ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Οι τουρίστες επιλέγουν τις δραστηριότητες τους μέσα από έντυπους τουριστικούς οδηγούς και χάρτες

 

Οι τουρίστες επιλέγουν τις περιηγήσεις τους σε έναν προορισμό, τις αγορές τους, το εστιατόριο ή το καφέ και τη νυχτερινή τους διασκέδαση μέσα από την έντυπη πληροφόρηση (τουριστικούς οδηγούς και ταξιδιωτικούς χάρτες), όπως δείχνουν οι έρευνες που έχουν γίνει στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς.

 

Χαρακτηριστικά, η τελευταία σχετική έρευνα που διενήργησε στην Αθήνα-Αττική, η GBR Consulting για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας- Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑ-ΑΑ), έδειξε ότι:

 

Το 55% των τουριστών στην ελληνική πρωτεύουσα επιλέγουν έντυπο υλικό από τα Infostand στα ξενοδοχεία ή σε άλλα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος.

 

Μέσα από τα έντυπα αποφασίζουν

το 84% για εστιατόρια-καφέ

το 58% για επίσκεψη σε μουσεία κλπ

το 44% για περιήγηση στην πόλη

το 31% για εύρεση ξενάγησης

το 22% για τις αγορές

το 10% για νυχτερινή διασκέδαση

 

Διεθνώς, έρευνα που διενήργησε το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε συνεργασία με την Visitor International (the International Association of Visitor Information Providers), το 2019, έδειξε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ξενοδοχείων διεθνώς προτιμά τη χρήση  εντύπων για την πληροφόρηση των επισκεπτών τους.

 

Μάλιστα, το 88% των ξενοδοχείων ενθαρρύνει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν τα έντυπα (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες κ.ά.), που διανέμονται σε αυτό.

 

Το 96,6%, επίσης, του προσωπικού θεωρεί την τουριστική πληροφόρηση από το ξενοδοχείο (για τοπικά αξιοθέατα, ψώνια κτλ.) εξαιρετικά σημαντική.

 

Όσο αφορά τη συχνότητα με την οποία οι επισκέπτες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν τα ενημερωτικά έντυπα, το 40% είπε ότι τα χρησιμοποιεί πάντα, το 46% ότι τα χρησιμοποιεί συχνά, το 13% μερικές φορές και μόνο το 1% ποτέ.

 

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

ΞΕΕ :Στα 522 εκατ. ευρώ μέχρι στιγμής οι απώλειες από ακυρώσεις για τα ελληνικά ξενοδοχεία  ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Ισχυρότατο κτύπημα δέχεται ο ελληνικός τουρισμός εξ αιτίας της εξάπλωσης του COVID-19. Σε 522 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι απώλειες για τα ελληνικά ξενοδοχεία από τις ακυρώσεις δωματ...

Διακόπτεται η διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ στο εξωτερικό λόγω κορονοϊούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δραστικά  μέτρα,  για την προστασία της δημόσιας υγείας και των εργαζομένων ΕΟΤ, για την διασφάλιση της  απρόσκοπτης λειτουργίας των υπηρεσιών, αλλά  και τον περιορισμό των συνεπει...

Κλείνουν και τα τουριστικά καταλύματα μέχρι τέλος Απριλίου λόγω κορονοϊού ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Το κλείσιμο και των εποχικών τουριστικών καταλυμάτων έως τέλη Απριλίου αποφάσισε η κυβέρνηση. Συγκεκριμένα με ΚΥΑ, υπό τον τίτλο: «Επιβολή του μέτρου της προσωρινής απαγόρευσης λει...

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος: Σχολαστική τήρηση όλων των οδηγιών, του ΕΟΔΥ, προφύλαξης από τον κορονοϊόΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Πρώτιστο μέλημα όλων μας είναι η προστασία της δημόσιας υγείας. Στο πλαίσιο της συνεχούς συνεργασίας του ΞΕΕ με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ζητήσαμε και λάβαμε νέ...

Κορονοϊός: Προστασία ζητούν τα τουριστικά γραφεία για να μην καταρρεύσει ο τουρισμόςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η εξάπλωση του κορονοϊού είναι δεδομένη, όπως και η προσπάθεια αντιμετώπισής της με προληπτικά μέτρα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι μέχρι στιγμής συνέπειες, σε κοινωνικό, εμπορικό και...

Ευρωπαϊκός τουρισμός: 1 δισ. ευρώ το μήνα οι απώλειες εξαιτίας του κορωνοϊούΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η εξάπλωση του κορωνοϊού στοιχίζει 1,1 δισ. ευρώ το μήνα στην τουριστική βιομηχανία της Ευρώπης, δήλωσε ο ευρωπαίος Επίτροπος Εσωτερικών Αγορών, Thierry Breton, μιλώντας στη γαλλ...

Κορωνοϊός: Προβληματισμός στην τουριστική βιομηχανία - Πρώτο crash test για την Ελλάδα το ΠάσχαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Σε αχαρτογράφητα νερά βαδίζει η παγκόσμια αλλά και η ελληνική τουριστική βιομηχανία μετά και την εμφάνιση του κορωναϊού, με το πρώτο μεγάλο chrash test για την εξέλιξη της τουρισ...