ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
image description

ΕΟΤ: Καμπάνιες για χειμερινό τουρισμό και city breaks - Δημιουργείται σύγχρονο ψηφιακό hub

Ειδικές καμπάνιες του ΕΟΤ για την ηπειρωτική Ελλάδα και τον χειμερινό τουρισμό, καθώς και για τα city breaks ειδικάα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανακοίνωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια της 36ης Έκθεσης Philoxenia. Η πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας στο Συμβούλιο των προέδρων της ΠΟΞ, ανακοίνωσε ότι ο ΕΟΤ θα αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο ψηφιακό hub, όπου θα συγκεντρώνεται όλη η επικοινωνιακή πληροφορία, που αφορά την χώρα. Στο project αυτό, είπε, θα υπάρξει συνεργασία του ΕΟΤ με Δήμους, Περιφέρειες, όλους τους συναρμόδιους φορείς και  τον ιδιωτικό τομέα.

Αναλυτικά:

Στο χαιρετισμό της, στην τελετή εγκαινίων, η Πρόεδρος του ΕΟΤ έκανε έναν σύντομο απολογισμό για το 2021, σημειώνοντας πως «εν μέσω παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, η διεθνής κοινότητα ψήφισε Ελλάδα, κάτι που αποδεικνύουν τα νούμερα εσόδων και αφίξεων και οι πολλαπλές βραβεύσεις».

Η κα Γκερέκου αναφέρθηκε ακόμα στο νέο επικοινωνιακό πλάνο που κατάρτισε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού για το 2022 τονίζοντας πως «το νέο πρόσωπο του ελληνικού τουρισμού σέβεται το περιβάλλον, τον πολιτισμό, και την αυθεντικότητα των τοπικών προορισμών και ακολουθώντας τις παραπάνω στρατηγικές, καταρτίσαμε ένα επικοινωνιακό πλάνο που προωθεί νέους, λιγότερο προβεβλημένους προορισμούς, στοχεύει στην επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν και την ανάδειξη της Ελλάδας σε προορισμό για όλο το χρόνο και προβάλλει μια Ελλάδα ως μαγικό καλειδοσκόπιο αυθεντικών, βιωματικών εμπειριών. Άλλωστε, η σύζευξη πολιτισμού και τουρισμού με την ευρύτερη έννοια του ευ ζην, αποτελεί το αυθεντικό τουριστικό προϊόν εμπειρίας  της Ελλάδας και εκεί βρίσκεται το κλειδί για την ενίσχυση της χώρας ως διεθνές brand».

Ειδικές καμπάνιες για χειμερινό τουρισμό και city breaks

Από την πλευρά του, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά βρίσκομαι ξανά στην Διεθνή Έκθεση Philoxenia στην Θεσσαλονίκη. Μετά από δύο χρόνια απουσίας,  το γεγονός ότι γίνεται και πάλι η έκθεση δια ζώσης είναι και ένα σήμα αισιοδοξίας για σταδιακή επιστροφή μας  στην κανονικότητα». 

Ο κος Φραγκάκης επισήμανε ότι «ο Ελληνικός τουρισμός πέτυχε εξαιρετικές επιδόσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού και εδώ στην Μακεδονία. Όμως έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο χειμώνα για τις τουριστικές επιχειρήσεις και οφείλουμε να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να τις ενισχύσουμε. Γι’ αυτό ανακοινώσαμε με τον Υπουργό κο Κικίλια κατά την διάρκεια της συνεδρίασης της ΠΟΞ την ειδική καμπάνια του ΕΟΤ για την ηπειρωτική Ελλάδα, τον χειμερινό τουρισμό.  Αντίστοιχη πρωτοβουλία παίρνουμε και για τα city breaks ώστε να τονώσουμε τον τουρισμό των πόλεων μας ειδικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Καταλήγοντας, παρατήρησε πως «βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι για τον ελληνικό τουρισμό και με καλή συνεργασία και ενότητα μπορούμε να πάμε πολύ καλύτερα το 2022. Κυρίως, όμως,  μπορούμε από τώρα να χτίσουμε το νέο τουριστικό μας προϊόν για την επόμενη πενταετία».

