Οι τουρίστες επιλέγουν τις δραστηριότητες τους μέσα από έντυπους τουριστικούς οδηγούς και χάρτες
Οι τουρίστες επιλέγουν τις περιηγήσεις τους σε έναν προορισμό, τις αγορές τους, το εστιατόριο ή το καφέ και τη νυχτερινή τους διασκέδαση μέσα από την έντυπη πληροφόρηση (τουριστικούς οδηγούς και ταξιδιωτικούς χάρτες), όπως δείχνουν οι έρευνες που έχουν γίνει στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς.
Χαρακτηριστικά, η τελευταία σχετική έρευνα που διενήργησε στην Αθήνα-Αττική, η GBR Consulting για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας- Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑ-ΑΑ), έδειξε ότι:
Το 55% των τουριστών στην ελληνική πρωτεύουσα επιλέγουν έντυπο υλικό από τα Infostand στα ξενοδοχεία ή σε άλλα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος.
Μέσα από τα έντυπα αποφασίζουν
το 84% για εστιατόρια-καφέ
το 58% για επίσκεψη σε μουσεία κλπ
το 44% για περιήγηση στην πόλη
το 31% για εύρεση ξενάγησης
το 22% για τις αγορές
το 10% για νυχτερινή διασκέδαση
Διεθνώς, έρευνα που διενήργησε το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε συνεργασία με την Visitor International (the International Association of Visitor Information Providers), το 2019, έδειξε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ξενοδοχείων διεθνώς προτιμά τη χρήση εντύπων για την πληροφόρηση των επισκεπτών τους.
Μάλιστα, το 88% των ξενοδοχείων ενθαρρύνει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν τα έντυπα (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες κ.ά.), που διανέμονται σε αυτό.
Το 96,6%, επίσης, του προσωπικού θεωρεί την τουριστική πληροφόρηση από το ξενοδοχείο (για τοπικά αξιοθέατα, ψώνια κτλ.) εξαιρετικά σημαντική.
Όσο αφορά τη συχνότητα με την οποία οι επισκέπτες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν τα ενημερωτικά έντυπα, το 40% είπε ότι τα χρησιμοποιεί πάντα, το 46% ότι τα χρησιμοποιεί συχνά, το 13% μερικές φορές και μόνο το 1% ποτέ.
Πηγή: tornosnews.gr