ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Λαμπρό μέλλον στα ταξίδια μετά τον COVID βλέπει ο διευθύνων σύμβουλος της Marriott- Οι εκτιμήσεις της ΙΑΤΑ

 

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η πανδημία θα περάσει και όταν συμβεί αυτό, οι δυνάμεις που εδώ και δεκαετίες συμβάλλουν στην ανάπτυξη των ταξιδίων και της φιλοξενίας θα επιστρέψουν. 

 

Αυτό δήλωσε με συγκρατημένη αισιοδοξία ο διευθύνων σύμβουλος της Marriott International, Arne Sorenson μιλώντας σε διαδικτυακό Συνέδριο για το Μέλλον της Φιλοξενίας (Future Hospitality Conference), που διοργανώνεται από τη Σαουδική Αραβία, η οποία έχει φέτος την προεδρία των G20.

 

Ο κ. Sorenson τόνισε δε ότι οι άνθρωποι θέλουν να βγουν από το σπίτι και να συλλέξουν νέες εμπειρίες που αποκτούνται μόνο μέσα από τα ταξίδια. Οι δυνάμεις που συνέβαλλαν στην ανάπτυξη των διακοπών προ COVID θα επιστρέψουν και αυτό θα μας πάει πιο μπροστά.

 

Παρότι, όπως είπε, δε μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το πότε θα έρθει αυτή η περίοδος ή για το πότε θα φτάσουμε στα επίπεδα του 2019, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι τα ταξίδια θα επιστρέψουν. 

 

Η διευθύνουσα σύμβουλος του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδίων και Τουρισμού, Gloria Guevara, δήλωσε ότι η περίοδος αυτή θα μπορούσε να είναι το 2022, εάν οι παγκόσμιες αρχές μπορέσουν να συντονίσουν τις ενέργειές τους.

 

Ωστόσο, η Παγκόσμια Ένωση Αερομεταφορών- IATA προειδοποιεί ότι η ολική ανάκαμψη μπορεί να πάρει ακόμα και 4 χρόνια. Η ανάκαμψη στα ταξίδια μικρών αποστάσεων αναμένεται να συμβεί γρηγορότερα από ό, τι για τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Για το 2020, η επιβατική κίνηση παγκοσμίως αναμένται να μειωθεί κατά 55% σε σύγκριση με το 2019,

 

Οι αριθμοί των επιβατών το 2021 αναμένεται να αυξηθούν μεν, όμως, θα παραμείνουν 30% λιγότεροι από το 2019. Η πλήρης ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 δεν αναμένεται έως το 2023, ένα χρόνο αργότερα από ό, τι είχε προβλεφθεί αρχικά.

 

Ο κ. Sorenson δήλωσε ακόμα ότι τα επαγγελματικά ταξίδια δεν θα πληγούν στο μέλλον από τον COVID. Στην αρχή της υγειονομικής κρίσης, είπε, όλοι θεώρησαν ότι η δουλειά από το σπίτι είναι το ίδιο καλή με τη δουλειά από το γραφείο, όσο όμως ο καιρός περνάει όλοι δυσκολεύονται να παραμείνουν στην άποψη αυτή. 

 

Υπάρχει κίνητρο να είμαστε ενωμένοι, καθώς σχεδιάζουμε για το μέλλον και επεξεργαζόμαστε ποιες ερωτήσεις οφείλουμε να απαντήσουμε.

 

Επιπλέον, η τεχνολογία είναι ένα θετικό σημείο στην έξοδο από την κρίση. Η χρήση ψηφιακών εργαλείων κατά την επαφή με τους πελάτες έχει επιταχυνθεί. 

 
 
Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού: Μετά το γ' τρίμηνο του 2021 η ανάκαμψη στον διεθνή τουρισμόΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η ανάκαμψη του διεθνούς τουρισμού δεν πρόκειται να έλθει πριν από το τρίτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με έκθεση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. ...

Έρευνα: Εντελώς νέο τοπίο στα ταξίδια μετά τον COVID – Ποια μοντέλα διακοπών προτιμούν πλέον οι ΒρετανοίΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Χριστίνα Λαϊνοπούλου   Δραματικές αλλαγές στην ταξιδιωτική συμπεριφορά των Βρετανών έχει προκαλέσει από το πρώτο ξέσπασμά της η πανδημία.   Σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας μεταφορ...

Πώς κλείνει η τουριστική σεζόν στην Ελλάδα: -73,4% οι αεροπορικές αφίξεις στο 9μηνο, -76,1% ο οδικός τουρισμόςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2020 καταγράφηκαν 5 εκατ. διεθνείς αεροπορικές αφίξεις έναντι 18,8 εκατ. της περιόδου ΙανουαρίουΣεπτεμβρίου 2019, παρουσιάζοντας μείωση κατά -7...

Σε καθίζηση τα έσοδα του Αυγούστου σε καταλύματα και εστίαση - Στοιχεία ΕΛΣΤΑΤΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  «Βουτιά» 58,5% σημείωσαν τον Αύγουστο τα έσοδα των επιχειρήσεων του κλάδου παροχής καταλυμάτων, ενώ μεγάλη ήταν και η πτώση (33,6%) των εσόδων στην εστίαση, αποτυπώνοντας τη δύσκ...