Νωρίτερα χθες, ο κος Φραγκάκης συναντήθηκε με την επικεφαλής του πρωθυπουργικού γραφείου Θεσσαλονίκης, Μαρία Αντωνίου. Κατά τη συνάντηση, ο κος Φραγκάκης παρουσίασε τα αποτελέσματα της φετινής σεζόν και ειδικά τις επιδόσεις του τουρισμού στην Μακεδονία, καθώς και τις πρωτοβουλίες του ΕΟΤ για την προβολή της ηπειρωτικής χώρας στο εξωτερικό, ενώ η κα Αντωνίου ανέλυσε την πορεία των  έργων υποδομής που έχουν δρομολογηθεί και εκτελούνται στην Θεσσαλονίκη.

Υπερσύγχρονο ψηφιακό hub του ΕΟΤ

Επίσης χθες, η κα Γκερέκου, απευθύνοντας χαιρετισμό στο Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, ευχαρίστησε τα μέλη του ΠΟΞ για την εξαιρετική συνεργασία τους με τον ΕΟΤ και την τεράστια συμβολή τους στη δυναμική επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού την περίοδο της πανδημίας και τόνισε: «Έχετε δώσει έναν πολυμέτωπο και αιματηρό οικονομικά αγώνα, αυτά τα δύο χρόνια. Από πλευράς ΕΟΤ, εγώ, μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, είμαστε εδώ για να σας στηρίξουμε με όλα τα μέσα που διαθέτει ο Οργανισμός».

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ προανήγγειλε ακόμα πως ο Οργανισμός θα υπογράψει σύντομα μνημόνιο συνεργασίας με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΤΕΚΑ). «Το ΕΚΕΤΑ θα λειτουργήσει ως σύμβουλος μας» διευκρίνισε η κα Γκερέκου «προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης, ώστε ο ΕΟΤ να αποκτήσει ένα υπερσύγχρονο ψηφιακό hub, όπου θα συγκεντρώνεται όλη η επικοινωνιακή πληροφορία, που αφορά την χώρα. Στο project αυτό, θα συνεργαστούμε με Δήμους, Περιφέρειες, όλους τους συναρμόδιους φορείς και φυσικά  τον ιδιωτικό τομέα».

Τέλος, κα Γκερέκου επισκέφθηκε περίπτερο του Δήμου Επιδαύρου και συνομίλησε με τον Δήμαρχο, Τάσο Χρόνη, και με εκπροσώπους της Περιφέρειας Πελοποννήσου, καθώς η Επίδαυρος της ανάπτυξης, της φιλοξενίας, των οικογενειακών διακοπών, της διασκέδασης και της δυνατής εμπειρίας, αποτελεί φέτος τον τιμώμενο προορισμό της Έκθεσης.

 

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Tη σημαντική συνεισφορά του τουρισμού στην ανάπτυξη της χώρας ανέδειξε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας σε παρέμβασή του στο ραδιόφωνο του Σκάι σημειώνοντας μεταξύ άλλων ότι ο...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η ανθεκτικότητα της ελληνικής φιλοξενίας και η επαναφορά του κλάδου σε καλύτερα από τα αναμενόμενα επίπεδα, αποτυπώνονται μεταξύ άλλων στα αποτελέσματα της Έρευνας : «Εβδομαδιαία...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H HotelBrain αποτελεί σήμερα την μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στην Ελλάδα σε αριθμό ξενοδοχείων, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον κλάδο και μια από τις μεγαλύτερες ως προς τον κ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η Ελλάδα μπορεί να γίνει ένας ιδανικός προορισμός για τους ψηφιακούς νομάδες ήταν το συμπέρασμα της πρώτης ημέρας του συνεδρίου Digital Mobilities, που μεταδόθηκε ψηφιακά από το ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Συνάντηση εργασίας στο υπουργείο Τουρισμού, με αντικείμενο τη λειτουργία των καταστημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, πραγματοποίησε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας. Σ...