Από τον Δήμο Σπετσών εκδόθηκε ανακοίνωση σχετικά με την Άσκηση Αντιμετώπισης Θαλάσσιας Ρύπανσης στο Λιμάνι των Σπετσών:
 
 
"Σήμερα, πραγματοποιήθηκε επιτυχώς άσκηση αντιμετώπισης θαλάσσιας ρύπανσης στο λιμάνι των Σπετσών, υπό την επίβλεψη και τον συντονισμό του Λιμενικού Ταμείου. Σκοπός της άσκησης ήταν η προετοιμασία και εκπαίδευση των αρμόδιων φορέων στην άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση περιστατικών ρύπανσης, διασφαλίζοντας έτσι την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και της παράκτιας περιοχής του νησιού μας.
 
 
Στην άσκηση συμμετείχαν εκπρόσωποι και προσωπικό του Λιμενικού Ταμείου, καθώς και άλλοι αρμόδιοι φορείς, που συνεργάστηκαν άψογα για την υλοποίηση του σεναρίου, εφαρμόζοντας εξειδικευμένες τεχνικές και εξοπλισμό για την περιορισμό και απομάκρυνση τυχόν ρύπων.
 
 
Η άσκηση αυτή αποτελεί μέρος των συνεχών προσπαθειών του Λιμενικού Ταμείου Σπετσών και των συνεργαζόμενων φορέων για τη διαφύλαξη του περιβάλλοντος και την ενίσχυση της ετοιμότητας σε θέματα θαλάσσιας ασφάλειας και προστασίας. Ευχαριστούμε όλους τους συμμετέχοντες για την άριστη συνεργασία και την αφοσίωσή τους στην κοινή μας προσπάθεια για ένα καθαρό και ασφαλές θαλάσσιο περιβάλλον.