ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΟΛΠ: Οικονομικά Αποτελέσματα Α΄ Εξαμήνου 2020

Το Δ.Σ. της ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε τις οικονομικές καταστάσεις του α΄ εξαμήνου 2020.
Τα βασικά μεγέθη είναι τα ακόλουθα:
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 66,5 εκατ. έναντι € 70,6 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου 2019, παρουσιάζοντας μείωση 5,8% (€ 4,1 εκατ.). H μεταβολή αυτή, οφείλεται κυρίως στη σημαντική μείωση των εσόδων από τον Τομέα Κρουαζιέρας κατά 83,9% (€ 3,7 εκατ.), των εσόδων του Τομέα Ακτοπλοΐας κατά 32,8% (€ 1,6 εκατ.), καθώς και των εσόδων από τη Διακίνηση Αυτοκινήτων κατά 28,3% (€ 2,2 εκατ.). Η παραπάνω μείωση αντισταθμίστηκε κυρίως από αύξηση των εσόδων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 17,8% (€2,0εκατ.) και των εσόδων από τη Ναυπηγοεπισκευή κατά 21,8% (€ 1,4 εκατ.).
Τα συνολικά έξοδα ανέρχονται σε € 44,8 εκατ. έναντι € 49,4 εκατ. το α΄ εξάμηνο του 2019 (- 9,2 %).
Τα κέρδη προ φόρων στο εξάμηνο ανέρχονται σε € 20,9 εκατ. έναντι € 21,9 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2019, μειωμένα κατά 4,7 % και τα κέρδη μετά από φόρους ανέρχονται σε € 15,5 εκατ., μειωμένα κατά 2,2 % σε σχέση με τα € 15,9 εκατ. το εξάμηνο του 2019.

 

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. ΟΛΠ Α.Ε. κ. YU Zenggang σχολίασε: “Παρά τον αναμφισβήτητο αντίκτυπο του COVID-19 στις δραστηριότητες του ΟΛΠ, καταβάλλουμε μεγάλες προσπάθειες ώστε να περιορίσουμε τις αρνητικές παρενέργειες στα οικονομικά μας αποτελέσματα. Το δεύτερο εξάμηνο αναμένεται ακόμα πιο δύσκολο λόγω των επιπτώσεων σε Κρουαζιέρα και Ακτοπλοΐα, ωστόσο ενισχύουμε τις ενέργειές μας σε
όλους τους υπόλοιπους τομείς, ιδιαίτερα σε Container και Car Terminal”.

Διαβάστε επίσης

Η «πειρατεία» ανθεί στα λιμάνια των Φιλιππίνων - Ρεπορτάζ του Κώστα ΑργυρούΝαυτιλία

Η αύξηση της κίνησης στο λιμάνι της Μανίλα λόγω της πανδημίας άνοιξε την όρεξη επίδοξων ληστών, που ολοένα και πιο συχνά επιτίθενται σε αγκυροβολημένα πλοία. Η Περιφερειακή Συμμαχί...

«Σκαραμαγκάς-Ελευσίνα-Σύρος» η «τρίαινα» της ναυπηγικής βιομηχανίας - Άρθρο του Β. Κορκίδη Ναυτιλία

Άρθρο προέδρου ΕΒΕΠ ΠΕΣΑ, Βασίλη Κορκίδη    Η αναζωογόνηση του ναυπηγοεπισκευαστικού τομέα της χώρας είναι ένα στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί. Η εκδήλωση επενδυτικού ενδιαφέροντος...

Ναυτιλία: Τι λένε Μαρτίνος, Φαφαλιός, Καλλιμανόπουλος για την μετά – Covid εποχήΝαυτιλία

  Αβέβαιο το μέλλον της θαλάσσιας βιομηχανίας - Οι γενναιόδωρες πληρωμές θα είναι σπάνιες, υπάρχει ανάγκη απελευθέρωσης από την παγκόσμια γραφειοκρατία   «The day after», η επόμενη...

Ξεκινά ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων ΣκαραμαγκάΝαυτιλία

Εκκινεί σήμερα ο διεθνής διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, του μεγαλύτερου ναυπηγείου της χώρας αλλά και ολόκληρης της περιοχής της ανατολικής Μεσογείου...

Ραγδαίες εξελίξεις: Φορτσάρουν οι Αμερικανοί για τα ναυπηγεία ΣκαραμαγκάΝαυτιλία

Του Χρήστου Μαζανίτη Οι ΗΠΑ, μετά την Ελευσίνα θέλουν να αποκτήσουν και τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, με σκοπό την ενοποίησή τους. Θέλουν να δημιουργήσουν ένα τεράστιο ναυπηγικό κέντρο,...

ΔΝΕ: Η ναυτιλία το 2020!Ναυτιλία

Το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS), το οποίο εκπροσωπεί τις εθνικές ενώσεις πλοιοκτητών παγκοσμίως και πάνω από το 80% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου, δημοσίευσε την Ετήσια ...

Οι αριθμοί που αποδεικνύουν πως η ελληνόκτητη ναυτιλία είναι παγκόσμιος παίκτηςΝαυτιλία

  Η Ελλάδα κατατάσσεται στις πέντε κορυφαίες στον κόσμο ναυτιλιακές χώρες - Η μεταφορική ικανότητα του ελληνόκτητου στόλου, οι τομείς δραστηριοποίησης του Η ελληνόκτητη ναυτιλία εί...

Κυβερνοεπίθεση στον ΙΜΟΝαυτιλία

  Κατέρρευσαν τα συστήματα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού   Μερικά 24ωρα από την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκε η  CMA CGM , ανάλογη επίθεση δέχθηκε και ο  Διεθνής Ναυτιλιακός Οργ...