ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ με τη Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Την έναρξη της συνεργασίας τους, μέσα από κοινή καμπάνια επικοινωνίας, με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό ανακοίνωσαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard. Η καμπάνια έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε (https://visitgreekdestinations.com/) μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να έχουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.

 

 

ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης

Ο ΕΟΤ καινοτομεί στη Διεθνή έκθεση ΙΜΤΜ Ισραήλ με τη διοργάνωση επαγγελματικών συναντήσεωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μια νέα προσέγγιση των τουριστικών αγορών, στο πλαίσιο των διεθνών τουριστικών εκθέσεων, κάνει πράξη ο ΕΟΤ στην Διεθνή έκθεση ΙΜΤΜ Ισραήλ.        Σε συνέχεια των εξαγγελιών του γεν...

Στρατηγική συνεργασία Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας και Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου ΕλλάδαςΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησαν την Τρίτη 4 Φεβρουαρίου ο Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας (ΕΝΠΕ) κ. Απόστολος Τζιτζικώστας και ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρί...

 9η Γενική Συνέλευση Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος στη HORECA 2020ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Οι νέες προκλήσεις και όλα τα μείζονα ζητήματα της ελληνικής ξενοδοχίας θα αποτελέσουν το κεντρικό σημείο αναφοράς της 9ης Γενικής Συνέλευσης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της ...

Ανοίγει τις πύλες της και φέτος η διεθνής επαγγελματική έκθεση Horeca 2020ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ανοίγει τις πύλες της και φέτος η διεθνής επαγγελματική έκθεση Horeca 2020, ο σημαντικότερος εκθεσιακός προορισμός στο χάρτη του τουρισμού και της μαζικής εστίασης, όπως τονίστηκε ...

ΕΞΑ-ΑΑ: Πτώση στις επιδόσεις των αθηναϊκών ξενοδοχείων λόγω υπερπροσφοράς καταλυμάτωνΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

  Η υπερπροσφορά καταλυμάτων στην Αττική οδηγεί σε πτώση στις επιδόσεις των αθηναϊκών ξενοδοχείων, όπως επισημαίνει η Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής και Αργοσαρωνικού, δίοντας στη...

Εξάλειψη των πλαστικών μίας χρήσης  στα ξενοδοχεία της Accor σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2022 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

 Ενισχύοντας τον ρόλο της ως υπεύθυνος φορέας φιλοξενίας σε τοπικό και διεθνές επίπεδο, η Accor έχει δεσμευτεί να συμμετάσχει στην πρωτοβουλία “Global Tourism Plastics Initiative” ...

Βουλγαρία: Η Ελλάδα μία από τις κυριότερες τουριστικές αγορές για τη ΒουλγαρίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα είναι μια από τις κυριότερες τουριστικές αγορές για τη Βουλγαρία, καθώς, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν, την περίοδο Ιανουαρίου - Νοεμβρίου 2019, κατέλαβε τη δεύτερ...