μπεκρή. Η τιμή πρώτης προσφοράς έχει οριστεί σε 400.000 ευρώ, ενώ στα βάρη του πλοίου περιλαμβάνεται η εν λόγω αναγκαστική κατάσχεση που εγγράφηκε στις 12 Μαΐου 2023. Μένει να φανεί το επόμενο διάστημα εάν και κατά πόσο το «Αγία Μαρίνα Αιγίνης» θα συνεχίσει να δίνει το «παρών» στα δρομολόγια του Αργοσαρωνικού.
Πηγή: NewMoney