Σύμφωνα με ενημέρωση του Δημάρχου Πόρου, αποκαταστάθηκε η τεχνική βλάβη του λεωφορείου της Σφαιρίας και εκτελούνται ξανά τα δρομολόγια της δημοτικής συγκοινωνίας.