ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Διαφημιστικό πρόγραμμα 340.000 ευρώ από τον ΕΟΤ στο Euronews για το 2020

Ο ΕΟΤ ενέκρινε πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής στο διεθνές τηλεοπτικό μέσο EURONEWS για την ενίσχυση κρατήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Το κόστος του προγράμματος θα ξεπεράσει τα 340.000 ευρώ με ΦΠΑ.

Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει

-Αγορά τηλεοπτικού χρόνου για την προβολή 168 spots των 30” στο Euronews Worldwide, κατανεμημένα σε 12 εβδομάδες, με 2 spot την ημέρα. Τα 74 spots θα προβληθούν σε prime time.

-Διαδικτυακή καμπάνια διαρκείας 3 μηνών στην επίσημη πλατφόρμα του Euronews (euronews.com) με προβολή banners και στα social media του μέσου (Instagram, Facebook, Twitter) με ανάρτηση posts.

-Προβολή 2 άρθρων σε 1 γλώσσα γύρω από τη θεματική μίας πλευράς της ελληνικής κουλτούρας, με παρουσία αυτών για διάρκεια 3 μηνών.

-Επιπλέον Δωρεάν όφελος που αφορά:

-Στην παραγωγή και προβολή ενός βίντεο “EXPLORE GREECE” διαρκείας 5’, σε 9 γλώσσες, στο πλαίσιο της σειράς ταξιδιών “EXPLORE” του Euronews, το οποίο παρουσιάζει μία νέα οπτική προορισμών με ψυχαγωγικό, ενημερωτικό και αισιόδοξο τόνο. Η αφιερωμένη για την Ελλάδα εκπομπή θα αναπτυχθεί γύρω από θεματικές όπως η αρχαιολογία, ο πολιτισμός, η γαστρονομία ή η φύση και θα προβληθεί 15 φορές σε διάστημα δύο εβδομάδων, με αντίστοιχες 15 promo 20” της εκπομπής και τη φιλοξενία αυτής στη διαδικτυακή σελίδα του, στο τμήμα “Travel”.

Στόχος digital καμπάνιας: 1.791.000 impressions

Χρονικό διάστημα καμπάνιας: 3 μήνες (Ιανουάριος – Απρίλιος 2020). 

 

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

Ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία Εθνικού Παρατηρητηρίου για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξηΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη συγκρότηση ομάδας εργασίας, αντικείμενο της οποίας είναι ο σχεδιασμός του οδικού χάρτη με στόχο τη δημιουργία Εθνικού Παρατηρητηρίου για την επίτευξη βιώσιμης τουριστικής ανάπτ...

TUI | Τουρισμός: Η Ελλάδα κορυφαίος προορισμός για τους Γερμανούς το 2020- Επανέρχεται η ΙσπανίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις των Γερμανών συμπεριλαμβάνεται η Ελλάδα για τη καλοκαιρινή σεζόν του 2020. όπως αποκαλύπτει έρευνα ταξιδιωτικών τάσεων της TUI Γερμανίας. Ειδικότ...

Δημιουργία Εθνικής Στρατηγικής για την κρουαζιέρα ανακοίνωσε ο Γιάννης ΠλακιωτάκηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Η επαναλειτουργία της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής έχει στόχο τη δημιουργία Εθνικής Στρατηγικής για τον κλάδο της κρουαζιέρας, δημιουργώντας ένα πλαίσιο στο όποιο ενσωματώνοντα...

Πώς θα είναι ο τουρισμός του μέλλοντος: Διαστημικά ταξίδια, αναγνώριση προσώπου & game roomΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι νέες τεχνολογίες θα αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο θα διεξάγονται τα ταξίδια στο μέλλον, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η ταξιδιωτική πλατφόρμα eDreams σε 10.000 ...

Ερχεται το τέλος των φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων; Γιατί έγιναν δυσεύρετα αυτά των 10 ευρώ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα αεροπορικά ταξίδια τα προηγούμενα χρόνια έγιναν πιο προσιτά χάρη στις low cost εταιρείες. Μήπως, όμως, αυτό αναμένεται να αλλάξει; Σε ρεπορτάζ της η DW θέτει το ερώτημα για το ε...

Χ.Θεοχάρης: Στρατηγικός στόχος το άνοιγμα στις αγορές της Ασίας και των ΗΠΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην ανάγκη να υπάρξει τουριστική ανάπτυξη καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, αλλά και  περαιτέρω ενίσχυση των ταξιδιωτικών εισπράξεων  αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρ...