ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό ανακοίνωσαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard. Η καμπάνια έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε (https://visitgreekdestinations.com/) μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να έχουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.

 

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Χάρης Θεοχάρης: Ένα εκατομμύριο Ισραηλινοί έκαναν διακοπές φέτος στη χώρα μαςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Ο αριθμός των Ισραηλιτών τουριστών αυξάνεται κάθε χρόνο με εντυπωσιακό τρόπο. Υπάρχει η δυνατότητα περαιτέρω αύξησης του αριθμού αυτού μέσω της ανάδειξης νέων προορισμών, του τουρ...

Μαθητικός τουρισμός: Τι ισχύει στις εκπαιδευτικές εκδρομές- απόφασηΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Την ενίσχυση της αυτονομίας της σχολικής μονάδας και τον περιορισμό των γραφειοκρατικών αγκυλώσεων σηματοδοτούν οι σημαντικές αλλαγές στο ρυθμιστικό πλαίσιο που διέπει τις εκπαιδ...

Συνάντηση Μ. Βαρβιτσιώτη με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών ΕπιχειρήσεωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι προοπτικές του ελληνικού τουρισμού, σε μία περίοδο σημαντικών προκλήσεων αλλά και μεγάλων ευκαιριών, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Μιλ...

Συνέλευση ΞΕΕ: Άνοιγμα των ξενοδόχων στην κοινωνία- Ιδρύεται ο φορέας HOTELS FOR για δράσεις κοινωνικής ευθύνηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Δυναμικό άνοιγμα στις τοπικές κοινωνίες και οικονομίες ξεκινά το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ), όπως είπε σήμερα Παρασκευή στη γενική συνέλευση του Επιμελητηρίου ο ...

Ο ΕΟΤ καινοτομεί στη Διεθνή έκθεση ΙΜΤΜ Ισραήλ με τη διοργάνωση επαγγελματικών συναντήσεωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μια νέα προσέγγιση των τουριστικών αγορών, στο πλαίσιο των διεθνών τουριστικών εκθέσεων, κάνει πράξη ο ΕΟΤ στην Διεθνή έκθεση ΙΜΤΜ Ισραήλ.        Σε συνέχεια των εξαγγελιών του γεν...

Στρατηγική συνεργασία Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας και Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου ΕλλάδαςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησαν την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ) κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρί...

 9η Γενική Συνέλευση Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος στη HORECA 2020ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Οι νέες προκλήσεις και όλα τα μείζονα ζητήματα της ελληνικής ξενοδοχίας θα αποτελέσουν το κεντρικό σημείο αναφοράς της 9ης Γενικής Συνέλευσης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της ...

Ανοίγει τις πύλες της και φέτος η διεθνής επαγγελματική έκθεση Horeca 2020ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοίγει τις πύλες της και φέτος η διεθνής επαγγελματική έκθεση Horeca 2020, ο σημαντικότερος εκθεσιακός προορισμός στο χάρτη του τουρισμού και της μαζικής εστίασης, όπως τονίστηκε ...

ΕΞΑ-ΑΑ: Πτώση στις επιδόσεις των αθηναϊκών ξενοδοχείων λόγω υπερπροσφοράς καταλυμάτωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η υπερπροσφορά καταλυμάτων στην Αττική οδηγεί σε πτώση στις επιδόσεις των αθηναϊκών ξενοδοχείων, όπως επισημαίνει η Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού, δίοντας στη...