ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Συνεχίζονται τα έργαΕπέκταση μετρό προς Πειραιά

Συνεχίζεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς η κατασκευή της επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας από το σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ στο Χαϊδάρι στο κέντρο του Πειραιά. Η μεγάλη επέκταση του Αθηναϊκού Μετρό έχει μήκος 7,5 χλμ και περιλαμβάνει 6 υπόγειους σταθμούς. Αυτές τις μέρες σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η συναρμολόγηση του Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων (ΤΒΜ) στο φρέαρ εισόδου του καθώς και οι εργοταξιακές εγκαταστάσεις στην ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ. Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται πλέον και η 3 φάση της κυκλοφοριακής ρύθμισης στο Σταθμό ΚΟΡΥΔΑΛΛΟ. Εν τω μεταξύ ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατασκευής της πλάκας θεμελίωσης (οπλισμός και σκυροδέτηση) καθώς και η διάτρηση δοκών προπορείας προς Πειραιά στο φρέαρ εισόδου ΤΒΜ ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εκσκαφής αντιστήριξης της σήραγγας ΝΑΤΜ προς το Σταθμό ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ. Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές εργασίες και οι διερευνητικές τομές στο δυτικό πεζοδρόμιο της Ελ. Βενιζέλου στο σταθμό ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ μετά από εργασίες που διήρκησαν ένα έτος. Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή πεζοδρομίων περιμετρικά του Σταθμού ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι αρχαιολογικές τομές, η παράκαμψη του δικτύου ΟΤΕ επι της οδού Δημητρακοπούλου καθώς και οι κατεδαφίσεις των απαλλοτριωμένων κτισμάτων στο Σταθμό ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ. Ο συκγκριμένος σταθμός έχει εξάμηνη καθυστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά αυτό δεν ανησυχεί την Αττικό Μετρό καθώς πρόκειται για τον 4ο κατά σειρά σταθμό και θεωρούν πως ο χαμένος χρόνος θα κερδιθεί στην συνέχεια. Στον τερματικό σταθμό ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές ανασκαφές στο τμήμα που τελεί υπο κατάληψη στην Πλατεία Αγ. Κωνσταντίνου. Αίνιγμα παραμένει το πως θα νικηθεί η ...θάλασσα στον μεγάλο σταθμό ΠΕΙΡΑΙΑΣ που καυτακευάζεται ακριβώς κάτω από τον υπάρχοντα σταθμό της γραμμής 1. Η γειτνίαση με την θάλασσα αποτελεί τον Νο 1 κίνδυνο και προς το παρόν το εργοτάξιο είναι σε κατάσταση προεταοιμασίας. ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ +1 ΣΤΑΘΜΟΣ Σε ένα μήνα περίπου αναμένεται και η λειτουργία του 7ου κατά σειρά σταθμού των επεκτάσεων που ξεκίνησαν το 2006. Μετά την παράδοση των επεκτάσεων προς Ανθούπολη και Ελληνικό έρχεται η ώρα για την λειτουργία του σταθμού ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ που αποτελεί το κύριο έργο της επέκτασης της γραμμής 3 από το Αιγάλεω στα σύνορα με το Χαϊδάρι. Ο σταθμός αναμένεται να αποτελέσει την μεγάλη πύλη εισόδου των ΜΜΜ από και προς το Θριάσιο Πεδίο.

Διαβάστε επίσης

«Γυναικοκρατείται» ο Πειραιάς, τι έδειξε η τελευταία απογραφή πληθυσμούΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Υπό την «κυριαρχία» των γυναικών τελεί ο Δήμος Πειραιά, πληθυσμιακά τουλάχιστον, όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα της απογραφής του 2011, που δόθηκαν στη δημοσιότητα από τη Στατισ...

H Cosco θα κρίνει την τύχη του ΟΛΠΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Η αναζήτηση «νομικής φόρμουλας» για να προχωρήσει η νέα συμφωνία με την Cosco, που ζητάει μείωση του τιμήματος για την προβλήτα ΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά με «α...

Περισσότεροι επιβάτες για Αργοσαρωνικό, λιγότεροι για Αιγαίο...ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Με ελάχιστη και πάντως στα όρια του αναμενόμενου μείωση δρομολογίων και επιβατών, που σε καιρό κρίσης είναι μάλλον ένα ενθαρρυντικό μήνυμα, εξελίσσεται ο Αύγουστος στην ακτοπλοΐα τ...

Στο σφυρί τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της ΑλεξανδρούποληςΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο επενδυτικό ενδιαφέρον για το σύνολο των δραστηριοτήτων τους. Το γεγονός αυτό συνεπάγετα...

Βασίλης Κορκίδης: «Φως στο τούνελ θα φανεί αν μικρύνει το τούνελ!»ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

«Έχουμε κάνει ήδη πολλές θυσίες, αντέξαμε 6 χρόνια βαθιάς ύφεσης, 4 χρόνια χωρίς ρευστότητα, σε συνθήκες που κανένας άλλος Ευρωπαίος μικρομεσαίος δεν θα μπορούσε να επιβιώσει». O 5...

ΕΒΕΠ: Επτά προτάσεις για τόνωση της ρευστότητας στην αγορά ΠΕΙΡΑΙΑΣ - NOTIA

Η διάρκεια της οικονομικής κρίσης καθιστά προβληματική, σε σημαντικό βαθμό, την επιβίωση και τη λειτουργία μεγάλου ποσοστού της επιχειρηματικής δραστηριότητας. Ως επί το πλείστον, ...