Έως και το 1850 διέσχιζαν την Πειραιώς περισσότερα από 900 άλογα την ημέρα
Ένα από τα πρώτα μεγάλα έργα που έγιναν με αφετηρία τον Πειραιά αφορούσε στην κατασκευή της Λεωφόρου Πειραιώς, του δρόμου ο οποίος κρίθηκε αναγκαίος για την τροφοδοσία της Αθήνας από τα πλοία που έπιαναν στο λιμάνι του Πειραιά.
Βαυαροί στρατιώτες και σκαπανείς του Μηχανικού με επικεφαλής τον Λοχαγό Σπις, ανέλαβαν την κατασκευή της οδού, έργο δύσκολο και κοπιώδες. Οι Βαυαροί κατοικούσαν σε παράγκες ανάμεσα στις ελιές που κυριαρχούσαν, σχηματίζοντας έναν τεράστιο ελαιώνα ο οποίος κάλυπτε όλη την έκταση μεταξύ Πειραιά και Αθήνας.
Η οδός Πειραιώς, που ένωνε τον Πειραιά με την Αθήνα, αλλά και ο άλλος δρόμος που ένωνε το Ναύπλιο με το Άργος, ήταν οι δύο βασικότεροι οδικοί άξονες τα πρώτα χρόνια ύπαρξης του ελληνικού βασιλείου. Η σημασία τους ήταν στρατηγική και δεν θα μπορούσε η λειτουργία τους να αφεθεί χωρίς ιδιαίτερους κανόνες. Αποκλεισμός της οδού Πειραιώς σήμαινε ταυτόχρονο αποκλεισμό της Πρωτεύουσας από τρόφιμα και βασικές ύλες. …
Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/eos-kai-to-1850-dieschizan-tin-peiraios-perissotera-apo-900-aloga-tin-imera-oi-amaxes-kinoyntan-stin-archi-apo-aristera-san-toys-aggloys-poioi-glitonan-ta-diodia/