ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέα βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης υλοποίησε η Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας

Δύο νέα βίντεο εμπειριών (experience videos) αφιερωμένα στην πολιτιστική και γαστρονομική ταυτότητα της Θεσσαλονίκης και μια σειρά από 12 θεματικά βίντεο (single shot videos) είναι το αποτέλεσμα των δράσεων της Μεγάλης Σύμπραξης της Κεντρικής Μακεδονίας που πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Στόχος η ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό την επερχόμενη τουριστική περίοδο. Με χαρακτηριστικά πλάνα του προορισμού, η Θεσσαλονίκη ξεδιπλώνει μέσω πλούσιου Video Content την πολύπλευρη φυσιογνωμία της και μοιράζεται με το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τις εμπειρίες της, όπως τονίζει σε ανακοίνωση της η Marketing Greece, μέλος της σύμπραξης.
Συγκεκριμένα, το "cultural experience video", με τίτλο A Multicultural Tour of Thessaloniki, όπως τονίζεται, ξεναγεί το κοινό στην υπαίθρια πολιτιστική διαδρομή της πόλης όπου ο ταξιδιώτης έχει την ευκαιρία να απολαύσει τα πολιτιστικά μνημεία της Θεσσαλονίκης μέσα στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον της, ενώ το culinary experience video, με τίτλο Taste the passion in every bite of Thessaloniki, προβάλλει το εύρος των γαστρονομικών επιλογών που προσφέρει ο προορισμός. Tα 12 single shot videos εστιάζουν στο δυναμικό city break που προσφέρει η πόλη, με "bonus tip" επίσκεψη στη Χαλκιδική. Ιστορία, γαστρονομία, Άνω Πόλη, περιήγηση στην πόλη και κοντινοί προορισμοί αναδεικνύουν την Θεσσαλονίκη ως μια ξεχωριστή city break επιλογή, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση. Επιπρόσθετα, μια συλλογή από "5 short videos" μοιράζονται με τον θεατή χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης, όπως ο παλμός της, οι γλυκές τοπικές γεύσεις, οι ιστορικοί θησαυροί στο κέντρο της και ο περίπατος στην Άνω Πόλη.
Παράλληλα, μια νέα καμπάνια προβολής με τίτλο “ Can’t miss Thessaloniki” και όχημα έξι (6) σύντομα videos, έχει στόχο να εμπνεύσει και να δημιουργήσει την επιθυμία για ταξίδι. Η καμπάνια θα προβληθεί στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό μέσω ψηφιακής καμπάνιας προβολής σε επιλεγμένα μέσα και στοχευμένες αγορές.
Τo Video Content «Can’t miss Thessaloniki” μπορείτε να το κατεβάσετε για χρήση ψηφιακά στο ακόλουθο link:
https://www.dropbox.com/sh/tsa881nd31xljte/AABgVuMSyebt7VXmQFsDi2UKa?dl=0
Στο πλαίσιο της Μεγάλης Σύμπραξης Κεντρικής Μακεδονίας έχει υλοποιηθεί σειρά δράσεων και για άλλους προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς και δημοσιογραφικά ταξίδια με την υποστήριξη της Fraport Greece, ενώ για το επόμενο διάστημα σχεδιάζεται και καμπάνια ψηφιακής προώθησης της Χαλκιδικής με την υποστήριξη του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Ν. Χαλκιδικής. Το σύνολο των δράσεων που έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Μεγάλης Σύμπραξης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το επόμενο διάστημα.
Στην Μεγάλη Σύμπραξη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας συμμετέχουν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece.

Διαβάστε επίσης

Αίγυπτος: Επαίνους για τον τρόπο που ανοίγει ο ελληνικός τουρισμόςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα εύσημα της αιγυπτιακής πλευράς για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η Ελλάδα το άνοιγμα του τουρισμού, εξέφρασε σήμερα το πρωί στο Κάιρο, ο υπουργός Τουρισμού και Αρχαιοτήτω...

Στα μέσα Απριλίου το Travel Pass της ΙΑΤΑ - Στο 38% του 2019 η αεροπορική κίνηση φέτος, η αισιόδοξη εκτίμησηΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στα μέσα Απριλίου θα κυκλοφορήσει επίσημα το ψηφιακό ταξιδιωτικό πάσο υγείας Travel Pass της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA). Υπενθυμίζεται ότι το Travel Pass είναι μι...

Η καταδυτική δραστηριότητα είναι το πλέον Covid-free τουριστικό προϊόνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα εγκαίνια του υποθαλάσσιου Μουσείου στη νησίδα Περιστέρα της Αλοννήσου το καλοκαίρι του 2020 ήταν ένα από τα ιστορικά για τον κλάδο γεγονότα. Την ίδια ώρα το «να κάνει κανείς “ μ...

Οι περισσότεροι Βρετανοί στηρίζουν την ιδέα των λεγόμενων διαβατηρίων εμβολιασμούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι περισσότεροι Βρετανοί στηρίζουν την ιδέα των λεγόμενων διαβατηρίων εμβολιασμού που θα επιτρέψουν στους πολίτες, που έχουν λάβει και τις δύο δόσεις ενός εμβολίου κατά της COVID-1...

Το άνοιγμα του ελληνικού Τουρισμού στα διεθνή ΜΜΕ - Θεοχάρης: "Καμία διάκριση εναντίον των ανεμβολίαστων"ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι κυβερνητικές εξαγγελείες για το άνοιγμα του ελληνικού Τουρισμού τον Μάιο, ξεκίνησαν να συγκεντρώνει το ενδιαφέρον διεθνών Μέσων Ενημέρωσης. Ηδη εφημερίδες, όπως η Telegraph, δημ...

Συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της ΕλλάδαςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου προβολής και προώθησης του ελληνικού τουρισμού για την επόμενη τριετία, αναφέρθηκε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκ...

Σταϊκούρας: Πρόσθετες παρεμβάσεις στον τουρισμό - Τα μέτρα στήριξης θα διατηρηθούν όσο χρειαστείΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πρόσθετες παρεμβάσεις σε κλάδους όπως ο τουρισμός προανήγγειλε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, επισημαίνοντας πως τα μέτρα στήριξης θα διατηρηθούν όσο χρειαστεί και θα α...

 Η Βενετία απαγορεύει τα γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια στα κανάλια τηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μετά από μια δεκαετή διαμάχη μεταξύ των κατοίκων της Βενετίας και εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας, τα γιγαντιαία κρουαζιερόπλοια θα απαγορευτούν στα κανάλια κοντά στην πλατε...