ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τουρισμός και Εμπόριο ενώνουν δυνάμεις για την προώθηση του “Shopping in Greece”

Τη συνεργασία τους για την προώθηση και διεθνή διαφημιστική προβολή του «Shopping in Greece» ως στοιχείο που αναβαθμίζει την τουριστική εμπειρία στη χώρα μας επισημοποίησαν σήμερα το Υπουργείο Τουρισμού και η Ελληνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου κατά τη διάρκεια συνάντησης που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στον Υπουργό Τουρισμό κ. Βασίλη Κικίλια και τον Πρόεδρο της ΕΣΕΕ κ. Γιώργο Καρανίκα, παρουσία του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ κ. Δημήτρη Φραγκάκη και του Β΄ Αντιπροέδρου της ΕΣΕΕ κ. Θοδωρή Καπράλου. 
 

Είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας για το Shopping in Greece, εξέλιξη που έρχεται μετά την πρόσφατη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της μεγάλης Έρευνας της ΕΣΕΕ για τις τουριστικές δαπάνες της χώρας μας, η οποία κατέδειξε τα μεγάλα περιθώρια που υπάρχουν για την διασύνδεση Τουρισμού – Εμπορίου, με σημαντικά, πολλαπλασιαστικά οφέλη για τους  δύο κλάδους και για το σύνολο της οικονομίας.

 

Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός πάγιου και στρατηγικής σημασίας αιτήματος του εμπορικού κόσμου που αφενός θα εμπλουτίσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν, συμβάλλοντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αφετέρου αναμένεται ότι θα ενισχύσει σημαντικά το τζίρο κα τα κέρδη χιλιάδων μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα που εμπλέκονται ενεργά στο ευρύτερο «οικοσύστημα» του τουρισμού εμπορευόμενες, κυρίως, προϊόντα αγροδιατροφής, ένδυσης – υπόδησης, σουβενίρ και είδη αργυροχρυσοχοΐας. 

 

Ο Υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας δήλωσε: 

 

«Η καμπάνια που ήδη κάνει ο ΕΟΤ θα πλαισιωθεί με αυτή της προώθησης του "Shopping in Greece". Άρα, όπως το Λονδίνο, το Παρίσι και οι άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες προβάλλουν τον εμπορικό τους κόσμο, έτσι και εμείς θα προβάλλουμε το ελληνικό εμπόριο και τα ελληνικά προϊόντα. Είναι ένα νέο εγχείρημα, αυτό της διασύνδεσης του εμπορίου με τον τουρισμό, και πιστεύω πως θα έχει θετικό αντίκτυπο τόσο στις εμπορικές επιχειρήσεις όσο και στην προβολή των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό».

 

Ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας δήλωσε:

 

«Εμπόριο και Τουρισμός, ΕΣΕΕ και ΕΟΤ, ενώνουμε δυνάμεις σε μία κοινή καμπάνια για το Shopping in Greece. Συνδέουμε δύο μεγάλους δυναμικούς κλάδους της οικονομίας, προσφέροντας προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν και στις τοπικές κοινωνίες, όπου δραστηριοποιούνται χιλιάδες μικρομεσαίες τουριστικές εμπορικές επιχειρήσεις, Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Υπουργό Τουρισμού κύριο Κικίλια, που στέκεται αρωγός και σύμμαχος στο όραμα της ΕΣΕΕ και βεβαίως τον Γ. Γ του ΕΟΤ κύριο Φραγκάκη που θα υλοποιήσει την καμπάνια".

Πηγή: tornosnews.gr

 

 
 
 

Διαβάστε επίσης

H Άνδρος στην κορυφή της λίστας με τα 7 καλύτερα νησιά του κόσμου, που προσφέρονται για φυσιολατρικές και πολιτιστικές εμπειρίεςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην κορυφή της λίστας με τα 7 καλύτερα νησιά του κόσμου που προσφέρονται για φυσιολατρικές και πολιτιστικές εμπειρίες βρίσκεται η Άνδρος, σύμφωνα με την ταξιδιωτική ιστοσελίδα Wan...

Β. Κικίλιας: Η Καλαμάτα έγινε προορισμός όλο τον χρόνο για Έλληνες και ξένους επισκέπτεςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε σήμερα ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας με τον δήμαρχο Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο στο υπουργείο Τουρισμού. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν ...

H Άνδρος στην κορυφή της λίστας με τα 7 καλύτερα νησιά του κόσμου, που προσφέρονται για φυσιολατρικές και πολιτιστικές εμπειρίεςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην κορυφή της λίστας με τα 7 καλύτερα νησιά του κόσμου που προσφέρονται για φυσιολατρικές και πολιτιστικές εμπειρίες βρίσκεται η Άνδρος, σύμφωνα με την ταξιδιωτική ιστοσελίδα Wan...

Airbnb: Εκτοξεύτηκαν κατά 60% οι βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Ελλάδα τον ΦεβρουάριοΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ιδιαιτέρως δυναμική προδιαγράφεται η εξέλιξη του  ελληνικού τουρισμού  για φέτος, κάτι το οποίο αποτυπώνεται στα στοιχεία των  βραχυχρόνιων μισθώσεων , με τη ζήτηση στην Ελλάδα να ...

Σοφία Ζαχαράκη: Οι προγραμματισμένες πτήσεις στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι φέτος θα είναι αυξημένες κατά 15% σε σχέση με το 2019ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην ιδιαίτερη δυναμική με την οποία ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη συνέντευξή της στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η υφυ...

ΙΝΣΕΤΕ: Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού στα ελληνικά ξενοδοχεία - ανά ειδικότητα και ανά περιφέρειαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στην αιχμή της θερινής σεζόν του 2022 καταγράφηκαν 60.225 ελλείψεις θέσεων, από τις 262.981 θέσεις εργασίας που προβλέπονται βάσει οργανογράμματος στα ξενοδοχεία, σε εθνικό επίπεδο...

Έρευνα ΕΣΕΕ: Ο τουρισμός στηρίζει και το εμπόριο - Τι αγοράζουν οι τουρίστες - Καμπάνια "Shopping in Greece"ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ο Υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας και ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Γιώργος Καρανίκας    Tη σημαντική θέση του εμπορίου στο οικοσύστημα του τουρισμού και τα σημαντικά περιθώρια γ...