ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Προς εξέλιξη «σταθμό» στα υδροπλάνα, υπό το «άγρυπνο βλέμμα» ανταγωνιστικών (;) μέσων

Προς εξέλιξη «σταθμό» στα υδροπλάνα.

Όπως πληροφορείται από την αεροπορική αγορά το metaforespress.gr, αυτές τις ημέρες, οι ελληνικές Αρχές και συγκεκριμένα, η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας θα αποφασίσει, εάν θα δώσει άδεια πτητικής εκμετάλλευσης (AOC) στη Hellenic Seaplanes.

Εάν συμβεί αυτό, η Hellenic Seaplanes θα μπορέσει να διεξάγει εμπορικές πτήσεις (δηλαδή, με επιβάτες, οι οποίοι θα έχουν πληρώσει εισιτήριο) με το υδροπλάνο Caravan C-208, 8 – 12 θέσεων, το οποίο – στις αρχές του 2024 – πραγματοποίησε πτήσεις πιλοτικού χαρακτήρα και ενδέχεται να πραγματοποιήσει κι άλλες το επόμενο διάστημα.

Μάλιστα, την πραγματοποίηση πτήσεων πιλοτικού χαρακτήρα με υδροπλάνο συμπεριέλαβε, σε ανάρτησή του το 2024, σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ο πρωθυπουργός, Κ. Μητσοτάκης.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα πρώτα εμπορικά δρομολόγια θα είναι τύπου charter στο Ιόνιο πέλαγος, το οποίο διαθέτει και τα πρώτα πλήρως αδειοδοτημένα υδατοδρόμια.

Στην αεροπορική αγορά «ακούγεται» ότι η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας έχει προχωρήσει στην άντληση πληροφοριών και εμπειριών από άλλες ευρωπαϊκές χώρες, στις οποίες είναι ανεπτυγμένα τα υδατοδρόμια, όπως η Νορβηγία.

Επίσης, στην αεροπορική αγορά «ακούγεται» ότι άλλα, ανταγωνιστικά (;) μέσα παρακολουθούν την υπόθεση, όπως εταιρείες ελικοπτέρων και ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Εάν (ξανα)πετάξουν τα υδροπλάνα στην Ελλάδα χρειάζεται να γίνει υπό συνθήκες απόλυτης προτεραιότητας στις συνθήκες ασφαλείας και με την προϋπόθεση παροχής – όσο το δυνατόν – ποιοτικής μετακίνησης προς όφελος των κατοίκων και επισκεπτών της χώρας.

Διαβάστε επίσης

Tριγμοί στην παγκόσμια ναυτιλία: Οι Έλληνες εφοπλιστές απορρίπτουν το σχέδιο για τα πράσινα καύσιμα – Ζητείται ρεαλισμόςΝαυτιλία

Οι Έλληνες εφοπλιστές απορρίπτουν το σχέδιο απανθρακοποίησης του IMO ως μη ρεαλιστικό και προειδοποιούν για κίνδυνο «εγκλωβισμένων επενδύσεων». Ζητούν κίνητρα για καθαρά καύσιμα κα...

Α. Τζιτζικώστας: «Στηρίζουμε τη συμφωνία στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό που εξασφαλίζει όρους ισότιμου ανταγωνισμού στη ναυτιλία παγκοσμίως»Ναυτιλία

Στις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει η ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της νέας στρατηγικής για τα λιμάνια, της νέας ναυτιλιακής βιομηχανικής στρατηγικής και της στρατηγικής για τον βιώσιμο...

Βασίλης Κικίλιας από Στυλίδα: «Η αναβάθμιση λιμένων στο κέντρο της χώρας αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα»Ναυτιλία

«Σήμερα από τη Στυλίδα στείλαμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα: η αναβάθμιση των λιμένων στο κέντρο της χώρας αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, τόσο μέσω της σύμβασης παραχώρησης λιμανιώ...

Ο.Λ.Ε. : Απομακρύνονται από την Ελευσίνα το επικίνδυνο καταμαράν «ΔΙΟΝ» και ακόμη 7 επιβλαβή πλοία και ναυάγιαΝαυτιλία

Κατακύρωση των έργων απομάκρυνσης τους σε δύο αναδόχους   Ευδοκιμούν οι επίμονες προσπάθειες του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας (Ο.Λ.Ε.) ΑΕ για να απομακρυνθεί- εκτός των άλλων- το ε...

Ημερίδα της Λέσχης Αποφοίτων Σχολής Ναυτιλίας Ύδρας: «Ο Πλοίαρχος του Χθες, του Σήμερα και του Αύριο»Ναυτιλία

Με εξαιρετική επιτυχία και μεγάλη προσέλευση πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 27 Μαΐου 2025, η ημερίδα με τίτλο «Ο Πλοίαρχος του Χθες, του Σήμερα και του Αύριο» στο κτίριο της Λέσχης Απ...

Κικίλιας: Τα δικαιώματα της ελληνικής αλιείας απορρέουν από το Δίκαιο της Θάλασσας και από την ΑΟΖΝαυτιλία

«Τα δικαιώματα της ελληνικής αλιείας απορρέουν από το Δίκαιο της Θάλασσας και από την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη», δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,  Βασίλης ...

Κικίλιας: Σε ρυθμούς “ΑΙΓΙΣ” οι μελέτες και οι διαγωνισμοί για τα λιμάνιαΝαυτιλία

«Ο Πρωθυπουργός μού έχει δώσει εντολή να προχωρήσουμε,  σε ρυθμούς “ΑΙΓΙΣ”, όλες τις περιβαλλοντικές μελέτες, τις μελέτες  beta , τα  master plan , τους διαγωνισμούς με το ΤΑΙΠΕΔ κ...