Χαιρετίζουμε όλες τις συναδέλφισσες και τους συναδέλφους που συμμετείχαν στις εκλογικές διαδικασίες του Συλλόγου για την ανάδειξη νέων μελών στο Δ.Σ. παρά τα εμπόδια που προσπάθησε να βάλει το Υπουργείο στην διεξαγωγή τους, με τη μη χορήγηση άδειας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ειδικά φέτος η συμμετοχή ήταν αρκετά αυξημένη σε όλες τις περιοχές του συλλόγου μας. Είναι η καλύτερη απάντηση στην ηλεκτρονική παρωδία των ψευδο-εκλογών που επιχείρησαν πριν λίγο καιρό η Κυβέρνηση και όσοι πρόθυμοι την στήριξαν. Το σωματείο είναι το κοινό μας σπίτι! Οργανωμένα, μαζικά, μέσα από τις συλλογικές μας διαδικασίες μπορούμε να δώσουμε τη μάχη κόντρα στην αντιεκπαιδευτική - αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης. Όλοι μαζί, ενωμένα θα αγωνιστούμε κόντρα στην τρομοκρατία, τον εκβιασμό, την βία και την καταστολή. Θα δώσουμε τη μάχη για αυξήσεις στους μισθούς, για επιστροφή των δώρων και για να έχουμε το σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών μας. Χαιρετίζουμε ιδιαίτερα τους συναδέλφους που μας στήριξαν, με αποτέλεσμα η ΑΣΕ να βγει για πρώτη φορά 1 η Δύναμη στον σύλλογο Αργοσαρωνικού, πετυχαίνοντας σημαντική αύξηση τόσο σε ποσοστό, όσο και σε ψήφους. Η ψήφος στην ΑΣΕ μας γεμίζει χαρά και αίσθημα ευθύνης. Δεν σταματάμε τον αγώνα μας στις εκλογές, ούτε λέμε ότι τώρα θα τα φροντίσουμε όλα εμείς. Δεσμευόμαστε ότι τη δύναμη που μας έδωσαν οι συνάδελφοι, θα την καταθέσουμε σε ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια για να γίνει ο Σύλλογός μας πιο ζωντανός, πιο δραστήριος, δίπλα σε κάθε συνάδελφο, για κάθε μικρό και μεγάλο πρόβλημα. Θα δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις για να μαζικοποιηθούν οι διαδικασίες του, να γίνουν πιο πολύμορφες και δημιουργικές. Στις δυσκολίες της περιόδου να απαντήσουμε με τη δύναμη της συλλογικότητας και της κοινής δράσης. Καλούμε όλους τους συναδέλφους, να παλέψουμε μαζί, μέσα στις Γενικές Συνελεύσεις, μέσα στα σχολεία μας, μαζί με τους υπόλοιπους εργαζόμενους, για μια ζωή με δικαιώματα, για μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, για να έχουν όλα τα παιδιά μόρφωση, υγεία, ζωή με δικαιώματα. Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών θα μπούμε μπροστά για:
? Για να μπορούμε να ζούμε από τη δουλειά που τόσο αγαπάμε, για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς που είναι παγωμένοι εδώ και 10 χρόνια, που εξανεμίζονται από την ακρίβεια και τον πληθωρισμό.











