ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η Αττική Οδός αλλάζει: Βάζει «πλώρη» για τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου -Τι προβλέπει το master plan

Ενα μεγάλο «πακέτο» έργων, ανάμεσα στα οποία και η ανάπτυξη της Αττικής Οδού, βρίσκεται ψηλά στη λίστα του χαρτοφυλακίου του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ο Γιώργος Καραγιάννης, γενικός γραμματέας Υποδομών, αναφέρθηκε στα έργα που πλέον περνούν από τη θεωρία στην… πράξη και τα οποία αφορούν την Αττική αλλά και κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πρότζεκτ που θα τρέξουν στο άμεσο διάστημα είναι αυτό των επεκτάσεων της Αττικής Οδού.

«Η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κλείνει το παζλ των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι» δήλωσε χαρακτηριστικά, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.

Μεγαλώνει η Αττική Οδός: Το master plan για Ραφήνα και Λαύριο
Ο Γιώργος Καραγιάννης υποστήριξε ότι οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου θα γίνουν πραγματικότητα. Ταυτόχρονα, στα δύο λιμάνια θα προχωρήσουν παράλληλες σιδηροδρομικές συνδέσεις.


«Ουσιαστικά, θα επεκτείνουμε τον προαστιακό της Αττικής, ώστε να αναβαθμίσουμε και τα δύο λιμάνια, και του Λαυρίου και της Ραφήνας, να εξυπηρετείται ο κόσμος», τόνισε σε εκείνο το σημείο. Μάλιστα, όπως σημείωσε, στο master plan του λιμανιού της Ραφήνας υπάρχουν δύο βασικά χαρακτηριστικά: «Πρώτον, η σιδηροδρομική σύνδεση θα είναι υπόγεια. Θα βγαίνουμε κοντά στο λιμάνι, όπου θα κάνουμε έναν μικρό σταθμό, για τους χρήστες του λιμανιού. Υπάρχει χάραξη, υπάρχει διαβούλευση με τους δήμους της περιοχής και υπάρχει η πρόθεση να γίνει!», είπε.

Στη συνέχεια, ο γενικός γραμματέας Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι προκειμένου να ολοκληρωθεί το παζλ της αστικής ανάπλασης στο Ελληνικό θα πρέπει να προχωρήσει η υπογειοποίηση της Ηλιουπόλεως μέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης και να γίνει η Βουλιαγμένης δρόμος ελευθέρας ροής. Η εξέλιξη αυτή, ουσιαστικά, θα φέρει τη Βουλιαγμένης σε απόσταση «αναπνοής» από τον Περιφερειακό του Υμηττού. Η συγκεκριμένη συζήτηση, σημειωτέον, «αιωρείται» από το 2005.

Το '22 «κλειδώνουν» οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού
«Το 2022 θα είμαστε έτοιμοι να ανακοινώσουμε τι ακριβώς θα κάνουμε με τις επεκτάσεις της Αττική Οδού», ανέφερε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, επισημαίνοντας ότι χρειάζονται χρηματοοικονομικά μοντέλα, γιατί είτε θα γίνει δημόσιο έργο, είτε γίνει παραχώρηση, πρέπει να εξασφαλισθούν οι χρηματοδοτήσεις.

«Στην Αττική τρέχουμε για να αλλάξουμε όλο τον τρόπο μετακίνησης στην Αττική. Και φανταστείτε, μαζί με τα έργα μετρό, πώς θα είναι η Αττική τα επόμενα χρόνια», πρόσθεσε.


Στην επισήμανση για το κυκλοφοριακό φόρτο που υπάρχει σε πολλούς οδικούς άξονες της Αθήνας, ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «ζούμε σε ειδικές συνθήκες με τον κορωνοϊό και πολύς κόσμος χρησιμοποιεί τα οχήματά του. Προσπαθούμε με όλα αυτά τα μεγάλα έργα που προγραμματίζουμε για το επόμενο διάστημα, με τις επεκτάσεις του Προαστιακού, με το Μετρό, με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, να λύσουμε ζητήματα χρόνων».

