Η αισιοδοξία μεταξύ των ταξιδιωτών επιστρέφει στο προ-πανδημίας επίπεδο. Αυτό δείχνει έρευνα της MMGY Global, εκτιμώντας πώς τεράστια ανάκαμψη αυτό το καλοκαίρι.

Μετά από ένα έτος αβεβαιότητας, τα αποτελέσματα έδειξαν άνευ προηγουμένου αισιοδοξία από τους Αμερικανούς ταξιδιώτες αναψυχής πριν από τη θερινή περίοδο.

Σύμφωνα με την 2021 «Spring Edition» της έρευνας «Πορτρέτο των Αμερικανών Ταξιδιωτών», ο Δείκτης Ταξιδιωτικών Συναισθημάτων (TSI) ανήλθε σε 119 (επίπεδα προ-πανδημίας). Επιβεβαιώνοντας ότι οι ενήλικες στις ΗΠΑ σκέφτονται πολύ πιο θετικά για τα ταξίδια από ό,τι κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.


Φώτο: MMGY Global

Τι επηρεάζει τη ζήτηση

Ενώ υπάρχει μεγάλη αισιοδοξία, οι ανησυχίες για την ασφάλεια εξακολουθούν να επηρεάζουν τη ζήτηση. Αν και δεν επιβραδύνουν την σημαντική αύξηση της ταξιδιωτικής πρόθεσης.
Η ασφάλεια παραμένει κάτω από τα προ-πανδημικά επίπεδα. Κατά τη στιγμή της έρευνας, παρέμεινε 12 μονάδες χαμηλότερα στον TSI από ό,τι τον Φεβρουάριο του 2020.

«Ήταν μια καταστροφική χρονιά για την ταξιδιωτική βιομηχανία, δήλωσε ο Κρις Ντέιβιντσον από την MMGY Travel Intelligence.

Αλλά οι εταιρείες παρέμειναν απίστευτα ανθεκτικές και σταθερές στη δέσμευση τους να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις ανησυχίες των ταξιδιωτών.

Τα αποτελέσματα της μελέτης δείχνουν ότι βρισκόμαστε ήδη στη μέση μιας εντυπωσιακής ανάκαμψης.
Και οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να αξιοποιήσουν αυτές τις γνώσεις. Και να τις χρησιμοποιήσουν για να καθοδηγήσουν τις στρατηγικές τους επόμενους μήνες».

Ταξιδιωτικές προθέσεις και δαπάνες

Η πρόθεση για διακοπές κατά τους επόμενους έξι μήνες μειώνεται με την ηλικία και αυξάνεται με το εισόδημα των νοικοκυριών.

  • Όσοι σκοπεύουν να ταξιδέψουν εντός των επόμενων 12 μηνών θα κάνουν 3,7 διανυκτερεύσεις αναψυχής φέτος. Και να ξοδέψουν κατά μέσο όρο 2.415 δολάρια σε αυτά τα ταξίδια.
  • Οι Gen Xers και Boomers σκοπεύουν να κάνουν λιγότερα ταξίδια από τους Gen Zs και Millennials.

Φώτο: MMGY Global

Διεθνείς προορισμοί

Υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον για διεθνείς προορισμούς. Ωστόσο, παραμένει σχετικά χαμηλό.
Μόνο το 19% των ταξιδιωτών αναψυχής δηλώνουν ότι είναι πιθανό να κάνουν ένα διεθνές ταξίδι τους επόμενους έξι μήνες, από 24% τον Ιανουάριο του 2020.

Βιωσιμότητα και ταξίδια

Η πανδημία είχε σημαντικό αντίκτυπο στις ταξιδιωτικές συμπεριφορές. Εκφράζοντας μια αυξανόμενη εστίαση στον αντίκτυπο του ταξιδιού.

  • Οι ταξιδιώτες επιλέγουν περισσότερα ταξίδια με αυτοκίνητο παρά με αεροπλάνο.
    Δείχνουν προτίμηση σε μη αστικούς προορισμούς.
  • Το 15% επιλέγει παρόχους με βιώσιμες ταξιδιωτικές υπηρεσίες. Αυτό είναι πιο εμφανές στους νεότερους ταξιδιώτες που έδειξαν μεγαλύτερη προθυμία να πληρώσουν περισσότερα για ταξιδιωτικές μάρκες που επιδεικνύουν περιβαλλοντική ευθύνη.
  • Το 83% των ενεργών ταξιδιωτών αναψυχής δηλώνει ότι είναι ανοιχτό σε αλλαγές της ταξιδιωτικής συμπεριφοράς προκειμένου να μειώσουν τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον.

Για παράδειγμα, η επίσκεψη σε προορισμούς εκτός εποχής για τη μείωση του υπερτουρισμού και η χρήση λιγότερων πλαστικών μίας χρήσης στο ταξίδι, είναι αλλαγές που οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να κάνουν.