ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πως η εικονική πραγματικότητα θα βοηθήσει τους προορισμούς να ανακάμψουν

 

Η πανδημία έχει προκαλέσει άνευ προηγουμένου και απρόβλεπτη αλλαγή που παρουσιάζει νέες προκλήσεις για την τουριστική βιομηχανία.

 

Καθώς η τουριστική βιομηχανία εργάζεται σκληρά για να ανακάμψει από τον αντίκτυπο του Covid-19, οι προορισμοί αναζητούν στρατηγικές μάρκετινγκ για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί.

 

Η δημιουργία ελκυστικότητας προορισμού σε νέες και υπάρχουσες αγορές είναι απαραίτητη για τον καθορισμό της παγκόσμιας ανταγωνιστικής θέσης μιας πόλης, θέρετρου ή περιοχής και τη συνολική οικονομική και αναπτυξιακή επιτυχία της.

 

Οι ψηφιακές τεχνολογίες τονίζει έρευνα της Phocuswire επηρεάζουν την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αναζήτησης, της πρόσβασης και της εμπειρίας του περιεχομένου που σχετίζεται με τον τουρισμό.

 

Παράλληλα με τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, η προσοχή των μέσων μαζικής ενημέρωσης έφερε στο προσκήνιο εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας, οδηγώντας σε προβλέψεις ότι αυτή η τεχνολογία θα επηρεάσει σημαντικά τον τουριστικό τομέα.

 

 

 

 

Η εικονική πραγματικότητα έχει τη δυνατότητα να ευαισθητοποιήσει την τουριστική προσφορά του προορισμού με έναν νέο, καθηλωτικό τρόπο.

 

Το VR έχει τη δυνατότητα να προσελκύσει διεθνείς επισκέπτες και να τους ενημερώσει για το προϊόν της πόλης.

 

Η διατήρηση του ανταγωνισμού είναι ζωτικής σημασίας για τους τουριστικούς προορισμούς. Και η ικανότητα να κερδίζει πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων θεωρείται βασικός παράγοντας για την εφαρμογή. Ωστόσο, η πρόκληση είναι να ενσωματωθεί γρήγορα αυτή η τεχνολογία σε υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας, όπως ένας ιστότοπος και κοινωνικά μέσα.

 

Καθώς λειτουργούν κυρίως στο διαδίκτυο, οι τουριστικοί οργανισμοί μάρκετινγκ πρέπει να βρουν έναν τρόπο για να προσφέρουν συναρπαστικές εμπειρίες. Που θα βασίζονται στην υιοθέτηση λογισμικού εικονικής πραγματικότητας.

 

VR και το μέλλον της τουριστικής βιομηχανίας

 

Μετά το ξέσπασμα του κορωνοϊού, η εικονική πραγματικότητα είναι μια εντυπωσιακή τεχνολογία. Που θα μπορούσε να βοηθήσει στην επιτάχυνση της επιστροφής της βιομηχανίας ταξιδιού και τουρισμού.

 

Καθώς οι άνθρωποι αρχίζουν να εγκαθίστανται σε αυτόν τον νέο τρόπο ζωής, τα hangouts εικονικής πραγματικότητας πιθανότατα θα αυξηθούν. Εκτός από την παροχή ψυχαγωγίας και προσωρινής απόδρασης, αυτό αυξάνει επίσης την κοινωνική αλληλεπίδραση σε μια εποχή όπου είναι σπάνιο στην πραγματικότητα.

 

 

Πηγή: tourismtoday.gr

Διαβάστε επίσης

Πόλη φάντασμα η Βαρκελώνη- οι τουρίστες εγκαταλείπουν μαζικά την πόληΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Παρά τις διαβεβαιώσεις της Μαδρίτης ότι η Ισπανία είναι «ασφαλής τουριστικός προορισμός», οι τουρίστες εγκαταλείπουν μαζικά τη Βαρκελώνη. Οι εργαζόμενοι στην εστίαση και οι ξενοδ...

«Μαύρα» μηνύματα και από τον εσωτερικό τουρισμό -Οι μισοί Έλληνες αδυνατούν να πάνε έστω μία εβδομάδα διακοπές ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Γιώργος Παππούς   «Ητανε στραβό το κλήμα, το ’φαγε κι ο γάιδαρος», λέει η σοφή ελληνική παροιμία, που δυστυχώς μοιάζει να ταιριάζει γάντι στη φετινή «μαύρη» σεζόν για τον ελληνικ...

"Μαύρα" τα στοιχεία από τον τουρισμό: Στο 25% η μέση πληρότητα τον Ιούλιο- Ετοιμάζονται εκπτωτικά «πακέτα» για τους Έλληνες ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Γιώργος Παππούς   Ο Ιούλιος φεύγει αφήνοντας πικρή γεύση στους επαγγελματίες του Τουρισμού, αλλά και στο οικονομικό επιτελείο, καθώς η αύξηση των κρουσμάτων σε ευρωπαϊκές χώρες κ...

Ντόμινο ακυρώσεων σε Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία προκαλεί η καραντίνα που επέβαλε στην Ισπανία η Μ. ΒρετανίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H απόφαση του Ην. Βασιλείου να επιβάλει εκ νέου καραντίνα στους ταξιδιώτες που προέρχονται από την Ισπανία προκαλεί κύμα ακυρώσεων από Βρετανούς οι οποίοι προγραμμάτιζαν διακοπές σ...

Ο EOT με σύμμαχο την AEGEAN λανσάρει νέα διεθνή καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμόΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  «Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα», προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ   Με τ...

Google: Η Ελλάδα τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός για τους Αμερικανούς το 2021ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  H Ελλάδα είναι ο τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός των Αμερικανών για διακοπές το 2021, σύμφωνα με ανάλυση δεδομένων της Google από την εταιρία πολυτελών ταξιδίων Kuoni.   Τα δεδο...