ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ABS: Οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί δημιουργούν μία νέα γλώσσα στη ναυτιλία

 

Πρόκληση ο καθορισμός του σωστού συνδυασμού καυσίμων και τεχνολογιών για κάθε πλοίο

 

Οι περιβαλλοντικοί κανονισμοί δημιουργούν μια νέα γλώσσα στη ναυτιλία, σύμφωνα με τον Christopher J. Wiernicki, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Αμερικανικού Γραφείου Ναυτιλίας (American Bureau of Shipping – ABS), ο οποίος μίλησε στο 11ο ετήσιο Capital Link Operational Excellence in Shipping Forum.
«Σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες, οι κανονισμοί θα οδηγήσουν σε εμπορικές αποφάσεις που θα διαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τον κίνδυνο», τόνισε ο CEO της ABS.

«Όταν ψάχνετε απαντήσεις στις προκλήσεις για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει ο ΙMΟ για το 2030 και το 2050, αναφορικά με την απανθρακοποίηση, δεν υπάρχει μία αποκλειστική λύση. Θα χρειαστεί μια υβριδική λύση μέσω ενός συνδυασμού εναλλακτικών καυσίμων και νέων τεχνολογιών. Ο κόσμος δεν θα είναι πλέον μονοδιάστατος. Αντίθετα, θα είναι πολυδιάστατος με διαφορετικές καύσιμες ύλες και διαφορετικά μοντέλα βελτιστοποίησης», δήλωσε ο Wiernicki και πρόσθεσε:

«Αποτελεί πρόκληση ο καθορισμός του σωστού συνδυασμού καυσίμων και τεχνολογιών για κάθε πλοίο ή ακόμη και για μία ναυτιλιακή εταιρεία. Όλα αυτά επηρεάζονται από τις συμφωνίες ναύλωσης, αλλά και τη διάθεση των πλοιοκτητών να ρισκάρουν».

 

«Η τεχνολογία, η ετοιμότητα, τα χρονοδιαγράμματα και οι εμπορικές σχέσεις θα παίξουν βασικό ρόλο στο “ταξίδι” μας προς την απομάκρυνση από τον άνθρακα. Τα νέα σχέδια θα τεθούν υπό εξέταση από την άποψη της μελλοντικής βιωσιμότητας, της γεφύρωσης και της μετάβασης με βάση διαφορετικές καύσιμες ύλες. Τα εναλλακτικά καύσιμα και οι τεχνολογίες πρέπει να αξιολογούνται ως προς τον αντίκτυπο, την επεκτασιμότητα, την καταλληλότητα και τις δυνατότητες μείωσης των εκπομπών άνθρακα», σημείωσε.

Ο Wiernicki είπε επίσης ότι ανεξάρτητα από τον τύπο καυσίμου, την τεχνολογία ή τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης, «θα πετύχουμε τους στόχους που θέσαμε, εάν διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι και η ασφάλειά τους θα είναι η απόλυτη προτεραιότητα».

«Ανεξάρτητα από τις προτεινόμενες λύσεις, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε τα μέλη του πληρώματος, που θα συνεχίσουν να κινούν τα πλοία με ασφάλεια, και πρέπει να τους βοηθήσουμε να έχουν την εκπαίδευση και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να χειριστούν οποιαδήποτε τεχνολογία», τόνισε ο Wiernicki.

 

Πηγή: Reporter.gr

Διαβάστε επίσης

Σε μια βάση δεδομένων οι ταινίες που διαδραματίζονται σε ελληνικές θάλασσεςΝαυτιλία

Μια βάση δεδομένων, στην οποία θα περιλαμβάνονται όλες οι κινηματογραφικές ταινίες (ελληνικές και ξένες), που διαδραματίζονται σε ελληνικές θάλασσες πρόκειται να δημιουργήσει το Εθ...

Η ελληνική ναυτιλία σε προσκαλεί να γίνεις κομμάτι της ιστορίας τηςΝαυτιλία

  Η ναυτοσύνη των Ελλήνων εξυμνείται από τα αρχαία χρόνια και κουβαλάει μία παράδοση αιώνων. Η ελληνική ναυτιλία σε προσκαλεί να γίνεις κομμάτι αυτής της ιστορίας! Άνοιξε τους ορίζ...

Παράνομη κρίθηκε από το πρωτοδικείο Πειραιά, η αυριανή 24ωρη πανελλαδική απεργία των ναυτεργατικών σωματείωνΝαυτιλία

  Παράνομη κρίθηκε η αυριανή 24ωρη πανελλαδική απεργία των ναυτεργατικών σωματείων, σύμφωνα με σημερινή απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά. Από την πλευρά τους τα ναυτεργατικά σωματε...

Δράσεις για την ανάπτυξη και τη βελτίωση των υποδομών των λιμένωνΝαυτιλία

  Στη συνάντηση Γ. Πλακιωτάκη με το Προεδρείο της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης Ο  Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης  συναντήθηκε σήμερα με τον  Πρόεδρο...

Πλακιωτάκης για την απεργιακή κινητοποίηση στο λιμάνι του Πειραιά: Λανθασμένη πρακτικήΝαυτιλία

  «Η σημερινή απεργιακή κινητοποίηση, όπως γνωρίζετε, είχε κηρυχτεί παράνομη από τη Δικαιοσύνη. Η επιλογή ενός σωματείου να κινηθεί εκτός του πλαισίου της νομιμότητας, συνιστά λανθ...

Παραιτήθηκε από τo ΔΣ και από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ο Πάνος ΛασκαρίδηςΝαυτιλία

Την παραίτησή του από το Διοικητικό Συμβούλιο και από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών ανακοίνωσε την Τρίτη ο πλοιοκτήτης Πάνος Λασκαρίδης, αφήνοντας αιχμές κατά της ανακοίνωσης της Έν...