Σύμφωνα με επώνυμη καταγγελία της κας Ελένης Κανατσίδη, η πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες από το Λιμεναρχείο Πόρου προς τους πολίτες παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα.
Μας γράφει η κα Κανατσίδη:
"Σήμερα χρειάστηκε να μάθω τι ώρα είναι το τελευταίο Ferry Boat από το Γαλατά προς τον Πόρο. Τηλεφώνησα στο Λιμεναρχείο, το οποίο με μαγνητοφωνημένο μήνυμα με παρέπεμψε σε ένα κινητό για να με πληροφορήσει: 6970804198. Το νούμερο αυτό ήταν απενεργοποιημένο! Έτσι ενημερώνονται οι πολίτες...!! Ποιός έχει ευθύνη για αυτή την κατάσταση?"
Μετά την επώνυμη καταγγελία, αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε την ίδια διαδικασία. Δυστυχώς, διαπιστώσαμε ότι όσα καταγγέλλει η ίδια είναι απολύτως αληθή και οι πολίτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες.
Συγκεκριμένα, όταν ακολουθήσαμε τις οδηγίες του μαγνητοφωνημένου μηνύματος (ελληνικά & αγγλικά) για να μάθουμε πληροφορίες για τα δρομολόγια του Πορθείου Πόρου - Γαλατά, το Λιμεναρχείο μας απάντησε με νέο μαγνητοφωνημένο μήνυμα (ελληνικά & αγγλικά), παραπέμποντάς μας στον αριθμό κινητού τηλεφώνου 6970804198. Ωστόσο, όπως και στην περίπτωση της κας Κανατσίδου, διαπιστώσαμε ότι το τηλέφωνο αυτό είναι απενεργοποιημένο, αφήνοντας μας χωρίς καμία δυνατότητα ενημέρωσης.
Τα ερωτήματα που τίθενται είναι σοβαρά: Γιατί δεν υπάρχει άμεση πληροφόρηση από το Λιμεναρχείο; Ποιος ελέγχει τους αριθμούς που δίνονται στο κοινό και γιατί παραμένουν ανενεργοί; Πώς μπορεί να δικαιολογηθεί η συνεχής παραπομπή των πολιτών σε μη λειτουργικές γραμμές;