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης -Η μεγαλύτερη υπόγεια αστική σήραγγα, μήκους 2,1 χιλιομέτρων
Ο γενικός γραμματέας Υποδομών Γ. Καραγιάννης αναφέρθηκε και στον σχεδιασμό για ένα ακόμη μεγάλο έργο. Πρόκειται για τη «μεγαλύτερη υπόγεια αστική σήραγγα», που, όπως είπε, «θα ''πέσει'' Αττική Οδό, ώστε να αποσυμφορηθεί ο κόμβος της Μεταμόρφωσης και η έξοδος προς τη Λαμία και τον Πειραιά».

Ο κ. Καραγιάννης εξήγησε ότι «το έργο της Λεωφόρου Κύμης είναι 3,8 χιλιόμετρα και προϋπολογισμού 370 εκατομμυρίων», και θα προκηρυχθεί μέχρι το τέλος του 2021.

«Εκτιμούμε ότι πάνω από 30.000 οχήματα θα περνούν από αυτόν τον δρόμο, ενώ έχουν προβλεφθεί και έργα ανάπλασης και πρασίνου περίπου 30 στρεμμάτων, σε συνδυασμό με τα αντιπλημμυρικά έργα», σημείωσε ο γενικός γραμματέας Υποδομών, κλείνοντας.
Πηγή: iefimerida.gr 

Διαβάστε επίσης

Πέτσας: Aίρονται τα μέτρα στη Μύκονο - "Δεν υπάρχει συζήτηση για το λιανεμπόριο"Ελλάδα

Δεν υπάρχει καμία συζήτηση για απαγόρευση εισόδου των ανεμβολίαστων πολιτών στα καταστήματα του λιανεμπορίου, ξεκαθάρισε ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών, Στέλιος Πέτσας. Ολ αυτά ...

Πατούλης: Ο εμβολιασμός αποτελεί πράξη ατομικής ευθύνης και κοινωνικής αλληλεγγύηςΕλλάδα

Tα σημαντικά οφέλη του καθολικού εμβολιασμού για τον Sars-Cov-2 τονίζει το ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών (ΙΣΑ), με ομόφωνη απόφασή του και ζητά από τα μέλη του να συστρατευθούν γ...

Συνολικά 37 άτομα που επέβαιναν σε φουσκωτό, περισυλλέγησαν νοτίως της Κάσου, μετά από SOS που εξέπεμψεΕλλάδα

Συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό επιπλέον επιβαινόντων σε ιδιωτικό φουσκωτό σκάφος αγνώστων στοιχείων που εξέπεμψε SOS, ενώ έπλεε νοτίως της Κάσου. Ήδη με τη συνδρομή παρα...

Φολέγανδρος: Η κυνική απολογία του 30χρονου-“Θόλωσα και ηθελημένα την έσπρωξα στο γκρεμό”Ελλάδα

  Αποκαλυπτικά είναι τα όσα είχε πει στους αστυνομικούς του Ανθρωποκτονιών ο 30χρονος που ομολόγησε ότι ηθελημένα έσπρωξε και έριξε από το γκρεμό στη θάλασσα την 26χρονη Γαρυφαλλιά...

Αποκαλυπτική μελέτη του ΑΠΘ για την υποχρεωτικότητα / Τι φταίει για την διστακτικότητα των πολιτών;- Ο κίνδυνος του “μπούμερανγκ”…Ελλάδα

    Όπως αναφέρει έκθεση του Κέντρου Ερευνας και Εκπαίδευσης στη Δημόσια Υγεία, την Πολιτική Υγείας και την Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας που συνέγραψαν ο αναπληρωτής καθηγητής Πρωτο...

Χαλκιδική: «Άφρισε» παραλία στη Σιθωνία – Η εξήγηση πίσω από το φαινόμενοΕλλάδα

Η εικόνα που είδαν οι λουόμενοι στη Χαλκιδική την Πέμπτη 22 Ιουλίου προκάλεσε, όπως ήταν φυσιολογικό, μεγάλες συζητήσεις αφού στη Σιθωνία  μια παραλία άλλαξε κυριολεκτικά εικόνα απ...

Φολέγανδρος: Έφτασε στον Πειραιά ο 30χρονος γυναικοκτόνος – Θα οδηγηθεί στον ΚορυδαλλόΕλλάδα

Έφτασε πριν λίγη ώρα στο λιμάνι του Πειραιά ο 30χρονος καθ’ομολογίαν δολοφόνος της Γαρυφαλλιάς στη Φολέγανδρο, προκειμένου να οδηγηθεί στις φυλακές Κορυδαλλού μετά την ομόφωνη απόφ...