ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΣΕΤΕ- Σκληρή γλώσσα για τα κονδύλια προβολής του τουρισμού: Πρωτοφανή ψεύδη τα περί 32 εκατ. ευρώ

 

 Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ, υπογραμμίζει η σχετική ανακοίνωση

 

Δωρέαν, με παραχώρηση ελεύθερης δικαιωμάτων από τη Marketing Greece είναι η νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό που παρουσιάστηκε την περασμένη Πέμπτη, με την εταιρεία, η οποία συνδέεται με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να διευκρινίζει ότι ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ.

 

Ο ΣΕΤΕ δίνει απάντηση με σκληρή γλώσσα στις πληροφορίες που διακινούνται και φέρουν την Marketing Greece, να λαμβάνει με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, δίνει ο ΣΕΤΕ.

 

«Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι ο ΣΕΤΕ και η MG, δεν διεκδίκησε ποτέ στο παρελθόν, δεν ανέλαβε και ούτε σκοπεύει να το κάνει σήμερα ή στο μέλλον, καμία διαχείριση κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού ή του ΕΟΤ. Πρόκειται για συκοφαντικά και πρωτοφανή ψευδή» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΤΕ.

 

«Τις τελευταίες ώρες, διακινείται με παραπλανητικά δημοσιεύματα και ανυπόστατες δηλώσεις η ψεύτικη είδηση ότι η Marketing Greece και ο ΣΕΤΕ, ανέλαβαν με απευθείας ανάθεση από τον ΕΟΤ, ποσό 32 εκατ. ευρώ για την καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού.

 

Η μοναδική ανάθεση που έχει υπάρξει και είναι αναρτημένη στη Διαύγεια, είναι το ποσό των 99.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, για να μπορέσει η καμπάνια #greecefromhome -η εξαιρετική προωθητική ενέργεια της χώρας κατά τη διάρκεια του lockdown- να «τρέξει» στις διαδικτυακές πλατφόρμες του εξωτερικού. Το διαχειριστικό όφελος της εταιρείας από την ενέργεια αυτή ύψους 9.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ, επανεπενδύθηκε στην ενέργεια, μαζί με άλλα 15.000 ευρώ από τα κεφάλαια της εταιρείας, για να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο το αποτύπωμα της καμπάνιας. Όλα τα αποτελέσματα και τα οικονομικά στοιχεία της δράσης θα είναι αναρτημένα στο site της εταιρείας. Συμπέρασμα, η εταιρεία όχι μόνο δεν έχει κανένα όφελος από την ανάθεση των 99.000 ευρώ, αλλά προσθέτει και δικά της κεφάλαια».

 

Όπως επισημαίνει ο ΣΕΤΕ, για όσους δεν γνωρίζουν, η MG, στα επτά χρόνια της λειτουργίας της, έχει επενδύσει για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού διεθνώς, πάνω από 8,5 εκατομμύρια ευρώ, των μετόχων της και των εταιρειών που τη στηρίζουν, στο σύγχρονο πεδίο του digital marketing. Και φυσικά, έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το ελληνικό δημόσιο, το 2015 εν μέσω capital controls και το 2019, προσφέροντας και πάλι δωρεάν υλικό και καμπάνιες.

 

Τέλος, το βίντεο για τη καμπάνια της χώρας στο εξωτερικό που παρουσιάστηκε την Πέμπτη σε ειδική εκδήλωση παρουσία του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, δημιουργήθηκε από τη Marketing Greece, τον Στηβ Βρανάκη και τον ΕΟΤ, πληρώθηκε εξ’ ολοκλήρου από την MG και παραδόθηκε δωρεάν στην Κυβέρνηση, ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων. Το κόστος του ελληνικού δημοσίου για την καμπάνια είναι μηδενικό.

 

«Διευκρινίζουμε για μια ακόμα φορά: Ό,τι έχει να κάνει με το αν υπάρχει ή όχι και σε ποιο ύψος, διαφημιστικός προϋπολογισμός για την προβολή της χώρας το 2020, είναι αποκλειστική αρμοδιότητα και ευθύνη του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ», αναφέρει ο Σύνδεσμος.


