ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τρένα: Δεν ξεκίνησαν τα δρομολόγια για Κιάτο και Αίγιο, ούτε τα υπεραστικά στη Β. Ελλάδα

Η δεύτερη φάση επαναλειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου θα καθυστερήσει. Σήμερα Δευτέρα 27 Μαρτίου δεν ξεκίνησαν τα δρομολόγια του προαστιακού από Αθήνα προς Κιάτο και Αίγιο, αλλά ούτε και τα υπεραστικά δρομολόγια στη Βόρεια Ελλάδα, που έχουν διακοπεί προσωρινά. Οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο δεν έχουν λάβει όλες αυτές τις γραπτές εγγυήσεις, που έχουν ζητήσει από τον ΟΣΕ.

Να θυμίσουμε πως η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης), με έγγραφό της, είχε ζητήσει την παράταση της ακινησίας στα τμήματα:

  • Θεσσαλονίκη – Φλώρινα
  • Θεσσαλονίκη – Δράμα καθώς και
  • Αλεξανδρούπολη – Ξανθή.

Ωστόσο, ούτε το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο δεν λειτούργησε, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, κατά την πρώτη φάση της επανεκκίνησης, την περασμένη Τετάρτη, στις 22 Μαρτίου.

Ποια δρομολόγια γίνονται

Φαίνεται, λοιπόν, πως μόνο το προαστιακό δίκτυο θα συνεχίσει να λειτουργεί, και συγκεκριμένα στα τμήματα:

  • Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο
  • Κάντζα – Λιόσια
  • Αθήνα – Οινόη – Χαλκίδα
  • Κάτω Αχαΐα – Πάτρα και
  • Πάτρα – Ρίο.

Παράλληλα, λειτουργεί και ένα τμήμα του τουριστικού δικτύου:

  • Διακοφτό – Καλάβρυτα
  • Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο.

Μάλιστα, πληροφορίες κάνουν λόγο πως ούτε το τμήμα Βόλος – Μηλιές δεν λειτουργεί παρά τις σχετικές ανακοινώσεις.

Εμπορευματικές μεταφορές

Τα εμπορεύματα αποτελούσαν από την αρχή ένα αγκάθι καθώς τη χώρα μας η ακινησία, σε αυτόν τον επαγγελματικό τομέα, τη φέρνει αντιμέτωπη με σωρεία προβλημάτων, κυρίως οικονομικής φύσεως.

Κι ενώ αρχικά ξεκίνησαν τα δρομολόγια των εμπορευμάτων και από τη Hellenic Train αλλά και από την Goldair Cargo. πληροφορίες θέλουν τη Hellenic Train να σταμάτησε να εκτελεί εμπορευματικά δρομολόγια.

Ο ΟΣΕ διαβεβαιώνει πως το δίκτυο μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια.

Μάλιστα έχουν ήδη ξεκινήσει εργολαβίες για την αποκατάσταση του φωτισμού σε τρεις σήραγγες, τόσο στον Πλαταμώνα, στα Τέμπη όσο και σε μία εκ των δύο σηράγγων στο Κιάτο.

Επίσης, ο ΟΣΕ διέθεσε 30 φορητά συστήματα GSM-Railways στη Hellenic Train ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η επικοινωνία στο δίκτυο. 

Πιέζουν οι εργαζόμενοι

Οι σιδηροδρομικοί ζητούν την απόλυτη διασφάλιση για την άρτια λειτουργία του συνόλου του δικτύου. «Τυφλοί» σταθμοί, ΑΣΙΔ που υπολειτουργούν, βραδυπορίες λόγω προβλημάτων στην υποδομή, αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για τους σιδηροδρομικούς.

Τα αιτήματα

Στο τμήμα «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη»

Κυρίως στο ύψος του Στρυμόνα, τη λειτουργία των επικοινωνιών στη διαδρομή.

Τη λειτουργία όλων των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ). Αυτά που δεν λειτουργούν είτε να φυλάσσονται είτε να καταργηθούν.

Τα ΑΣΙΔ είναι διαβάσεις αυτόματες (διαθέτουν μπάρες) χωρίς την ύπαρξη φυλακίου.

Να αρθεί η υποχρέωση βραδυποριών των 6 – 10 χλμ, σε κάποια σημεία του συγκεκριμένου τμήματος, λόγω έλλειψης συντήρησης. Σε βραδυπορίες προχωρούν λόγω έλλειψης συντήρησης, λένε οι μηχανοδηγοί.

Για το τμήμα «Πλατύ – Φλώρινα»

Να υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας σε όλη την διαδρομή και να επανδρωθεί ο σταθμός της Έδεσσας με σταθμάρχη.

