ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description

ΣΕΤΕ- Σκληρή γλώσσα για τα κονδύλια προβολής του τουρισμού: Πρωτοφανή ψεύδη τα περί 32 εκατ. ευρώ

 

 Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, υπογραμμίζει η σχετική ανακοίνωση

 

Δωρέαν, με παραχώρηση ελεύθερης δικαιωμάτων από τη Marketing Greece είναι η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό που παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη, με την εταιρεία, η οποία συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να διευκρινίζει ότι ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

 

Ο ΣΕΤΕ δίνει απάντηση με σκληρή γλώσσα στις πληροφορίες που διακινούνται και φέρουν την Marketing Greece, να λαμβάνει με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, δίνει ο ΣΕΤΕ.

 

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ.

 

«Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού.

 

Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να «τρέξει» στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας. Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια».

 

Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.

 

Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

 

«Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ», αναφέρει ο Σύνδεσμος.


Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.

 

Στεφανία Σούκη

 

Πηγή: Protothema.gr

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, επιθυμούν να υιοθετήσουν «αερογέφυρες» από τον επόμενο μήνα που θα επιτρέψουν σ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με ένα πλάνο σε ένα σποτ 40 δευτερολέπτων, με μονάχα 50 λέξεις αποτυπώνεται όλα όσα κλείνει μέσα του το ελληνικό καλοκαίρι. Ενα μήνυμα λιτό και απέριττο, γεμάτο με συναίσθηση. «Εύχ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε. Η πανδημία άλλαζε πολλά. Επέφερε βαθιά, ελπ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  της Εύας Οικονομάκη   Μέχρι 30 ευρώ ανά διανυκτέρευση θα είναι το ποσό επιδότησης που θα καλύπτεται στο πλαίσιο του προγράμματος ενίσχυσης του εσωτερικού τουρισμού «Τουρισμός για...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Σήμερα θα πραγματοποιηθεί η εκδήλωση για την καμπάνια του ελληνικού τουρισμού (Restart Tourism) για το φετινό καλοκαίρι, παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ο πρωθυπουργός θα μιλήσε...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Άμεση ήταν η αντίδραση του κορυφαίου τουριστικού  Ομίλου TUI  στην απόφαση της γερμανικής κυβέρνησης να καταργήσει την ταξιδιωτική προειδοποίηση για τα υπόλοιπα 26 κράτη-μέλη της Ε...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η ελληνική κυβέρνηση επιτρέπει στους Αυστραλούς να επισκεφθούν την χώρα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές χωρίς να χρειαστεί να μπουν σε καραντίνα, ωστόσο, δεν θα μπορέσουν τελικά...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Το πρώτο κύμα εισόδου τουριστών στην Ελλάδα φαίνεται, ότι θα είναι αυτό που θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την μετέπειτα πορεία των αφίξεων για φέτος, σύμφωνα με τους εμπλεκόμενους...