ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ο EOT με σύμμαχο την AEGEAN λανσάρει νέα διεθνή καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό

 

«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα», προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ

 

Με τίτλο «Greece. More than a destination» («Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός») ο ΕΟΤ και η AEGEAN παρουσιάζουν μια ακόμη νέα διαφημιστική καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Σε μια πολύ ιδιαίτερη περίοδο και με το βλέμμα πια στραμμένο στο 2021, η νέα καμπάνια του ΕΟΤ θυμίζει ότι η Ελλάδα είναι κάτι περισσότερο από ένας προορισμός διακοπών.

 

«Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, μη σκεφτείς απλά ένα μέρος, σκέψου ένα συναίσθημα», προτρέπει τον επισκέπτη το κεντρικό διαφημιστικό σποτ και τον προσκαλεί να βιώσει τη μοναδική εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού.

 

 Μέσα σε 42’’ δευτερόλεπτα, ο θεατής μεταφέρεται σε αγαπημένους ελληνικούς προορισμούς και τα  συναισθήματα που προκαλούνται αναμιγνύονται με τις εικόνες  από τις ομορφιές του τόπου. Ελευθερία. Ευφορία. Χαλάρωση. Διασκέδαση. Ελλάδα.

 
 

Δείτε το βίντεο «Greece. More than a destination» 

 
 
 
 

Με αφορμή την έναρξη της καμπάνιας, ο ΓΓ του ΕΟΤ, κος Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε ότι «ο ΕΟΤ συνεχίζει και ενισχύει την στρατηγική συνεργασία του με την AEGEAN, με στόχο την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Η  καμπάνια που τρέχει ήδη ειναι εξαιρετικά στοχευμένη και καλά μελετημένη και φυσικά εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων ασφαλούς επανεκκίνησης του τουρισμού μας. Ειδικά αυτή την περίοδο είναι εξαιρετικά σημαντική για τον ΕΟΤ η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες, καθώς κεντρικός στόχος μας είναι η ενίσχυση των εισερχόμενων ξένων επισκεπτών στη χώρα. Η συνεργασία μας με την AEGEAN θα συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα σε πολλά επίπεδα. Με την ευκαιρία θα ήθελα να συγχαρώ όλα τα στελέχη του ΕΟΤ αλλά και της AEGEAN που δούλεψαν σκληρά για να φέρουν σε πέρας την καμπάνια υπό δύσκολες συνθήκες και να τους ευχαριστήσω για το εξαιρετικό αποτέλεσμα».

 

Από την πλευρά της, η Διευθύντρια Marketing της AEGEAN κ. Μαρίνα Βάλβη ανέφερε πως «σε μια περίοδο που η ανάγκη για προβολή της χώρας μας είναι ζωτικής σημασίας, η στρατηγική συνεργασία της AEGEAN με τον ΕΟΤ είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ. Κι αυτό γιατί ιδιαίτερα τώρα, η δυναμική των συνεργειών είναι αυτή που θα δώσει την απαραίτητη ώθηση ώστε η χώρα μας να αποτελέσει την πιο ελκυστική επιλογή προορισμού. Η καμπάνια που σχεδιάσαμε από κοινού με τον ΕΟΤ, βασίζεται στα συναισθήματα που γεννά ο τόπος μας, γιατί αυτά είναι που μένουν στο μυαλό και την καρδιά του επισκέπτη, αυτά είναι που αναζητά, ακόμη κι όταν δε βρίσκεται εκεί. Δεν καλούμε τον επισκέπτη στην Κρήτη, τη Σαντορίνη, την Ικαρία. Τον προσκαλούμε στην χαρά, την ηρεμία, την ελευθερία. Και το συναίσθημα ξεκινάει από την πτήση με την AEGEAN, την πρώτη επαφή με την Ελλάδα».

 

 

Πηγή: newmoney.gr

Διαβάστε επίσης

CΝΝ για Ελλάδα: Γιατί θα μπορούσε να είναι ο καλύτερος ευρωπαϊκός προορισμός του καλοκαιριούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μίνα Αγγελίνη   «Η Ελλάδα έχει εργαστεί σκληρά για να προσαρμόσει την τουριστική σεζόν στην εποχή της πανδημίας του νέου κορωνοϊού», σχολιάζει σε άρθρο του το CNN, που στέκεται, ακ...

Πως η εικονική πραγματικότητα θα βοηθήσει τους προορισμούς να ανακάμψουνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η πανδημία έχει προκαλέσει άνευ προηγουμένου και απρόβλεπτη αλλαγή που παρουσιάζει νέες προκλήσεις για την τουριστική βιομηχανία.   Καθώς η τουριστική βιομηχανία εργάζεται σκληρά...

Πόλη φάντασμα η Βαρκελώνη- οι τουρίστες εγκαταλείπουν μαζικά την πόληΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Παρά τις διαβεβαιώσεις της Μαδρίτης ότι η Ισπανία είναι «ασφαλής τουριστικός προορισμός», οι τουρίστες εγκαταλείπουν μαζικά τη Βαρκελώνη. Οι εργαζόμενοι στην εστίαση και οι ξενοδ...

«Μαύρα» μηνύματα και από τον εσωτερικό τουρισμό -Οι μισοί Έλληνες αδυνατούν να πάνε έστω μία εβδομάδα διακοπές ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Γιώργος Παππούς   «Ητανε στραβό το κλήμα, το ’φαγε κι ο γάιδαρος», λέει η σοφή ελληνική παροιμία, που δυστυχώς μοιάζει να ταιριάζει γάντι στη φετινή «μαύρη» σεζόν για τον ελληνικ...

"Μαύρα" τα στοιχεία από τον τουρισμό: Στο 25% η μέση πληρότητα τον Ιούλιο- Ετοιμάζονται εκπτωτικά «πακέτα» για τους Έλληνες ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Γιώργος Παππούς   Ο Ιούλιος φεύγει αφήνοντας πικρή γεύση στους επαγγελματίες του Τουρισμού, αλλά και στο οικονομικό επιτελείο, καθώς η αύξηση των κρουσμάτων σε ευρωπαϊκές χώρες κ...

Ντόμινο ακυρώσεων σε Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία προκαλεί η καραντίνα που επέβαλε στην Ισπανία η Μ. ΒρετανίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H απόφαση του Ην. Βασιλείου να επιβάλει εκ νέου καραντίνα στους ταξιδιώτες που προέρχονται από την Ισπανία προκαλεί κύμα ακυρώσεων από Βρετανούς οι οποίοι προγραμμάτιζαν διακοπές σ...