"Εκφράζουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας προς τους Φαρμακοποιούς του Κόσμου, και ιδιαίτερα προς την κυρία Δώρα Μανωλάκου, για την ευγενική και ουσιαστική προσφορά τους. Η γενναιόδωρη αυτή δωρεά αποτελεί μια σπουδαία πράξη αλληλεγγύης, που ενισχύει σημαντικά τις δυνατότητες του ιατρείου μας και συμβάλλει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας στο νησί.
 
Η Δήμαρχος Σπετσών
Ευγενία Φραγγιά