Τη χορήγηση πιστοποιητικών καταλληλόλητας των γεφυρών.

Ενημέρωσαν πως έχουν ζητήσει εγγράφως τον τελευταίο έλεγχο από τον ΟΣΕ κι αναμένουν απάντηση.

Να ελεγχθεί η υποδομή καθώς η κυκλοφορία τίθεται σε βραδυπορία 40 χλμ εξαιτίας κατολισθήσεων.

Για το τμήμα «Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη»

Να επανδρωθεί με σταθμάρχη ο Σιδηροδρομικός Σταθμός της Ξάνθης.

Λειτουργία και φύλαξη όλων των ΑΣΙΔ, και διασφάλιση της επικοινωνίας με πιστοποιημένο σύστημα GSM-Railways.

Απόσυρση αμαξοστοιχιών

Απόσυρση των συρμών ΑEG επειδή παρουσιάζουν διαρκώς προβλήματα κατά την πορεία.

H Ηellenic Train να διασφαλίσει πως το τροχαίο υλικό θα είναι πλήρως λειτουργικό για την ασφάλεια όλων και την αποφυγή καθυστερήσεων.

Την άμεση λειτουργία πιστοποιημένων συστημάτων επικοινωνίας GSM-Railways.

Διαβάστε επίσης

Μητσοτάκης: Οι σταθερές κυβερνήσεις από ένα κόμμα αλλά όχι μόνο από ένα χρώμα είναι οι πιο κατάλληλες και δοκιμασμένες για τη χώρα μαςΕλλάδα

Τη θέση του ότι κυβερνήσεις ενός κόμματος και όχι ενός χρώματος, όπως χαρακτηριστικά είπε, «είναι οι πλέον δοκιμασμένες και αυτές που μπορούν τελικά να εξασφαλίσουν ότι η χώρα θα κ...

Μύκονος: "Μας απειλούν ένοπλοι μπράβοι, αλλά δεν φοβόμαστε", λέει η πρόεδρος των Αρχαιολόγων Ελλάδα

«Ήρθαμε στη  Μύκονο  για να δώσουμε ένα μήνυμα ότι δεν φοβόμαστε και να στηρίξουμε τους συναδέλφους μας, που ήρθαν αντιμέτωποι με ένοπλους μπράβους» τόνισε σε δηλώσεις της η πρόεδρ...

Στη φυλακή ο προπονητής τάε κβον ντο για σεξουαλική βία σε βάρος ανήλικων αθλητριώνΕλλάδα

Τον δρόμο για τη φυλακή παίρνει μετά από πολύωρη απολογία που έδωσε στην 14η Τακτική Ανακρίτρια, ο 44χρονος προπονητής τάε κβον ντο που κατηγορείται για βαριά σεξουαλική βία σε βάρ...

Σύκρουση τρένων στα Τέμπη: 90χρονος ζητά 2.000 ευρώ επειδή «πατήθηκε» το χωράφι του κατά την επιχείρηση έρευνας και διάσωσηςΕλλάδα

Αποζημίωση ζητά, σύμφωνα με τοπικά μέσα της Λάρισας, ένας ηλικιωμένος με την αιτιολογία ότι «πατήθηκε» το χωράφι του κατά τη διάρκεια έρευνας και διάσωσης μετά τη σύγκρουση των τρέ...

Αλ. Τσίπρας: Ο κ. Μητσοτάκης οφείλει απαντήσεις για την κραυγαλέα υπόθεση παρακολούθησης της Άρτεμις ΣίφορντΕλλάδα

Την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα επισκέφτηκε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας, όπου είχε συνάντηση με τον πρόεδρο της Ανεξάρτητης Αρχής, Κωνσταντίνο Μενου...

Κυριάκος Μητσοτάκης: Με στόχο την αυτοδυναμία σε περιοδεία στη Φθιώτιδα - Πρώτη στάση το λιμάνι του Αγίου ΚωνσταντίνουΕλλάδα

Το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου ήταν ο πρώτος σταθμός του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, ο οποίος πραγματοποιεί περιοδεία στη Φθιώτιδα. Ο πρωθυπουργός επιθεώρησε τις εργασίες στ...

Νεκρός σε τροχαίο ο Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος ΧρυσάγηςΕλλάδα

Τροχαίο δυστύχημα με θύμα 66χρονο έγινε χτες το μεσημέρι, στο 38,5 χιλιόμετρο της παραλιακής Αθηνών – Σουνίου στο Λαγονήσι. Θύμα είναι ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης, Διευθυντής Κυκλοφορί...