image description

Οι τουρίστες επιλέγουν τις δραστηριότητες τους μέσα από έντυπους τουριστικούς οδηγούς και χάρτες

 

Οι τουρίστες επιλέγουν τις περιηγήσεις τους σε έναν προορισμό, τις αγορές τους, το εστιατόριο ή το καφέ και τη νυχτερινή τους διασκέδαση μέσα από την έντυπη πληροφόρηση (τουριστικούς οδηγούς και ταξιδιωτικούς χάρτες), όπως δείχνουν οι έρευνες που έχουν γίνει στη χώρα μας, αλλά και διεθνώς.

 

Χαρακτηριστικά, η τελευταία σχετική έρευνα που διενήργησε στην Αθήνα-Αττική, η GBR Consulting για λογαριασμό της Ένωσης Ξενοδόχων Αθήνας- Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑ-ΑΑ), έδειξε ότι:

 

Το 55% των τουριστών στην ελληνική πρωτεύουσα επιλέγουν έντυπο υλικό από τα Infostand στα ξενοδοχεία ή σε άλλα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος.

 

Μέσα από τα έντυπα αποφασίζουν

το 84% για εστιατόρια-καφέ

το 58% για επίσκεψη σε μουσεία κλπ

το 44% για περιήγηση στην πόλη

το 31% για εύρεση ξενάγησης

το 22% για τις αγορές

το 10% για νυχτερινή διασκέδαση

 

Διεθνώς, έρευνα που διενήργησε το Κέντρο Τεχνολογίας Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Bentley σε συνεργασία με την Visitor International (the International Association of Visitor Information Providers), το 2019, έδειξε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ξενοδοχείων διεθνώς προτιμά τη χρήση  εντύπων για την πληροφόρηση των επισκεπτών τους.

 

Μάλιστα, το 88% των ξενοδοχείων ενθαρρύνει τους πελάτες τους να χρησιμοποιούν τα έντυπα (τουριστικούς οδηγούς, χάρτες κ.ά.), που διανέμονται σε αυτό.

 

Το 96,6%, επίσης, του προσωπικού θεωρεί την τουριστική πληροφόρηση από το ξενοδοχείο (για τοπικά αξιοθέατα, ψώνια κτλ.) εξαιρετικά σημαντική.

 

Όσο αφορά τη συχνότητα με την οποία οι επισκέπτες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν τα ενημερωτικά έντυπα, το 40% είπε ότι τα χρησιμοποιεί πάντα, το 46% ότι τα χρησιμοποιεί συχνά, το 13% μερικές φορές και μόνο το 1% ποτέ.

 

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε επίσης

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Πρώτιστο μέλημα όλων μας είναι η προστασία της δημόσιας υγείας. Στο πλαίσιο της συνεχούς συνεργασίας του ΞΕΕ με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) ζητήσαμε και λάβαμε νέ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η εξάπλωση του κορονοϊού είναι δεδομένη, όπως και η προσπάθεια αντιμετώπισής της με προληπτικά μέτρα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι μέχρι στιγμής συνέπειες, σε κοινωνικό, εμπορικό και...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η εξάπλωση του κορωνοϊού στοιχίζει 1,1 δισ. ευρώ το μήνα στην τουριστική βιομηχανία της Ευρώπης, δήλωσε ο ευρωπαίος Επίτροπος Εσωτερικών Αγορών, Thierry Breton, μιλώντας στη γαλλ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Σε αχαρτογράφητα νερά βαδίζει η παγκόσμια αλλά και η ελληνική τουριστική βιομηχανία μετά και την εμφάνιση του κορωναϊού, με το πρώτο μεγάλο chrash test για την εξέλιξη της τουρισ...

image descriptionΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Στο Συμβούλιο Τουρισμού των Περιφερειών της  χώρας συμμετείχε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ε.Ε.Τ.Α.Α. κ. Σπύρος  Σπυρίδων. Το θεσμοθετημένο πλέον αυτό όργανο των Περιφερειών για τον...