Με τη συμμετοχή πολιτών ολοκληρώθηκε η 11η Εκστρατεία «Με Οδηγό το Διαβήτη 2026», η οποία πραγματοποιήθηκε το διήμερο 28 και 29 Μαΐου στο Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο Πόρου.

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του Δήμου Πόρου, κατά τη διάρκεια της δράσης εξειδικευμένοι γιατροί και επαγγελματίες υγείας παρείχαν δωρεάν προληπτικές εξετάσεις, καθώς και συμβουλευτική ενημέρωση στους δημότες και τους κατοίκους του νησιού, με στόχο την ευαισθητοποίηση γύρω από τον σακχαρώδη διαβήτη. Στην ανακοίνωση της δημοτικής αρχής επισημαίνεται η ανταπόκριση των πολιτών, η οποία αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης, αν και δεν διευκρινίζεται ο ακριβής αριθμός των ατόμων που προσήλθαν και εξετάστηκαν.

Τον συντονισμό και την οργάνωση της συγκεκριμένης κοινωνικής δράσης είχε η Αντιδήμαρχος Πόρου, κ. Ελένη Κουτουζή.

Από την πλευρά του, ο Δήμος εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, καθώς και προς τους εθελοντές που συνέβαλαν στην υλοποίηση της εκστρατείας, υπογραμμίζοντας τη βούλησή του να συνεχίσει να στηρίζει ανάλογες πρωτοβουλίες που αφορούν τη δημόσια υγεία.