Κλείνοντας, ο ΣΕΤΕ δηλώνει κατηγορηματικά, ότι ο ελληνικός τουρισμός, οι επιχειρήσεις του, οι εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενοι που πλήττονται σφοδρά από την υγειονομική κρίση, δεν πρέπει και δεν μπορούν να γίνουν το πεδίο σύγκρουσης μικρών ή μεγάλων συμφερόντων και σκοπιμοτήτων.

 

Στεφανία Σούκη

 

Πηγή: Protothema.gr

Διαβάστε επίσης

Επιδότηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων και υπερδιπλασιασμός δικαιούχων στο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Τριπλασιάζεται ο προϋπολογισμός από τα 10 εκατ. ευρώ στα 30 εκατ. ευρώ για το πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού του ΟΑΕΔ περιόδου 2020-2021.   Αναλυτικότερα, τα βασικά χαρακτηριστικ...

Ενισχυμένο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού 2020-2021 ανακοίνωσε ο ΟΑΕΔΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  «Στόχος του νέου Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) είναι να αξιολογεί και να αναβαθμίζει συνεχώς τα προγράμματα και τις δράσεις του, ώστε να αυξάνει την αποτελεσμ...

Ελεύθερα ταξίδια εντός Σένγκεν αποφάσισαν οι υπουργοί Εσωτερικών της ΕΕΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Mετά την άρση της ταξιδιωτικής προειδοποίησης στις 15 Ιουνίου από τους υπουργούς Εξωτερικών της Ευρώπης, οι υπουργοί Εσωτερικών των χωρών-μελών της ΕΕ αποφάσισαν να καταργήσουν του...

Τουρισμός : Ανησυχία για τα νέα κρούσματα – Σε εφαρμογή τίθεται σχέδιο για τα νησιάΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Συναγερμό έχει προκαλέσει σε κυβέρνηση και λοιμωξιολόγους η χαλαρότητα με την οποία φαίνεται να εισέρχονται οι πολίτες στην… κανονικότητα.   Η επιδημιολογική έκθεση του ΕΟΔΥ  τη ...

Το υγειονομικό σχέδιο της κυβέρνησης για διακοπές με ασφάλεια στα νησιάΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Παναγιώτα Καρλατήρα     Ξενοδοχεία καραντίνας σε κάθε νησί - Τα μεγάλα ηπειρωτικά νοσοκομεία θα «υιοθετούν» από ένα νησί για όλο το καλοκαίρι- Δειγματοληπτικοί έλεγχοι σε κάθε αε...

Η Ελλάδα διεκδικεί μερίδιο και από τον θρησκευτικό και προσκυνηματικό τουρισμόΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η πολύπλευρη σημασία και η ιδιαιτερότητα του θρησκευτικού τουρισμού είναι κάτι αδιαμφισβήτητο όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνοντας ότι οι άν...

Βάσω Θεοδωρακοπούλου: Να αναδείξουμε τα νησιά του Αργοσαρωνικού ως ασφαλή προορισμό: Συνέντευξη στον Γιάννη Προβή  ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η Αντιπεριφερειάρχης Νήσων απαντά στις ερωτήσεις των ανταποκριτών του SM στα νησιά του Σαρωνικού τα Μέθανα και την Τροιζηνία.   Πρώτη προτεραιότητα της Περιφέρειας Αττικής και τη...

Οδηγός διακοπών: Ειδικά πακέτα εσωτερικού τουρισμού ετοιμάζουν τα ξενοδοχεία  - Ελαστική πολιτική ακύρωσηςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Κώστας Καντούνης   Δειλά, λόγω του σημαντικού αντίκτυπου του κορωνοϊού στα εισοδήματα, ξεκινούν οι πολίτες να σχεδιάζουν τις φετινές τους διακοπές σε νησιά και ηπειρωτικούς προορ...

Financial Times: Αερογέφυρα μεταξύ Ελλάδας-Βρετανίας για τον τουρισμό από τον Ιούλιο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, επιθυμούν να υιοθετήσουν «αερογέφυρες» από τον επόμενο μήνα που θα επιτρέψουν σ...